Aihe: Judas Priestiltä levy
1 2
Mechanizm
04.09.2004 13:09:23
JUDAS PRIEST TO RELEASE NEW STUDIO ALBUM ON DECEMBER 28, 2004, ON EPIC RECORDS

BONUS CONCERT DVD FILMED IN SPAIN IN JUNE 2004 INCLUDED IN INITIAL SHIPMENT

The long wait for new music from the definitive Judas Priest lineup of vocalist Rob Halford, lead guitarist Glenn Tipton, lead guitarist K.K. Downing, bass guitarist Ian Hill and drummer Scott Travis is nearly over.

Judas Priest will release a new studio album on December 28, 2004, worldwide on Sony Music (Sony's Epic Records label in North America). The album title and track listing is forthcoming.

As a special bonus, a live concert DVD filmed during shows in Barcelona and Valencia in Spain in June 2004 will be included in the initial shipment.

The new album is the first from the Halford/Tipton/Downing/Hill/Travis lineup since 1990's acclaimed 'Painkiller.'

Tipton recently described the new album as "classic Priest" to 'Entertainment Tonight': "Even though we've evolved, it is recognizable Priest. The formula between myself, K.K. and Rob has been tried and tested. It was fantastic to all get back in the same room."

Judas Priest has celebrated its reunion with triumphant concerts in summer 2004. The band first conquered Europe and is now in the middle of the Ozzfest tour, for which rave reviews for its performances are the norm. Select non-Ozzfest dates are included on this North American rampage.

The most recent release from Judas Priest is the critically acclaimed, best-selling box set career retrospective 'Metalogy' on Sony Music/Legacy Recordings.

The full power of Judas Priest will be on display when the band embarks on a headlining world tour in early 2005 immediately following the release of the new album.

www.judaspriest.com
www.epicrecords.com
And if the band you're in starts playing different tunes I'll see you on the dark side of the moon
Super-Jari
04.09.2004 14:44:19
Toivottavasti ei tule mitään paskaa uudelleenlämmittely töhnää.
Thou shall NOT touch my nuts!
Ben_D
04.09.2004 14:49:36 (muokattu 04.09.2004 14:50:35)

Eiköhän sieltä tule sitäitseänsä eli tiukkaa hevimetallia.
Myydään ESP LTD V-350. Niin ja etsitään rumpalia 80-luvun speed/thrash metalliin jämähtäneeseen bändiin.
spacemonkeyevolution
04.09.2004 14:53:47
Odotetaan innolla, toivotaan parasta, pelätään pahinta.
Don't worry, be heavy
Viceroy
04.09.2004 15:35:16

Jaa-a, sekä uudempi Priest että Halford-kama ovat olleet mieleeni, joten tuskinpa tulen pettymään....
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
Mechanizm
04.09.2004 15:38:08

Valitettavasti tuo riski on olemassa. Toivotaan parasta... Roy Z tuottajan pallilla kyllä antaa toiveita hyvästä.
And if the band you're in starts playing different tunes I'll see you on the dark side of the moon
Kakemakeväke
05.09.2004 17:28:15
Kaiken lisäksi jätkillä tuntuu olevan oikea kokoonpano. Toivotaan parasta ja kuunnellaan kun julkaistaan.
Rock-musiikki pelasti minut urheilulta.
Flash
06.09.2004 09:28:32

As a special bonus, a live concert DVD filmed during shows in Barcelona and Valencia in Spain in June 2004 will be included in the initial shipment.

Minä ostan sen uuden levyn jo pelkästään tuon bonuksen takia...
There Is A Light That Never Goes Out
kiss
06.09.2004 09:55:46
yeah.....tätä levyä odotan ja kovasti...toivottavasti jätkät on nostannut tasoa...ei oikein noi ripperin aikaiset levyt säväyttänyt.....ripper on loisto laulaja mut sen aikana tehdyt levyt ei vaan toiminut.....
on se pienikin nyrkki vaikea kaivaa hampaiden välistä pois
Aegis
06.09.2004 10:49:48

Sama täällä. Judas Priest nykyisellä kokoonpanolla ja Halford keulilla livenä ei voi olla kuin täyttä tappoa.
Mikään ei ole niin viisas kuin insinööri, paitsi majava, joka menee suojaan sateelta.
Pelsi
06.09.2004 12:22:58
Tätä mietin.
Kun kummatkin on tehnyt viime aikoina tätä rankempaa musiikkia, niin palaisiko ne siihen vanhaan soundimaailmaan?

Jos ei palaa, niin toivottavasti on edes Halford-tyylistä rankempaa mutta silti "vanha Priest"-tyylistä juttua. Roy Z viittaisi kyllä tähän. Kunhan ei vain ole sitä Demolition-tyylistä teollisuusheviä.
...
Mechanizm
06.09.2004 13:20:31
http://www.roadrun.com/blabbermouth … x?mode=Article&newsitemID=26486

Tuossa Blabbermouthin haastattelu jossa Rob hieman paljastaa mitä tuleman pitää.
Viceroy
06.09.2004 18:40:56

Jos ei palaa, niin toivottavasti on edes Halford-tyylistä rankempaa mutta silti "vanha Priest"-tyylistä juttua. Roy Z viittaisi kyllä tähän. Kunhan ei vain ole sitä Demolition-tyylistä teollisuusheviä.

Toivon, että ovat ymmärtäneet sekoitella erilaisia aineksia. Demolitionin soundit ovat parhaita kuulemiani..
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
finntrolli
07.09.2004 12:11:29

Kyllä nyt on ihan sama että minkälaista paskaa siitä levystä lähtee mutta priisti se on kuitenkin!!!
Luuletsä mua ihan tyhmänä???
lapio
07.09.2004 12:19:04

Kyllä nyt on ihan sama että minkälaista paskaa siitä levystä lähtee mutta priisti se on kuitenkin!!!

Niin ja priest ei voi olla huonoa.

Tosin tälle tulevalle levylle on nyt hieman korkeammat ennakko odotukset, koska Halford on mukana. Jos vielä olisi Ripper niin en odottaisi niin paljoa ja saattaisin jopa yllättyä positiivisesti. Mutta nyt saatan pettyä hieman jos levy ei olekkaan rautaisen luja.
Minuun on käytetty poltetun maan taktiikkaa... Mitä tuossa avatarissa tapahtuu?
Lapis
07.09.2004 16:29:48

Sama juttu. Näin Priestin livenä Sweden Rockissa kesäkuussa ja täytyy sanoa että voi V, kyllä toimi! Kun saa vastaavan keikan DVD:llä, se on enemmän kuin jänis. Tai sata jänistä!
Steelgod
09.09.2004 20:26:31

Damn! Kyllä hyvää kelpaa odotella. Toivottavasti metallin jumalat ovat saaneet tiukkaa kiljumista aikaiseksi.
"Within the power of Metal"
Wickerman
10.09.2004 19:38:32
Jaahas, kyllä nyt on odotukset katossa. Toivottavasti KK:n ja Tiptonin kitarasaundi on kohdallaan. Sellaista DOTF tyylistä saundia itse haikailen. Siihen päälle muutama Tiptonin killeri soolo niin a vot!

Jokin aika sitten luin netistä jonkun kaverin kirjoituksen, joka oli saanut kuultavakseen 6 biisiä tulevalta levyltä. Kehui kyllä aika estoitta. Lätyn nimi on kuulemma Giants Of Steel. Tämähän nyt voi olla tarua tai totta mutta odotukset on joka tapauksessa katossa. Ja sitten kiertueella Suomeen, eikö niin (rukoilee)...
Henko
12.09.2004 13:58:42

Tämä ei VOI olla kuin parasta ja heveintä heviä ikinä!
If it's too loud, you're too old.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)