Aihe: Kukaan vailla bändiä?
1
Ben_D
04.09.2004 20:48:40

Meillä on sellainen tilanne, että rumpali heivas touhun ihan yllättäen ja on nyt myymässä settinsä veks.

Onko ketään rumpalia, jolla ei ole bändiä ja joka haluaisi soitella kanssamme ainakin väliaikaisesti ennenkuin löydämme vakituisen rumpalin? Soitamme 80-lukulaista speed/thrash metallia tyyliin Testament, Death Angel, Slayer, Stone jne. Kämppä löytyy Helsingin Pakilasta.

Wanted palvelu ei ole hirveesti tuottanut tulosta.
Myydään ESP LTD V-350. Niin ja etsitään rumpalia 80-luvun speed/thrash metalliin jämähtäneeseen bändiin.
Speedy
04.09.2004 22:32:44

Onko ketään rumpalia, jolla ei ole bändiä ja joka haluaisi soitella kanssamme ainakin väliaikaisesti ennenkuin löydämme vakituisen rumpalin?

HOHO!!
"All I think about is time and groove" J. Porcaro
Ben_D
05.09.2004 00:58:33 (muokattu 05.09.2004 08:32:16)

HOHO!!

Ilmoja pidellyt. Vi**u!
Myydään ESP LTD V-350. Niin ja etsitään rumpalia 80-luvun speed/thrash metalliin jämähtäneeseen bändiin.
dictatorsh*t
05.09.2004 09:33:16
Muuten kiinnostaisi mutta asutaan eripuolilla suomea.
Ja olen ehkä 10 vuotta nuorempi kuin te muut. :D
Myrikles!
"asutaan ikluissa ja nussitaan jäälauttoja."-Hate
Ben_D
05.09.2004 09:46:22 (muokattu 05.09.2004 09:47:40)

Muuten kiinnostaisi mutta asutaan eripuolilla suomea.
Ja olen ehkä 10 vuotta nuorempi kuin te muut. :D

Sijainti on ongelma, mutta ikä ei. Jos kokee tuntevansa ton vanhemman pikametalligenren ja ennenkaikkea pystyy soittamaan ko. musiikkia niin periaatteessa se nyt on ihan sama, minkä ikänen on.
Ben_D
05.09.2004 13:59:39

Mikäli sijaintinne olisi suotuisampi, olisin heti mukana. 80-luvun speed/thrash on lähinnä sydäntä, eikä oma death metal projekti aivan ruoki nälkää.

Jep. Täältä pääkaupunkiseudulta ne vanhan pikametallin paukuttajat ovat näemmä hävinneet kun pieru saharaan.
Viceroy
05.09.2004 20:32:15

No mulla on Forbiddenin koko tuotanto ja diggailen muutenkin kys. musiikinlajia. Soitan kovaa ja käytän paljon tuplia. Eräs Stone-coverbändi kosiskelikin kokeilemaan.

Huono puoli vain on se, että aikaa ei meinaa riittää nykyisellekään bändille...eli se siitä.
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
Henga
05.09.2004 21:43:05
Jep. Täältä pääkaupunkiseudulta ne vanhan pikametallin paukuttajat ovat näemmä hävinneet kun pieru saharaan.

hömm, enemmän jatsari, mutta tekniikka hallussa. mitäs biisejä pitäs osata (näin esimerkkinä) vaikka slayeriltä? Jos se nyt ois lähimpänä?
Ben_D
05.09.2004 22:19:54 (muokattu 05.09.2004 22:26:33)

hömm, enemmän jatsari, mutta tekniikka hallussa. mitäs biisejä pitäs osata (näin esimerkkinä) vaikka slayeriltä? Jos se nyt ois lähimpänä?

Ei olla hirveesti mitään cover tavaraa soiteltu, mutta Black Magic on sellanen, jota on soitettu säännöllisesti. Myös Seasons In The Abyssia ja Epidemicia ollaan rämpytelty.

En vois sanoa, että meidän tyyli olis oikeen Slayeria (ei mikään bändi soita kun Slayer ;)). Toinen kitaristi tekee ehkä enemmän Death Angel tyylistä mäiskettä ja mua itseä kiinnostaa Testamentin vanhempi tuotanto. Eli jotain siltä väliltä.
Aegis
06.09.2004 16:45:41
Toivottavasti saatte jonkun jätkän hommiinne. Thrash metal rumpaleita taitaa vaan olla aika harvassa nykyään, death ja black miehiä löytyy aika paljonkin, mutta kun rässissä on ihan eri fiilinki... Itse taidan olla oman kotipaikkani läheisyydestä lähes ainut aktiivinen alalle erikoistunut rumpali.
Mikään ei ole niin viisas kuin insinööri, paitsi majava, joka menee suojaan sateelta.
dictatorsh*t
06.09.2004 20:15:34
lähes ainut aktiivinen alalle erikoistunut rumpali.

Kuulostaa muuten aika rankalta kun sanoo noin. :D
Eikä tämän tarkoitus ole loukata, kunhan tuli mieleen.
Myrikles!
"asutaan ikluissa ja nussitaan jäälauttoja."-Hate
Blitz
07.09.2004 11:39:49

Rässi on aina rankkaa! :P
:(
Ben_D
08.09.2004 22:42:08

Mihinkä kaikki pikametallin paukuttajat ovat hävinneet? Ei voi olla näin vaikeeta? Ei tarvis muuta kun raahata kamansa ja itsensä paikalle ja alkaa paukuttamaan. Alkaa kohta tuleen kiire. Rumpukone on aika tylsä rumpali ;)
Aegis
11.09.2004 02:28:49

Kuulostaa miltä kuulostaa, mutta aika lähellä totuutta. Erikoistuneella en sitten tarkoittanut "paras ja taitavin" jos joku luuli, vaan ainoastaan sitä, että olen todella syventynyt juuri thrashin soittoon, enkä ole treenaillut hirveästi blastia tai jazzia tai mitään muutakaan. Ei ole todellakaan montaa jannua lähialueelta samoissa puuhissa.
Mikään ei ole niin viisas kuin insinööri, paitsi majava, joka menee suojaan sateelta.
dictatorsh*t
11.09.2004 09:31:18
Kuulostaa miltä kuulostaa, mutta aika lähellä totuutta. Erikoistuneella en sitten tarkoittanut "paras ja taitavin" jos joku luuli, vaan ainoastaan sitä, että olen todella syventynyt juuri thrashin soittoon, enkä ole treenaillut hirveästi blastia tai jazzia tai mitään muutakaan. Ei ole todellakaan montaa jannua lähialueelta samoissa puuhissa.

Siis tarkoitin vain sitä pelkkää lauseen osaa erikseen.
Myrikles!
Ben_D
11.09.2004 15:45:21

vaan ainoastaan sitä, että olen todella syventynyt juuri thrashin soittoon, enkä ole treenaillut hirveästi blastia tai jazzia tai mitään muutakaan. Ei ole todellakaan montaa jannua lähialueelta samoissa puuhissa.

Mulla on sama homma kitaroinnin kanssa. Olen perehtynyt nimenomaan vanhan koulukunnan speed/thrash metalliin. Täytyis ehkä välillä soittaa jotain muutakin, mutta kun sitä rässiä on niin hemmetin hieno takoa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)