Aihe: Saako hääkeikalla helposti pesää..?
1 2 3 4
Meisseli
04.09.2004 17:45:57

Saako/oletko itse saanut? ja jos olet niin keneltä. morsiamelta, sen äidiltä vai kaasoilta.
Kysyy Kalle "kielari" Jokela.
Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle.
troy
04.09.2004 17:48:04
Itse olen henk. koht. saanut sekä morsiammelta,sekä sulhaselta..sen jälkeen hanuristi tuli läpsystä vaihtoon..sitten tanssittin hääväen kanssa letka-jenkkaa suklaajunassa..(Vain miehet)
Blues-Mobile
04.09.2004 18:00:43
Kröhöm!! Kyseinen morsiamelta ynnä muilta kaasoilta "pesän" saantihan kuuluu laadukkaan orkesterimme raideriin, näin on v***u näreet...:)
I might be white but at least I`m funky
M.i.k.key
05.09.2004 13:24:30
Aika usein vieraiden joukosta löytyy joku yksinäinen ja ihmisyys ja läheisyys nousevat pintaan.

Tosin ei kannata irvistellä samallalailla kuin omakuvassasi
My name is Baron, M.i.k.key Baron. Oho, melkein musiikkia!?
clave
05.09.2004 18:48:03

Mikä tai kuka on "Pesä"?

Aromipesä?

Liekö kyseessä kirjoitusvirhe. Oikea olis perä eli tuhto??
"Valmiiksi mitattu piuha on liian lyhyt"
R.Syke
05.09.2004 21:45:37 (muokattu 05.09.2004 21:47:24)
Saako/oletko itse saanut? ja jos olet niin keneltä. morsiamelta, sen äidiltä vai kaasoilta.

-Meisseli mekkoon olkoon tunnuksemme.

-Pesä on kuin peipolla. Ei yhtä pieni, mutta yhtä korkealla.
isojussi
06.09.2004 01:30:25
Jos ruoasta puhutaan (?) niin onhan se noloa, jos orkesteri jää ilman. Pitää muistaa pyytää , jollei huomata ilman antaa!
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
pekkajau
06.09.2004 13:53:47
Hääkeikathan ne onkin olleet perinteisesti soittajille varsinaisia pesänjakotilaisuuksia! Pesän perässähän siellä on aina juostu! (S**tana mistään häistä millonkaan mitään pesää millonkaan saanut p***kele!)

nimimerkki: "Takapesät täynnä ja ajolähtö syntymässä"
Mä olen Pekka ja mulla on paperitkin siitä!
vanhami
06.09.2004 14:01:55
(S**tana mistään häistä millonkaan mitään pesää millonkaan saanut p***kele!)

Komppaan, kyllä on kiven alla pesä keskiverto humppaluukuttajalle ollut (siis nythän olen lopettanut jo naisten tiirailun kokonaan nimim, pullat uunissa ja pallo jalassa).

Johtuuko homma sitten liian puritaanisesta asenteesta työhönsä vaiko brutaalista ulkonäöstöä vaiko EI mediaseksikkäästä soittimesta ja musiikkityyleistä.

Olen kyllä huhua kuullut, että joillakin on joskus käynyt tuuri.

Hevosmiesten juttutoimistoon pohjautuen kuulin tuossa tarinaa sulhasesta, joka kyselei muilta bändin jätkiltä, että pitäisikö minun olla huolestunut, että yrittääkö tuo teidän fonisti mun vaimoa, kun se soittaa saksofonilla matalia ääniä vaimon hameen alle...

Mutta tämäkään tarina ei kerro sen enempää.

Siis nythän puhuttiin nimenomaan HÄÄkeikoista. Laivat taisi jäädä tämän jutun ulkopuolelle.

Mika
M.i.k.key
06.09.2004 14:04:48
Siis nythän puhuttiin nimenomaan HÄÄkeikoista. Laivat taisi jäädä tämän jutun ulkopuolelle.

Cinderellasta on oma threadi, mehevät yksityiskohdat ovat vaan sielläkin jääneet paljastamatta!
My name is Baron, M.i.k.key Baron. Oho, melkein musiikkia!?
vanhami
06.09.2004 14:21:52 (muokattu 06.09.2004 14:24:32)
Cinderellasta on oma threadi, mehevät yksityiskohdat ovat vaan sielläkin jääneet paljastamatta!

Syy taitaa olla se, että suurin osa täälläkin olevasta kantajengistä on nimimerkistä huolimatta jossain määrin tunnettuja, ainakin tuttavat arvaa, kukas siellä nimimerkin takana luuraa. Lisäksi tietenkin me muutamat, jotka esiintyy ihan reilusti omalla nimellään.

Ei välttämättä tulisi mieleen kertoa ihan kaikkea ihan suoraan. Saattaisi olla jossain vaiheessa kotonakin hetki sanan ääressä....

Pesä ja musiikki ei kuulu mitenkään yhteen, vai kuuluuko?

Mika
isojussi
06.09.2004 18:34:41
...Pesä ja musiikki ei kuulu mitenkään yhteen, vai kuuluuko?

Vaimo käski sanoa, että kertaakaan en ole keikalla saanut - enkä edes pyytänyt!
R.Syke
06.09.2004 19:05:20 (muokattu 06.09.2004 19:05:48)
Vaimo käski sanoa, että kertaakaan en ole keikalla saanut - enkä edes pyytänyt!

-Saanut kahdesti: 1) pyytää ja 2) olla ilman

nimim. "Kahdesti saanut"
Mikko T.
07.09.2004 12:17:51

Riippuu miten homman hoitaa... jos lavalla keskittyy flirttailemaan, ei varmasti saa. Hyvin ajoitetut, kohteliaat repliikit tauoilla on kaiken aa ja oo.

Toivottavasti tätä ei nyt äiti tai tyttöystävä lue, mutta on tässä aikain saatossa saatu häävierailta, hääparin sukulaisilta, kaasoilta ja morsiameltakin olis saanut, tosin pari viikkoa häiden jälkeen, mutta siihen ei pokka riittänyt.

Paras juttu, olin tuuraamassa yhdessä bändissä, jossa on bi-seksuaali muusikko. Myös seksuaalisuudeltaan valtavirrasta poikkeava bestman otti siltä tauolla suihin. Moni pitää kuvottavana mutta pitäkööt. Se ei ole multa pois - päinvastoin - vähemmän komeita miehiä iskemässä naisia.
Pieru naurattaa aina.
dizzy
07.09.2004 12:51:27
Paras juttu, olin tuuraamassa yhdessä bändissä, jossa on bi-seksuaali muusikko. Myös seksuaalisuudeltaan valtavirrasta poikkeava bestman otti siltä tauolla suihin.

Olen kuullut saman tarinan ja taidan tietää bändin...
Totta vai tarua?

Lapin rundeilla saa...
hiltsi
07.09.2004 13:13:21
Lapin rundeilla saa...

Huoh, pyydettiin ensi viikoksi Leville tuurailemaan.. Pitäsköhän ottaa päiväduunista sairaslomaa.
Mikko T.
07.09.2004 14:03:21

Olen kuullut saman tarinan ja taidan tietää bändin...
Totta vai tarua?

Lapin rundeilla saa...

Molemmat on totta, koska olen itse vierestä nähnyt. Lapin rundeilla pitää muistaa olla nopea, koska vapaat mimmit menee siellä *naps* noin nopeasti. Ja naiset ei siellä katso tavaran laatua vaan saatavuutta. Vähän on vituttanut kun läskit röhöpossut vie varmat kolmekymppiset herkut vierestä, kun itse ei ollut tarpeeksi nopea.
Pieru naurattaa aina.
isojussi
07.09.2004 15:10:53
Huoh, pyydettiin ensi viikoksi Leville tuurailemaan.. Pitäsköhän ottaa päiväduunista sairaslomaa.

Meinaatko, että niinku "oraaliseksiä odotellessa"?
hiltsi
07.09.2004 15:19:10
Meinaatko, että niinku "oraaliseksiä odotellessa"?

Niih.. saattaishan sitä vaikka tilanteen kohdalle sattuessa lipaistakkin, mutta ihan vastakkaista sukupuolta.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)