Morjensta! Pitäis löytää jostain vanha kunnon Amarillo soitettuna, eli levyltä, tai sitten oikein levyversion nuotit. Mulla on joku toivelaulukirjaversio nuotista, mutta siitä puuttuu introt ym. ja kosketinsoittajamme antoi mulle tehtäväks etsiä joko levy, mp3:nen, tai joku vastaava taidepläjäys. Osaaks kukaan auttaa, kun mä oon vähä käsi näitten koneiden kans ja kirjastosta en tuota soitettuna löytänyt etukäteen kiittäen ja kumartaen.. |
baron 05.09.2004 03:28:33 (muokattu 05.09.2004 13:04:13) | |
---|
Morjensta! Pitäis löytää jostain vanha kunnon Amarillo soitettuna, eli levyltä, tai sitten oikein levyversion nuotit. Mulla on joku toivelaulukirjaversio nuotista, mutta siitä puuttuu introt ym. ja kosketinsoittajamme antoi mulle tehtäväks etsiä joko levy, mp3:nen, tai joku vastaava taidepläjäys. Osaaks kukaan auttaa, kun mä oon vähä käsi näitten koneiden kans ja kirjastosta en tuota soitettuna löytänyt etukäteen kiittäen ja kumartaen.. Mulla on joku muu kuin toivelaulunuotit siihen, mutta en heti löytänyt. Kuinka kiire asialla on? Children of Baron - The Ultimate Keyboard Experience. "Mäkin haluun meshiin" |
Heikki L. 05.09.2004 06:23:48 | |
---|
Heh hee! Tulipa mieleen kun kerran pyörittiin Dannyn messissä jossain iltariennoissa ja tapaamispaikaksi sovitun ravintolan lokaatio oli hiukan hukassa, niin Lipsanen kysyi vieressä seisseeltä naisihmiseltä: Anteeksi, missä on ravintola Amarillo? Buhahahahaa! Shack! |
baron 05.09.2004 06:50:40 | |
---|
Aamu iltaa viisaampi. Words and music by Neil Sedaka and Howard Greenfield. Kolme sivua piano + laulumelodianuotteja. Nyt täytyisi löytää äänite, että voisi sanoa, vastaako mun nuotit jotain äänitettä. Kenen äänitteestä mahdollisesti olisi kysymys? Eikö Danny laulanut jotain puolukan piilottamisesta tällä nimellä? Children of Baron - The Ultimate Keyboard Experience. "Mäkin haluun meshiin" |
R.Syke 05.09.2004 08:15:24 (muokattu 05.09.2004 08:24:07) | |
---|
Heh hee! Tulipa mieleen kun kerran pyörittiin Dannyn messissä jossain iltariennoissa ja tapaamispaikaksi sovitun ravintolan lokaatio oli hiukan hukassa, niin Lipsanen kysyi vieressä seisseeltä naisihmiseltä: Anteeksi, missä on ravintola Amarillo? Buhahahahaa! -Se on Jyväskylässä. Tiedän. Olen joskus käynyt. Ja Joensuussa ja Helsingissä ja... Ja mieluisan voi etsiä täältä: http://www.google.com/search?hl=fi& … marillo&btnG=Hae&lr=lang_fi Edit: Mutta se nuotti / sävel. Soi päässä. Etsitään... |
KoskPaavo 05.09.2004 10:20:41 | |
---|
Minun muistaakseni se oli kylläkin Johnny Liebkind joka tämän levytti Suomeksi Soittaja selviää aina. |
baron 05.09.2004 10:56:07 (muokattu 05.09.2004 10:59:15) | |
---|
Minun muistaakseni se oli kylläkin Johnny Liebkind joka tämän levytti Suomeksi Sen tarkistamiseksi, että onko todella käynyt niin harvinainen tilanne, että olisin ollut väärässä, kävin lunttaamassa. Nyt sattui sellainen hauska tilanne, että olemme molemmat oikeassa: Johnny vuonna 1972 ja Danny 1987. Sä vaan muistat vanhempia asioita. Mun nuoteissa intro menee "Sha-la-la, la la, la la la. Mitenkähän se levyllä mahtaa mennä? Children of Baron - The Ultimate Keyboard Experience. "Mäkin haluun meshiin" |
isojussi 05.09.2004 12:59:15 (muokattu 05.09.2004 12:59:44) | |
---|
...Mun nuoteissa intro menee "Sha-la-la, la la, la la la. Mitenkähän se levyllä mahtaa mennä? Just noin. Mulla pitäs olla hyvä oma arri toisella konheella. Laitan tuleen, jahkas kerkeen. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
M.i.k.key 05.09.2004 13:32:06 | |
---|
Heh hee! Tulipa mieleen kun kerran pyörittiin Dannyn messissä jossain iltariennoissa ja tapaamispaikaksi sovitun ravintolan lokaatio oli hiukan hukassa, niin Lipsanen kysyi vieressä seisseeltä naisihmiseltä: Anteeksi, missä on ravintola Amarillo? Buhahahahaa! ruhahahaha. Sinnehän me kuulutaan kuin puolukat hilloon My name is Baron, M.i.k.key Baron.
Oho, melkein musiikkia!? |
kuunsirppi 05.09.2004 15:22:22 | |
---|
Just noin. Mulla pitäs olla hyvä oma arri toisella konheella. Laitan tuleen, jahkas kerkeen. Kiitos taas baronille ja Isojussille, jos jeesaatte.... Pitäis käydä jossain toisessa kirjastossa, kun täällä omassa, jos löytyis vielä äänitekin. Eilen oltiin oikein taas remuhäissä. Väki tuntui aluks siltä, että niitä ei saa liikkeelle millään, mutta kun ne veti vähän boolia, viiniä, konjakkia ja mitä lie muuta, niin sen jälkeen ne oli niin kännissä, ku viinasta voi tulla ja bailasivat hullunlailla ja puolet niistä tietysti halus laulaa bändin säestyksellä ja olla siellä meidän kamojen seassa. Onneks ei mitään rikkunut. Bestman yritti väkisin viedä multa mikkiäkin kesken laulun ja vetää jotain omaa sooloo (siis ihan muuta biisiä, kun mitä mä lauloin), mutta mä tönäsin sen törkeesti sivuun. Se oli vähän mulle pahalla päällä, mutta so what! Jätkä oli ihan perseestä! No sitten ne onneks joutu lähteen, enneku mitään pahempaa tapahtu, kun sieltä oli vierailla bussikuljetus ja niiden piti lähtee siihen bussiin....sano kyllä juhlapaikan henkilökuntakin, että kattovat aika pitkään, että miten meidän käy ton sakin kanssa. Huh huh! onneks kaikki häät ei oo samanlaisia! |