Aihe: Slayer & Slipknot Helsingissä 17.10 (?)
1 2 3 4 511 12 13 14 1519 20 21 22 23
MV
04.09.2004 10:26:24
liitä tuo browseriis, niin varmasti toimii

ootko ehkä homo? sillon ei pakosta toimi

pilkka osui omaan nilkkaan, vitun osaamaton paska

HOho! Vitun molopää......GEIsari. No sitten loppu ettei hyvälle topicille tuu lukkova.
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
Phobophile
04.09.2004 18:44:06
Slayerhän olisi muuten ollut eilen (vai toissapäivänä?) MTV:llä Bam Margeran ohjelmassa, mutta tietenkin näin vain viimeiset sekunnit: "Good night, Jeff", "Good night Kerry". Ottaa päähän. Kesän alussahan Revolverin juttu kertoi just tuosta jaksosta, jossa Slayer ilmeisesti soitti Bam Margeran kotipihalla (?). Mielelläänhän sen olisi katsonut, mutta kun ei tiennyt niin meni ohi. No keikalla sitten...ensi kuussa!!

Tuo ohjelma taitaa alkaa torstaina nelosella joten nyt vaan seuraat sitä silmä ja muut ruumiinosat kovana.
Love Subverted, Lust Perverted
FatSam
04.09.2004 19:46:39

Slayerhän olisi muuten ollut eilen (vai toissapäivänä?) MTV:llä Bam Margeran ohjelmassa, mutta tietenkin näin vain viimeiset sekunnit: "Good night, Jeff", "Good night Kerry". Ottaa päähän. Kesän alussahan Revolverin juttu kertoi just tuosta jaksosta, jossa Slayer ilmeisesti soitti Bam Margeran kotipihalla (?). Mielelläänhän sen olisi katsonut, mutta kun ei tiennyt niin meni ohi. No keikalla sitten...ensi kuussa!!

Hei, mä näin ton jakson jo aikasemmin. Jumalauta, se oli hyvä. Slayer veivas Bamin takapihalla War Ensembleä ja Angel of Deathia. Ja se CKY-videoista tuttu todella läski Don Vito crowd-surffas lavalle vaivoin...
FatSam - the most man of them all.
aku.miettinen
04.09.2004 20:16:02
Hmm toivottavasti tuolta E4 Permannolta näkee jotain vittu.
Ben_D
04.09.2004 20:25:30

Hmm toivottavasti tuolta E4 Permannolta näkee jotain vittu.

Stadin jäähallissa näkee joka mestasta hyvin tai helvetin hyvin.
Myydään ESP LTD V-350. Niin ja etsitään rumpalia 80-luvun speed/thrash metalliin jämähtäneeseen bändiin.
marke-
04.09.2004 21:15:22
voivitun vittu..
mastodon.

harmi että siellä on joku paska sleijer+slipknot
ja harmi ettätuskin on lippuja ja tuskin maksan siitä että joku slipknot ja slayer lämppää mastodonia.
No chiefs, all indians.
MV
04.09.2004 21:51:50 (muokattu 04.09.2004 21:52:20)
voivitun vittu..
mastodon.

harmi että siellä on joku paska sleijer+slipknot
ja harmi ettätuskin on lippuja ja tuskin maksan siitä että joku slipknot ja slayer lämppää mastodonia.

Mitä helvettii sä selität? Slayer ja Slipknot lämpää mastodonia?! Kyllähän sinne mennään pääasiassa slayeriä ja slipknottia kattelemaan eikö?
bedlam
04.09.2004 21:54:24

Mitä helvettii sä selität? Slayer ja Slipknot lämpää mastodonia?! Kyllähän sinne mennään pääasiassa slayeriä ja slipknottia kattelemaan eikö?

Tättärärättättää! Ja vuoden sarkasmintajuttomuuspalkinto nro. 176 ojennetaan aplodien kera.
http://www.mikseri.net/kiasma
jigsore
05.09.2004 00:49:15

Jep. Liput tuli hommattua huutonetistä, kaksi kolmen hinnalla. Mutta setiähän mennään katsomaan vaikka väkisin! Toivottavasti Tompalla on kurkku paremmassa kunnossa kuin viime visiitillä. Vaikka eipä se pahemmin menoa haitannut. Jos Slipknotinkin näkis tällä kertaa.. Mastodon ei varmaan ehdi avautua keikkaan mennessä, mutta yritetään.
Ja kentällä toki heilutaan. Mosh till death!
"Do you have that one with the guy who was in that movie that was out last year?" IHKK #8
bubi
06.09.2004 12:58:45
Eikö tämän Hatebreedin pitänyt tulla alunperin lämppäriksi vai onko niitä nyt kaksi???
Ben_D
06.09.2004 13:41:31

Eikö tämän Hatebreedin pitänyt tulla alunperin lämppäriksi vai onko niitä nyt kaksi???

Jos Slayer soittaa viimeisenä niin sillonhan siellä on kaksi lämppäriä; tämä toinen ja Slipknot.
Myydään ESP LTD V-350. Niin ja etsitään rumpalia 80-luvun speed/thrash metalliin jämähtäneeseen bändiin.
bubi
06.09.2004 15:09:42
Jos Slayer soittaa viimeisenä niin sillonhan siellä on kaksi lämppäriä; tämä toinen ja Slipknot.

Jaahans.. olin siinä käsityksessä, että Sleieri ja slipknot vetäisevät yhtäpitkät setit, ja sitten hatebreed olis lämppärinä..

Olis kyllä tämä hatebreed saanu mun mielestä olla lämppärinä ennemmin ku toi mastodontti. toisaalta en ole ikinä vielä ehtinyt katsomaan lämppäriä yhdelläkään keikalla, joten vaikka lämppärinä olis metallica, niin tod.näköisesti joisin vielä keittoa jäähallin takana näpit jäässä kylmässä syysillassa...

Noo...Slaeyriä sinne mennään lähinnä katsomaan.. taitaa peräti olla Slayerin 4. keikka suomessa mitä olen nähnyt.. eikä vieläkään kyllästy.. on se meno jotenki sanoinkuvaamatonta.. viimeksi jäähalli natisi liitoksistaan disciplen jyrähtäessä käyntiin..
MV
06.09.2004 15:17:29
Jaahans.. olin siinä käsityksessä, että Sleieri ja slipknot vetäisevät yhtäpitkät setit, ja sitten hatebreed olis lämppärinä..

Olis kyllä tämä hatebreed saanu mun mielestä olla lämppärinä ennemmin ku toi mastodontti. toisaalta en ole ikinä vielä ehtinyt katsomaan lämppäriä yhdelläkään keikalla, joten vaikka lämppärinä olis metallica, niin tod.näköisesti joisin vielä keittoa jäähallin takana näpit jäässä kylmässä syysillassa...

Noo...Slaeyriä sinne mennään lähinnä katsomaan.. taitaa peräti olla Slayerin 4. keikka suomessa mitä olen nähnyt.. eikä vieläkään kyllästy.. on se meno jotenki sanoinkuvaamatonta.. viimeksi jäähalli natisi liitoksistaan disciplen jyrähtäessä käyntiin..

reilu kuukausi vielä pojjaat....
aku.miettinen
06.09.2004 21:52:25
Minkälaisenkohan setin Slayer aikoo soittaa? Tuleekohan Reign In Blood kokonaan :o~~. The Anti-Christ ois myös loistava, mutta tuskin soittavat sitä.
MrFunk
07.09.2004 14:32:21
Reignin kokonaan vedosta olen kuullut/lukenut, mutta tottakai ne vetää hyvän setin...ei niiltä varmaan muu käykkään.
Kielet hauiksen mukaan...
Da Make
07.09.2004 16:19:58
Epäreilu kuukausi vielä pojjaat....
Cräx, Change, Ötöm!? Katso omat plussasi täältä! [Can you feel what you've done to me?]
Locrian
08.09.2004 07:23:01
Hehe.Vitutti vähän kun ei ollut rahaa lippuihin mutta mutta.Kävi samoin kuin Velvet Revolverin kanssa.Puhelin soi ja ilmanen keikka luvattiin.
-"I eat pieces of shit like you for breakfast!"
-"You eat pieces of shit for breakfast?"
-Happy Gilmour
skebajaba
10.09.2004 00:01:41
Tuo ohjelma taitaa alkaa torstaina nelosella joten nyt vaan seuraat sitä silmä ja muut ruumiinosat kovana.

toi slayer jakso on tokalta tuotantokaudlta. ite latasin dc++ kaikki viva la bam jaksot krapula katseltavaksi ja kyllä oli hauskaa...
-mikä olisikaan v****maisempaa kuin epävireinen tinnitus?-
Diego
10.09.2004 00:04:45
Sain nyt istumapaikka lipun eilen vasta! :) Olen niin onnellinen, taidan SE0T4 onnesta! :D Tätä olen odottanut!
Metallica nähty, Slayerin keikan jälkeen voin kuolla onnellisena miehenä :D:D:D

AAAAAARGHHTTTT ANGELOFDEATHRAININGBLOODGRRRRRRAAAAUUUU BLOODLINEEEEEE!!!

sekosin.
"M.net on muusikon munanjatke" -tyttöystäväni "nettiharrastuksestani."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)