onde 04.09.2004 02:34:56 | |
---|
Ite oon aina soittanut 4-kielisellä mutta kaveri ostaa 5-kielisen Harley -Bentonin ja väittää että pärjää Behringerin BX 1200 :lla! Mun mielestä tommosella 12-tuumasella ei saa kunnon vitos kielen murinaa! Johan se on fysikaalinen totuus että 2 tuuman putkesta ei saa 5 tuumaa tavaraa pihalle! Suositelkaa kaverille laitteesto millä pärjää , jos yritää saada Harlin vitosen soivan? But that´s the way I like it baby I don´t wanna live for ever |
Novis_3 04.09.2004 03:48:44 | |
---|
hmm.. jos on harley benton, niin se on ihan sama minkä läpi sitä soittaa.. No ei vaiskaa, (ei se hintaa kato, jos käteen passaa on mun motto..) kaveris voi testata sitä minkä läpi tahansa silleen se löytyy, toinen tykkää äidistä toinen isästä.. itsekkään noitten nuppien kans ole paljoa pelannu, mutta veikkaisisn, että joku 12 tuumanen on ihan allaround-hässäkkä. 2*10 ja 4*10 voi olla roudaus ystävällisimpiä, mutta ne ei välttämättä tuo sitä vitos-kielen mörinää läpi.. ja yksitstään 15 tuumanen karkottaa taas soolo-alueen :) kokeilemalla löytyy, niin ku tyttökin. mutta lähtisin tuosta 12-tuumasesta.. (jos puhutaan 5-kielisestä..) (?????) "Me hävitään tää peli.." |
SF3YLO 04.09.2004 09:28:33 (muokattu 04.09.2004 09:29:40) | |
---|
Ite oon aina soittanut 4-kielisellä mutta kaveri ostaa 5-kielisen Harley -Bentonin ja väittää että pärjää Behringerin BX 1200 :lla! Mun mielestä tommosella 12-tuumasella ei saa kunnon vitos kielen murinaa! Johan se on fysikaalinen totuus että 2 tuuman putkesta ei saa 5 tuumaa tavaraa pihalle! Suositelkaa kaverille laitteesto millä pärjää , jos yritää saada Harlin vitosen soivan? No itselläni on bx1200 tällä hetkellä. Ei kyllä toimi E:n alapuolelta ollenkaan.... (eikä aina edes sinne asti). Olen ajatellut hommata Hartken VX1508 kaapin(1x15" + 2x8" + driveri) ja 3500 nupin. Kävin toissapäivänä kyseleen jo hintoja ja tarvitseekin vielä jokun päivä käydä testailemassa jollain vitosella sitä musiikkikaupassa. PS. VX1508, http://www.samsontech.com/products/ … tpage.cfm?prodID=1692&brandID=33500, http://www.samsontech.com/products/ … uctpage.cfm?prodID=16&brandID=3 |
Ite oon aina soittanut 4-kielisellä mutta kaveri ostaa 5-kielisen Harley -Bentonin ja väittää että pärjää Behringerin BX 1200 :lla! Mun mielestä tommosella 12-tuumasella ei saa kunnon vitos kielen murinaa! Johan se on fysikaalinen totuus että 2 tuuman putkesta ei saa 5 tuumaa tavaraa pihalle! Suositelkaa kaverille laitteesto millä pärjää , jos yritää saada Harlin vitosen soivan? Minulla on combona Ashdown 10" 200w magmon. Hyvin toimii 6-kielisen kanssa pop ynnä muussa vähän hiljaisemmassa musiikissa. Elementin toistama taajuus ei ole suoraan verrannollinen sen pinta-alaan. Pelkästään. Kotelon viritys, ja elementin ns. iskunpituus vaikutavat myös. Toisaalta henk.koht. en luottaisi mihinkään, missä lukee Harley Benton. Jos halvalla pitää saada, niin jku vanha Peavey tms. käytettynä. Näin minusta. |
sirdickyj 04.09.2004 19:18:51 | |
---|
Toisaalta henk.koht. en luottaisi mihinkään, missä lukee Harley Benton. Jos halvalla pitää saada, niin jku vanha Peavey tms. käytettynä. Näin minusta. Voisin tähän lisätä, että aika vähän kannattaa luottaa myöskään mihinkään missä lukee Behringer, mitä bassovermeisiin tulee. Tehoa kun on niin monennäköistä... Mutta juu, ei ole kaiuttimen tuumilla paljoakeen tekemistä sen h:n kuulumisen kanssa, tai siis tärkeämpiä tekijöitä ovat itse soittimen latu ja esim. juuri vahvistinteho. WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |