Osaatko soittaa "Volare":n ja kuuluuko keikkaohjelmistoosi? Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
troy 04.09.2004 17:51:59 | |
---|
Osaan. |
Jaskaa pakoon 04.09.2004 18:33:07 | |
---|
Otettiin joskus nousuhumalassa Volaren siihen triolitungokseen vähän vastaavan kuuloinen pätkä Bachin Toccatasta (siitä fuugan kaverista). Kontrasti oli melkoinen, kun ko. paikan jälkeen lähtee taas: Vo - la -re ... (ja instru - mentaaliversio oli kysseessä) |
baron 05.09.2004 03:29:45 | |
---|
Otettiin joskus nousuhumalassa Volaren siihen triolitungokseen vähän vastaavan kuuloinen pätkä Bachin Toccatasta (siitä fuugan kaverista). Kontrasti oli melkoinen, kun ko. paikan jälkeen lähtee taas: Vo - la -re ... (ja instru - mentaaliversio oli kysseessä) Tarkoitatko kappaletta "Nel blu di pinto di blu"? Children of Baron - The Ultimate Keyboard Experience. "Mäkin haluun meshiin" |
R.Syke 05.09.2004 08:43:05 | |
---|
Tarkoitatko kappaletta "Nel blu di pinto di blu"? -Taivaan sinessä? |
Jaskaa pakoon 05.09.2004 19:10:13 | |
---|
Siniseksi maalattua sinistä. |
Tankoprinssi 05.09.2004 22:15:11 | |
---|
Wolaaare, kantaaare. Silläkö sitä pesää saa? Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
Meisseli 07.09.2004 09:33:28 | |
---|
uskoisin näin Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
C7 13.09.2004 11:49:59 | |
---|
"Pienso que un sueño parecido no volverá más. Y me pintaba las manos y la cara de azul...etc." Mukava biisi, espanjaksi sitä keikalla laulelen ... oikein mukava biisi. vanha, mutta edelleen elossa! |
LonelyRider 13.09.2004 12:10:23 | |
---|
En, mutta osaan soittaa "Rattaanpyörän" bassolla...En itke toisten tavoin ja niin päin pois..... |
Lux 20.09.2004 17:58:38 | |
---|
"Pienso que un sueño parecido no volverá más. Y me pintaba las manos y la cara de azul...etc." Mukava biisi, espanjaksi sitä keikalla laulelen ... oikein mukava biisi. Miksi espanjaksi? Alkuperäisversio on italiankielinen. Mielenkiintoinen gallup muuten. Mitä tällä mitataan? Viittaan, sillä osaan soittaa kappaleen. Mielipiteeni johtuvat vain siitä, etten voi sietää tekopyhyyttä. Ja tekopyhyys toisaalta... on melko yhdentekevää. |
baron 20.09.2004 19:58:10 | |
---|
Miksi espanjaksi? Alkuperäisversio on italiankielinen. Mielenkiintoinen gallup muuten. Mitä tällä mitataan? Viittaan, sillä osaan soittaa kappaleen. Niin todella. Ei nyt mitään erikoista vaikeutta pitäisi olla siinä, että verse on rubato ja sitten aletaan a tempo. Oliko se nyt Domenico Modugnon kappale, voittanut jotkut San Remot tai vastaavat joskus 50-luvulla. En nyt vaivautunut netistä tarkistamaan. Oikea nimi "Nel blu di pinto di blu", italiaa taitamattomat kutsuu Volareksi. Suomeksi kai "Taivaan sinessä". Children of Baron - The Ultimate Keyboard Experience. "Mäkin haluun meshiin" |
KoskPaavo 20.09.2004 21:54:44 | |
---|
En, mutta osaan soittaa "Rattaanpyörän" bassolla...En itke toisten tavoin ja niin päin pois..... Mä osasin jo 10-vuotiaana soittaa Finlandian alun kahdella nokkahuilulla , (yhtäaikaa) , miettikääpä sitä.... Soittaja selviää aina. |
C7 20.09.2004 21:55:29 | |
---|
Miksi espanjaksi? Alkuperäisversio on italiankielinen. Mitä tällä mitataan? Ihan vaan siksi, että blokkasin sanat Gipsy Kingsien levyltä...tosin tämä kohta tulee italiaksi..."Volare.....cantare.....nel blu di pinto di blu, felice di stare lassu" ... sitten taas vaihdetaan espanjaksi. Ei kai tällä gallupilla mitään mitata:) vanha, mutta edelleen elossa! |
C7 20.09.2004 21:58:41 | |
---|
Mä osasin jo 10-vuotiaana soittaa Finlandian alun kahdella nokkahuilulla , (yhtäaikaa) , miettikääpä sitä.... Minäpä soitin koulun kevätjuhlassa, 8 vuotiaana melodicalla "tikin-takin-tikka-hakkaa" Miettikääpä sitä...se oli eka keikkani... vanha, mutta edelleen elossa! |
baron 20.09.2004 22:10:11 | |
---|
Minäpä soitin koulun kevätjuhlassa, 8 vuotiaana melodicalla "tikin-takin-tikka-hakkaa" Miettikääpä sitä...se oli eka keikkani... Ootpas myöhään aloittanut. Mä leikkikoulun kevätjuhlissa, varmaan 4-5 vuotiaana oon soittanut bändissä triangelia. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Experience. "Mäkin haluun meshiin" |
Riksteri 20.09.2004 22:33:52 (muokattu 20.09.2004 22:38:09) | |
---|
Ootpas myöhään aloittanut. Mä leikkikoulun kevätjuhlissa, varmaan 4-5 vuotiaana oon soittanut bändissä triangelia. Jos laulaminen hyväksytään, niin suunnilleen samanikäisenä olen sukujuhlissa (en kyllä tuntenut montaakaan ihmistä) laulanut, näytellyt ja tanssinut :) Edit: taisinpa lausua runonkin kun vauhtiin pääsin ... |
KoskPaavo 21.09.2004 08:10:31 | |
---|
Aloitin siis liian vanhana koko homman... Olen ihan p----a. Taidan lopettaa koko jutun. Soittaja selviää aina. |
baron 21.09.2004 08:51:32 | |
---|
Aloitin siis liian vanhana koko homman... Olen ihan p----a. Taidan lopettaa koko jutun. Voithan sä jatkaa vastaavasti pitempään, että tulee virkavuodet täyteen. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Experience. "Mäkin haluun meshiin" |
Meisseli 21.09.2004 09:56:56 | |
---|
Eipä tällä kyselyllä paljon mitään mitata. kunhan laitoin kun tuli mieleen. Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |