Aihe: Jake E Lee..surullista..
1 2
Dinorocker
04.09.2004 10:37:41 (muokattu 04.09.2004 10:40:42)
Outrider
Härski
04.09.2004 11:08:36
En tiedä kuka on kyseinen heppu, mutta surullista ja perseestähän tuollainen on.
Herra Rapu
04.09.2004 11:11:56

En tiedä kuka on kyseinen heppu, mutta surullista ja perseestähän tuollainen on.

Pitäs tietää :)

Läheis(t)en ihmis(t)en menettäminen on aina ikävä juttu.
Paino ei ole mikään ongelma.
† FAT = MOTION †
Kassu
04.09.2004 11:22:08

Et tiedä?
Ola_90
04.09.2004 11:58:46
Surullista kyllä. Niin siis Jake E Leehän on Ozzyn vanha kitaristi.
"Kyl räkä on vielä ihan hyvää, mut korvavaikku on jo ihan saatanan pahaa." -Kaverini
Härski
04.09.2004 12:53:21
Surullista kyllä. Niin siis Jake E Leehän on Ozzyn vanha kitaristi.

Ai tää, joka soitti esim. Shot in the Darkissa?

Ihmekös, jos en tienny, ku ei toi hiivymeteli oo mun jujua.
Kassu
04.09.2004 13:11:42
Ai tää, joka soitti esim. Shot in the Darkissa?

Ihmekös, jos en tienny, ku ei toi hiivymeteli oo mun jujua.

Joo ja bark at the moon jne.
Velli
04.09.2004 15:43:25
Surullista tosiaan Lee:n puolesta. Tuskani kuitenkin helpotti kun luin tuon varsinaisen jutun. Aloin jo otsikon perusteella näet pelätä pahinta... Siinä olisi menetetty Ozzyn paras ja ylipäätään yksi hevi metelin parhaimmista kitaristeista.
Myynnissä mm. Jackson RR1.
Mark-Ken
04.09.2004 16:14:10
Joo ja bark at the moon jne.

Tarkemmin sanottuna levyillä Bark at the Moon ja The Ultimate Sin.

surullista.
Ola_90
04.09.2004 23:23:41
Itsekkään en kyllä koko herraa tiennyt, ja surullistahan tuo on, oli kuka vaan kyseessä. Mutta mun mielipiteessä toi juttu jo vähän hivelee yksityisyyden rajaa, kuuluuko koko maailman nyt tietää jonkun kitaristin vanhemmista... Olkaa eri mieltä, en mä kyllä sitten tästä jaksa väittelmään taas alkamaan.

Niin.. Leellä on muutenkin varmaan "hiukan" tuskainen olo, niin en sitten tiedä helpottaako miestä yhtään jos kadulla tuntemattomat tulevat päivittelemään asiaa.
"If something's hard to do, then it's not worth doing" -Homer Simpson
Jani The Rock
04.09.2004 23:32:42

Niin.. Leellä on muutenkin varmaan "hiukan" tuskainen olo, niin en sitten tiedä helpottaako miestä yhtään jos kadulla tuntemattomat tulevat päivittelemään asiaa.

Mutta tuskin hän kuitenkaan pahastuisi jos tietäisi, että kaukaisessa Suomessa asti ihmiset ottavat osaa hänen suruunsa.
Don`t mess with the countryboys
Peoplez
05.09.2004 00:44:52
Surullista tosiaan Lee:n puolesta. Tuskani kuitenkin helpotti kun luin tuon varsinaisen jutun. Aloin jo otsikon perusteella näet pelätä pahinta... Siinä olisi menetetty Ozzyn paras ja ylipäätään yksi hevi metelin parhaimmista kitaristeista.

Jep mäkin jo tuon otsikon luettuani luulin herran itsensä kuolleen. Ja nuo vanhemmat näyttivät sairastaneen jo pitkään joten eipä sille mahda mitään. Mutta onhan se rankkaa noin lyhyen ajan sisään mennä molemmat :(

Ja totta on se että Jake E. Lee oli, jos ei nyt paras, niin ainakin yhtä hyvä Ozzyn kitaristi kuin Randy ja Zakk. Omaperäinen tyyli.
"With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done"
Ola_90
05.09.2004 12:01:14
Mutta tuskin hän kuitenkaan pahastuisi jos tietäisi, että kaukaisessa Suomessa asti ihmiset ottavat osaa hänen suruunsa.

Tottahan se on tämäkin, mietin itse samaa. Mutta silti, onko se nyt kovin hyvä asia levitellä jonkun ihmisen yksityisiä asioita tällä tavalla koko maailman tiedoksi?
"If something's hard to do, then it's not worth doing" -Homer Simpson
mooch
05.09.2004 21:37:50
Tottahan se on tämäkin, mietin itse samaa. Mutta silti, onko se nyt kovin hyvä asia levitellä jonkun ihmisen yksityisiä asioita tällä tavalla koko maailman tiedoksi?

Itse mietin, että mistäköhän tämä tieto on liikkeelle lähtenyt, jos itse ko. herra on tällaisia asioita mennyt julkisuuteen kertomaan, niin Hyvää Päivää Vaan.
Leikari
06.09.2004 01:03:52

minnekä niitä kynttilöitä voi viedä??

mun kumminkaimanserkunnaapurinäidinisänveljenpuolentalonmiehenkissanhoitajan serkku kuoli - ottakaa osaa!

mistä tämä "muoti" on tullut, että kaikkien ventovieraiden kuolemia ryhdytään murehtimaan - kuolema on luonnollinen osa elämänkaarta - koko ajan joku syntyy ja toinen kuolee. Ihmisillä pitäisi olla oma elämä - ja sen mitä huolehtii niin omista sukulaisista ja/tai ystävistä - eikä terveellä psyykellä varustetulla ihmiseltä mene silloinkaan kovin helpolla pasmat täysin sekaisin - kummallista psykoosiin heittätymistä nykyään....
85423321
06.09.2004 01:44:59
Mikä oli syynä siihen, että Jake E Lee lähti Ozzyn bändistä?
George W Bush: "I know the human being and the fish can coexist peacefully."
Jani The Rock
06.09.2004 07:09:54

mistä tämä "muoti" on tullut, että kaikkien ventovieraiden kuolemia ryhdytään murehtimaan - kuolema on luonnollinen osa elämänkaarta - koko ajan joku syntyy ja toinen kuolee. Ihmisillä pitäisi olla oma elämä - ja sen mitä huolehtii niin omista sukulaisista ja/tai ystävistä - eikä terveellä psyykellä varustetulla ihmiseltä mene silloinkaan kovin helpolla pasmat täysin sekaisin - kummallista psykoosiin heittätymistä nykyään....

Tässä sen kummemmin murehdita. Enkä sanonut tuota kommenttia niinkään omasta puolestani kuin yleisesti. Että jos sun herkkä maailmankuvasi siitä nyt meni sekaisin, niin sanotaan vaikka että "otan osaa". Ja jos sulla tosiaan on himassa ylimääräisiä kynttilöitä, niin pistä vaikka yksi ikkunalle palamaan niitten koulukaappauksessa kuolleiden lasten muistoksi. Ai, mutta sullahan ei ole tapana murehtia muiden asioita kuin omias. No, venaa talvea ja duunaile sitten vaikka lumilyhty.
Don`t mess with the countryboys
Flash
06.09.2004 08:38:18

Mikä oli syynä siihen, että Jake E Lee lähti Ozzyn bändistä?

Ei jaksanut enää katsella Ozzyn sekoilua. Miesten persoonallisuudet eivät myöskään sopineet parhaalla mahdollisella tavalla yhteen.
There Is A Light That Never Goes Out
Velli
06.09.2004 12:46:52
Ei jaksanut enää katsella Ozzyn sekoilua. Miesten persoonallisuudet eivät myöskään sopineet parhaalla mahdollisella tavalla yhteen.

Juu, ja kertoi myös kyllästyneensä siihen perusheviin, mitä Ozzyn kanssa pelkästään soitettiin.
Myynnissä mm. Jackson RR1.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)