Novis_3 04.09.2004 01:14:52 | |
---|
Joko olen v*tun tyhmä tai kysyn muuten vaan.. Jos mulla on koneella biisi, miten saan sen tänne kaikkien kuultavaksi,,?? Antakaa vaikka linkki aiheeseen tai jotain.. "Me hävitään tää peli.." |
JCM 04.09.2004 01:27:43 | |
---|
Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
Novis_3 04.09.2004 03:16:53 (muokattu 04.09.2004 03:17:46) | |
---|
http://muusikoiden.net/keskustelu/threads.php?c=17 Kiitos tuosta, hienoja tekeleitä.. mutta edelleen jää epäselväksi, miten voin laittaa biisin tänne jos se on mulla koneella.. Pitääkö se laitaa jollekkin webbi-palvimelle vai voinko linkittää sen suoraan omalta koneelta..?? Vääntäkää rautalangasta, en ole bill gates. :) kiitos ja anteeks. EDIT: krij.vir po "Me hävitään tää peli.." |
JCM 04.09.2004 03:19:32 | |
---|
Kiitos tuosta, hienoja tekeleitä.. mutta edelleen jää epäselväksi, miten voin laittaa biisin tänne jos se on mulla koneella.. Pitääkö se laitaa jollekkin webbi-palvimelle vai voinko linkittää sen suoraan omalta koneelta..?? Vääntäkää rautalangasta, en ole bill gates. :) kiitos ja anteeks. EDIT: krij.vir po Tsekkaa se ohje. Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
Novis_3 04.09.2004 03:39:58 | |
---|
Pikkasen omaa aktiivisuutta, niin oishan sen löytäny.. Nyt on seinässä kohta reikä, päätä hakattu siihen malliin, naapurit valittaa kohta, kun ei ole mitään yksityisyyttä.... kiitos ja anteeks TAAS... "Me hävitään tää peli.." |
Hohhoijaa 04.09.2004 10:19:20 (muokattu 04.09.2004 10:20:27) | |
---|
Muuten, moneskohan turha threadi tämä on tästä "Demo Mnettiin"-aiheesta? Mutta hyvä jos homma hoitui. EDIT: Aijaa, se on basisti... nyt tajuan ;) Tosimies juo Maitoa. |
EDIT: Aijaa, se on basisti... nyt tajuan ;) yritätkö kiusotella..?? :D "Me hävitään tää peli.." |