Aihe: World Cup Hockey 2004
1 2 3 4 5 6 7 8 915 16 17 18 19
Tympee Huttunen
03.09.2004 09:52:09
Kiprusoff on kyllä aivan järjettömän hyvä molari. Sitä ei tosiaan tiedä miten pitkälle Suomi tällä joukkueella pääsee. Eilinen peli oli välillä vähän tahkoamista, mutta Ruotsi-ottelu näyttää missä todella mennään.
"Macro, sillä on huonot vitsit ja se näyttää Jeesukselta."
Rakkikoira
03.09.2004 10:30:27
Miettikääs sitä jos Saksa yllättää tänään Tsekin. Silloin Saksa on lohkon kolmas ja Tsekki neljäs. Voisi olla mielenkiintoinen Suomi-Ruotsi ottelu lauantaina. Olisi parempi jos Tsekki-Saksa pelattaisiin vasta Sunnuntaina.
Mä olen kakskytyks ja finito
Michi
03.09.2004 10:35:08
Katoin viime yönä ekan erän verran RUS - USA- matsia. Venäjä yllätti erittäin positiivisesti, oli miehillä sen verran asenne kohdallaan. Jenkit jäi jalkoihin satanolla.

Ja valitettavasti vahvisti mielipidettäni P-Amerikan lohkon ja Euroopan lohkon tasoeroista. Kyyti tulee olemaan kylmää, jos peli ja tempo pysyy samanlaisena molemmissa lohkoissa.

Toki Suomen ensimmäinen koetinkivi tulee vastaan vasta lauantaina Ruotsi- matsissa, mutta ei se Ruotsinkaan peli vielä kovin kummoista ole ollut. Esim. kaksi alivoimamaalia Saksalle, ja Tsekki lähes tasoihin kolmannessa erässä. Ja tossa Tsekki- matsissa näytti siltä että H. Hanhille alkaa pukata pientä kylmää rinkiä peppureiän ympärille paniikin alkaessa painaa päälle.

Semmosta. Kipper on kyl ollu aivan loistava.
-Up The Irons!-
Incarnation
03.09.2004 14:29:36
Oli kyllä paikoittain täyttä suossa tarpomista tuo Suomen peli Saksaa vastaan.
Puolustuspeli kusi liian usein jolloin pelastajaksi jäi Kipperi joka hoiti hommansa kuitenkin Mannerheim-ristin arvoisesti.

Hyökkäyspeli oli myös ensimmäisen maalin jälkeen melko onnetonta lyhyitten vaihtojen takia.
Taktiikkana tuntui olevan, että kun ketju tulee kentälle, se häätää sakut omasta päästä ja lähtee hyökkäykseen, joka katkaistaan itse pistämällä kiekkoa vastustajan päätyyn jo siniviivalta ja mennään takaisin vaihtoon. Tämä kaikki silloin kun peli oli hyvin Suomen hallussa.

Rohkeutta siis siihen hyökkäykseen niin kyllä naapurin hanhiparvi saa turpaansa.
!!MYYNNISSÄ!! Ibanez GSR200 basso !!MYYNNISSÄ!!
anttipoeka
03.09.2004 14:52:10
Miettikääs sitä jos Saksa yllättää tänään Tsekin. Silloin Saksa on lohkon kolmas ja Tsekki neljäs. Voisi olla mielenkiintoinen Suomi-Ruotsi ottelu lauantaina. Olisi parempi jos Tsekki-Saksa pelattaisiin vasta Sunnuntaina.

Toivotaan, että Tsekki voittaa tänään niin saadaan huomiseksi kunno matsi. Veikkasin ennen kisoja, ettei Saksa pisteittä jää, joten on kai pakko laittaa veikkaukseen merkiksi rasti.
Ei tässä sen kummempaa.
anttipoeka
03.09.2004 14:56:29
Katoin viime yönä ekan erän verran RUS - USA- matsia. Venäjä yllätti erittäin positiivisesti, oli miehillä sen verran asenne kohdallaan. Jenkit jäi jalkoihin satanolla.

Ja valitettavasti vahvisti mielipidettäni P-Amerikan lohkon ja Euroopan lohkon tasoeroista. Kyyti tulee olemaan kylmää, jos peli ja tempo pysyy samanlaisena molemmissa lohkoissa.

Oli kyllä hyvä peli ja täytyy myöntää, että olin Venäjän puolella.

Vauhti kyllä hirvittää. Toivottavasti vain lähempi kamerakulmaa hämää.
Ei tässä sen kummempaa.
Bonham
04.09.2004 10:11:03
Tänään Suomi - Ruatti... veikkauksia tuloksesta?

Mä uskon jotenkin Kipperiin, mutta kestääkö sekään, jos puolustus nitisee... ja niitä maaleja tarttis kanssa saada tehdyksi, paha paikka....
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Corpsegrinder
04.09.2004 11:14:23 (muokattu 04.09.2004 11:17:47)
Tänään Suomi - Ruatti... veikkauksia tuloksesta?

Mä uskon jotenkin Kipperiin, mutta kestääkö sekään, jos puolustus nitisee... ja niitä maaleja tarttis kanssa saada tehdyksi, paha paikka....

Kiprusoffilla on ollut tähän mennessä helpot kisat, tsekki pelasi reilusti alle todellisen potentiaalinsa ja saksa oli muuten vaan heikompi, kuin suomi. "Kipper" ei ole koko kisojen aikana tainnut torjua yhtäkään oikeasti vaarallista laukausta.

Suomella on hyvät mahdollisuudet voittoon, jos puolustus pelaa hyvin, eikä joukkue rupea missään vaiheessa löpsöilemään, ei edes 5-1 tilanteessa. Jos nyt on pakko jotain veikata, niin sanoisin kuitenkin, että ruotsi vie pelin 4-2.
St. Wanker
Silkki
04.09.2004 12:44:12
Veikataanpas nyt sitten:

Suomi voittaa 0-1 ja Suomen maalin tekee Lehtinen Koivun syötöstä.
Ois kyllä Suomelle tärkeä voitto. Tsekki on parantanut peliään aikalailla, ja olisi mukvampi kohdata Saksa puolivälierissä...
About Not Worth Writin' Home About
Corpsegrinder
04.09.2004 12:56:34 (muokattu 04.09.2004 13:00:21)
http://www.yle.fi/cgi-bin/tekstitv/ttv.cgi/237/txt

Summanen pisti sitten J.Ruudun katsomoon ja otti Antti Laksatiivin tilalle ruotsi-otteluun. Eikös suomi tarvitsi juuri noita Ruudun tapaisia "likaisen työn" tekijöitä, jotka pitävä ruotsin tähdet kurissa?

Noh, ehkä Summanen tietää näistä asioista enemmän kuin minä.
St. Wanker
Incarnation
04.09.2004 14:24:15
http://www.yle.fi/cgi-bin/tekstitv/ttv.cgi/237/txt

Summanen pisti sitten J.Ruudun katsomoon ja otti Antti Laksatiivin tilalle ruotsi-otteluun. Eikös suomi tarvitsi juuri noita Ruudun tapaisia "likaisen työn" tekijöitä, jotka pitävä ruotsin tähdet kurissa?

Noh, ehkä Summanen tietää näistä asioista enemmän kuin minä.

Juu kyllä Ruutua olisi tarvittu, mutta myös Ville Niemistä.
!!MYYNNISSÄ!! Ibanez GSR200 basso !!MYYNNISSÄ!!
HaloOfFlies
04.09.2004 14:40:52

Mun mielestäni se olisi pitänyt olla T.Ruutu joka olis joutanut katsomoon. Ei ole kahdessa aiemmassa pelissä erottunut mitenkään.
Löytäisi mieluummin vaikka Jeesuksen. Tai Buddhan. Tai vittu vaikka kalkkunanpalvonnan, kunhan vain pitää manikyroidut kyntensä saatanan kaukana southern rockista. - Jani The Rock
Valterr
04.09.2004 14:42:39
Mutta löytyykö Suomen joukkueesta yhtään hyvää tappelijaa, kun Ruutukin on katsomon puolella..?
There is no danger of a surprise when the rangers are between us and the enemy. - General Braxton Bragg
Corpsegrinder
04.09.2004 14:47:34
Mutta löytyykö Suomen joukkueesta yhtään hyvää tappelijaa, kun Ruutukin on katsomon puolella..?

Aki Berg, LOL!
St. Wanker
anttipoeka
04.09.2004 16:36:08

Likaisen työn tekijöitä tarvitaan, mutta Ruotsia vastaan ei ole varaa ottaa yhtään turhia jäähyjä, kuten Ruutu (4min) viime matsissa.
Itse tosin olisin nähnyt Laaksosen tilalla mielummin Ville "Nemo" Niemisen.
Ei tässä sen kummempaa.
FatSam
04.09.2004 19:16:07

Nyt kun tulee pataan, niin sinua ei pelasta kukaan... (Impaled Nazarene - Nyrkillä Tapettava Huora)

Miksi Suomen parhaat työmyyrät/jarrupelaajat/ärsyttäjät on viltissä?? Jos Ruudun jäähyt viime pelissä oli muka liikaa, niin olisi sitte pistänyt ainakin Nemon tai edes Hahlin sinne. Mutta ehkä kyseessä on vain mediakikka, ja viimeistään toisessa erässä Rudi hypää boxiin (ja myös penalty boxiin). Oli miten oli, pataan tulee hurreille...
FatSam - the most man of them all.
Corpsegrinder
04.09.2004 19:48:46 (muokattu 04.09.2004 19:55:56)
Kohta on SHOWTIME!

Jokohan tällä kertaa Jaffa-hallissa kuuluisi myös jotain yleisön ääntä pelkän luistinten rapinan ja mailojen kolinan sijaan, kun ruotsin puoilelta on tulossa n. 4000 katsojaa. :)
St. Wanker
Bonham
04.09.2004 19:54:47
Kohta on SHOWTIME!

Toivottavasti ukot lähtee heti alusta täysillä, ettei omiin kolise... nyt ei auta verrytellä paria erää...
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
kingdom
04.09.2004 20:27:18
Hyvinhän tuo on lähteny käyntiin. Lähelläkään voittoa ei vielä tosin olla.
Hey Bungalow Bill, what did you kill?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)