Nyt kuulet tarinan onnettomasti kapulavalinnasta ja timo rautiaisesta. Voit laulaa mukana kunhan osaat "mörkö se lähti piiriin melodian." ja Pätkän "leijonaa metsästän.jos haluat laulaa tarinan uudestaan käännä kasettia, kiitos ja aloitetaampas 1.Minäpä se ostin kapulat Tintan tantan tallallei kapulatpa minä ostin kapulatpa minä ostin 2.No ne kapulatka oli Ziljianit Tintan tantan tallallei ne kapulatka oli Ziljianit ne kapulatka oli Ziljianit 3.Myyjä kehui niitä laadukkaiksi Tintan tantan tallallei kehui niitä laadukkaiksi kehui niitä laadukkaiksi 4.No Paljompane makso 13 euroa Paljompane makso Paljompane makso 5.Sitten treenikämpällä Tintan tantan tallallei Soittamaan minä aloin Soittamaan minä aloin 6.Roadrunneria Tintan tantan tallallei Sitä minä soitin Ja kohta hienoa filliä koitin 7.Ja Sitten Kuului raks pöks päks Tintan tantan tallallei Kuului raks pöks päks Kuului raks pöks päks 8.Kapulat meni Rikki Tintan tantan tallallei Voihan V***u S*****a Voihan V***u S*****a 9.Itkemään minä rupesin Nyyh Pääh Öh Öh EI EI EI Rupesin itkemään Rupesin itkemään Loppu melodia on "leijonaa mä metsästän" jossa on puhe kohtaus jolloin ei lauleta Kunnes tuli Mike Portnoy ovesta ja antoi minulle Kalliit 2€ euron La Specialit joilla olen nyt soitellut pitkään ........Jälkeen päin paikalla oli vielä käynyt Timo Rautiainen jonka Toppatakki on musta. Hän lauloi minulle kappaleen liittyen rumpujen soittoon ja kapuloiden käyttöön.Osoituksena siitä että minun kannattaa lopettaa rumpujen soitto. Koska kalvot olivat kuluneet kuolleiksi.Kappale oli "Älä Enää Lyö". ------------------------------------------------------------ Loppu ,Vanhaa pullaa kahvion puolella kiitos!!! "Before anyone did anything,Elvis did everything." |