Lilli 31.08.2004 10:37:30 (muokattu 31.08.2004 10:39:24) | |
---|
- Minne hoppu, poju ? |
Wil-J 31.08.2004 11:22:35 | |
---|
No hinta ainakin on rankan puoleinen voisi sanoa. |
Lilli 02.09.2004 07:56:21 | |
---|
Vielä olisi klinikalla kovastikin tilaa, ovat näet noi hämäläiset helevetin hitaita ilmoittautuun! www.vilppula.fi - Lilli - - Minne hoppu, poju ? |
Heikki L. 03.09.2004 01:31:52 | |
---|
On ainaski rautasta rummutusta tulossa. Shack! |
absqua 03.09.2004 01:40:22 | |
---|
On ainaski rautasta rummutusta tulossa. Näin on! Basismista voikin olla jo sitten aika montaa mieltä. "Uusia ideoita omaan soittoon" hmm... Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Niskamies 03.09.2004 09:03:48 | |
---|
Näin on! Basismista voikin olla jo sitten aika montaa mieltä. "Uusia ideoita omaan soittoon" hmm... Mielenkiintoinen basistivalinta rockklinikkaan. Meitsi on meshissä. |
Mielenkiintoinen basistivalinta rockklinikkaan. Nono. Puppehan on vanha roku. Muutenkin hieman ihmetyttää ainainen naureskelu miehelle. Helvetin pyyteetöntä työtä tehnyt ylipäätään basistien eteen, elää ja hengittää basismia, päässyt soittamaan maailman huippujen kanssa ja mun mielestä Pupen soolot ovat paljon viihdyttävämpiä, kuin esimerkiksi V. Wootenin vastaavat. |
käki 03.09.2004 14:19:38 (muokattu 03.09.2004 14:21:17) | |
---|
Nono. Puppehan on vanha roku. Muutenkin hieman ihmetyttää ainainen naureskelu miehelle. Helvetin pyyteetöntä työtä tehnyt ylipäätään basistien eteen, elää ja hengittää basismia, päässyt soittamaan maailman huippujen kanssa ja mun mielestä Pupen soolot ovat paljon viihdyttävämpiä, kuin esimerkiksi V. Wootenin vastaavat. Komp-paan. Kitarapajalla kun aikanaan kävin, äijä tuntui olevan aidosti innostunut noin basismista yleensä. Mukava heppu, juttua riitti. Klinikkaa vetäessään täällä Turun Soitin-Laineella mies oli voimissaan ja soittonäytteet olivat eräänlainen show, mitä oli ihan ilo kuunnella ja katsoa. Siinä vaiheessa kun oma soittoni on edes puoliksi niin viihdyttävää, voisin olla tyytyväinen. edit: Tuo klinikka taisi olla lähinnä MTD-mainoskeikka, mutta kuitenkin... Viina, huumeet, tupakka, kahvi ja Manowar tappavat. |
Keny 03.09.2004 14:58:08 | |
---|
Nono. Puppehan on vanha roku. Muutenkin hieman ihmetyttää ainainen naureskelu miehelle. Helvetin pyyteetöntä työtä tehnyt ylipäätään basistien eteen, elää ja hengittää basismia, päässyt soittamaan maailman huippujen kanssa ja mun mielestä Pupen soolot ovat paljon viihdyttävämpiä, kuin esimerkiksi V. Wootenin vastaavat. Komppaan kans.Vaikka oon tuntenu pupen jo pidempään niin vasta tänä vuonna porin keikalla oltiin samalla lavall kolmen biisin verran ja hauskaa oli ne pari päivää.Siltä oppii jo paljon pelkästään juttelemalla niitä näitä ja tietty bassoista ja soittamisesta. Varmaan ne ketkä mollaa tai naureskelee sille niin niitä vaan vituttaa kun ei kykene samaan fiilikseen...tiedä sitte Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
Lilli 08.09.2004 07:29:30 (muokattu 08.09.2004 07:29:49) | |
---|
- Minne hoppu, poju ? |