Aihe: White Stripes
1 2 3 4 5 612 13 14 15 16
Fin_Rocker
23.08.2004 19:52:25
Ootteko kuullu tota White Stripesin Jolene Coveria ei vähä hyvä
Juugeli
23.08.2004 20:36:27
Ootteko kuullu tota White Stripesin Jolene Coveria ei vähä hyvä

Kuultu. Ja hyvä on.

Ja nyt kun tämä satuttiin nostamaan, niin jos joku ei vielä tiedä, Stripesit ovat lupailleet DVD:tä loppuvuodesta. Plätyltä pitäisi löytyä livetaltiointi, kaikki musavideot ja Making of Elephant-dokkari. Pakkohankinta ainakin meikäläiselle...
Älä tule paha kakku, tule hyvä kakku IHKK #3
Rattata
23.08.2004 22:31:31
Ei kyllä nappaa WS juurikaan. Minua ei haittaa nuo soundit eikä basistin puuttuminen ollenkaan. Biisit vain ovat aivat liian tylsiä meikäläiselle.
"Take seven aspirins and call me in the morning"
Mesikehrääjä
24.08.2004 14:36:10
Loistava bändi!
Juugeli
01.09.2004 06:58:00
Ja DVD ilmestyy kuulemma 26 lokakuuta. Täällä tracklist:

http://www.amazon.com/exec/obidos/t … -2723766-6972637?v=glance&s=dvd
Älä tule paha kakku, tule hyvä kakku IHKK #3
zorro
03.09.2004 11:53:58
ite tykkään sen äijän kitaroinnista ja sovituksista ja sooloista
OSTETAAN: lace sensor Red
Bee-äf
03.09.2004 13:27:18
ite tykkään sen äijän kitaroinnista ja sovituksista ja sooloista

Miä tykkään Jack Whiten melodiantajusta. Se pystyy tekeen toimivan biisin aivan kökkelön riffin/sointukulun päälle.
Jenka
03.09.2004 19:17:46

White Stripes on loistomusiikkia! Jackin ääni jne.. OIH!
Yesterday I woke up sucking a lemon.
ajomies63
04.09.2004 21:08:22
Todella hieno bändi. Harvemmin kuulee niin loistavaa ja ammattitaitoista kitaran ja erityisesti rumpujen soittoa. Tästä bändistä voisi ottaa mallia kaiken maailman progeurpot.
Biisit ovat mestariteoksia ja bändin lookki on mitä parhain.
Uskooko tuota nyt kukaan???
"If you don`t drive it , somebody is gonna drive it anyway."
zorro
05.09.2004 23:06:48
Todella hieno bändi. Harvemmin kuulee niin loistavaa ja ammattitaitoista kitaran ja erityisesti rumpujen soittoa. Tästä bändistä voisi ottaa mallia kaiken maailman progeurpot.
Biisit ovat mestariteoksia ja bändin lookki on mitä parhain.
Uskooko tuota nyt kukaan???

ahaa.. enpä menisi noin sanomaan.

Jack Whitellä on hienon kuulosta ku tulee sointuihin sellasiakin säveliä jotka ei "sovi" sinne. Silti se kuulostaa täydelliseltä.
OSTETAAN: lace sensor Red
Juugeli
15.04.2005 20:30:51
Jos joku ei muuten tiedä, niin kesäkuun puolessa välissä tulee uusi levy Get Behind Me Satan. Ja maanantaina ensimmäinen sinkkulohkaisu Blue Orchid, joka oli NME:n ennakkokuuntelun mukaan vihaisinta Stripesia koskaan.
Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns
IHKK #3, IMIK #28, ÄRLÄ #020 Pastilli?
Royal Banzai
18.04.2005 17:45:32
http://www.whitestripes.net/index.php ja www.tripletremelo.com löytyy pari linkkiä "Get Behind Me Satan"in ensivaikutelmiin. Aika synkkää tavaraa taitaa olla tulossa. Lisäksi http://www.getbehindmesatan.com/ promosivu levylle. Melko... pelkistetty.

Ihan fiiliksissä odotan levyä, ainakin nimi on kiehtova. White Stripes on pelannut aika paljon raamatullisilla viittauksilla ennenkin. Myös (freudilaista?) mies-nainen-psykologiaa/analyysiä voisi White Stripesin musiikista ja esiintymisistä pohtia vaikka kuinka, mutta nyt ei jaxa.
Does your mama like to reggae?
SaOk
18.04.2005 19:04:48
Jos joku ei muuten tiedä, niin kesäkuun puolessa välissä tulee uusi levy Get Behind Me Satan. Ja maanantaina ensimmäinen sinkkulohkaisu Blue Orchid, joka oli NME:n ennakkokuuntelun mukaan vihaisinta Stripesia koskaan.

Onkos tota sinkkulohkaisua näkynyt jo kaupoissa? Nelosen viihdeuutisten mukaan tulisi vasta toukokuun lopussa viikkoa ennen albumia.
Juugeli
18.04.2005 21:01:34 (muokattu 18.04.2005 21:02:35)
Onkos tota sinkkulohkaisua näkynyt jo kaupoissa? Nelosen viihdeuutisten mukaan tulisi vasta toukokuun lopussa viikkoa ennen albumia.

Joo, näin olen asian itsekin käsittänyt. Tänään taitaa vain olla päivä, jolloin jenkkiläiset radioasemat ottavat biisin soittoon, että no fun for us.

E: niin ja tässä samalla voisin muuten mainita, että tuo White Stripes live-DVD on kyllä aivan loistava pläjäys.
Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns
Shannon
18.04.2005 21:19:17
niin ja tässä samalla voisin muuten mainita, että tuo White Stripes live-DVD on kyllä aivan loistava pläjäys.
Kyllä. Aivan uskomaton! Minun henk.koht suosikki Live DVD, jonka olen koskaan nähnyt. Kova meininki!
Juugeli
18.04.2005 21:25:00
http://www.whitestripes.net/index.php ja www.tripletremelo.com löytyy pari linkkiä "Get Behind Me Satan"in ensivaikutelmiin. Aika synkkää tavaraa taitaa olla tulossa.

Jep. Itsekin nuo luin pari päivää sitten ja nostivat kyllä odotuksia entistä korkeammalle. Joku kehtasi jopa Elephantia paremmaksi kehua.

Kyllä. Aivan uskomaton! Minun henk.koht suosikki Live DVD, jonka olen koskaan nähnyt. Kova meininki!

Pakko sanoa, että myöskin minun suosikkini!
Mohla
18.04.2005 21:35:43

En jaksanut lukea näin vanhaa topiccia alusta saakka, koska ensimmäisellä sivulla oli heti puolet vain haukkumista.

Vastatakseni varsinaiseen kysymykseen niin pakko sanoa, että minusta tuo Elephant on aivan loistava lätty.
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty
SaOk
18.04.2005 22:34:33

Pidän kanssa todella paljon, mutta zeppelin dvd on oma suosikkini. Molemmat ohjannut sama heebo Dick Carruthers.
Juugeli
18.04.2005 22:57:47
En jaksanut lukea näin vanhaa topiccia alusta saakka, koska ensimmäisellä sivulla oli heti puolet vain haukkumista.

White Stripesilla on hyvät mahdollisuudet olla kymmenen vuoden päästä Nirvanan asemassa. Bändi, jota vielä yli kymmenenkin vuoden jälkeen jaksetaan haukkua siitä, kuinka se löi sen vihoviimeisen naulan arkkuun, joka lepäilee hautakiven edessä, jossa lukee Rock.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)