Aihe: Tammer Piano ja Soitin
1 2
booster
01.09.2004 21:39:34 (muokattu 01.09.2004 21:39:48)
Miksei JMP kelpaa? Ootko testannut master-volume -mallia?
Ostetaan:
-looppiboksi tai Line Selector
-BOSS Super Overdrive, Overdrive tai Blues Driver
Tarjoa!
Ben_D
01.09.2004 21:43:43

Miksei JMP kelpaa? Ootko testannut master-volume -mallia?

En ole. Kyseessä on varmasti samat sisuskalut, mutta niin naurettavalta kun se kuulostaakin, en halua JMP kuoria. Siinä syy.
http://www.jatkoaika.com
LaXu
02.09.2004 01:37:30
Joo ja saahan JCM-800:sta sitä puhdastakin tarvittaessa kun vähän laskee kitarasta volyymia.

Jeh. Minusta kyllä DSL:ssa oli tuolla tavalla käytettynä paremmat puhtaat soundit.

Mulla on kanssa TS-9, joka sopii Marshallin kanssa (ja miksei muidenkin) kun nenä päähän. Kun nyt sais auton huollosta niin pääsis hakeen nupin Tampereelta.

Kertoilehan sitten miten Tube Screamer pelittää DSL:n kanssa, en päässyt DLX:n DSL50:lla testailemaan, kun siitä oli sulake (ja kenties muutakin) pamahtanut. Joku varmaankin käyttänyt sitä ilman kaiutinta tms.
Pluto
02.09.2004 11:42:48
Tammer Piano & Soittimesta ei mulla ole kuin hyvää kerrottavaa. Aina on ollut todella mukavaa porukkaa ja hyvä palvelu.

Kokeilin siellä kerran puolitosissani Deluxe Reverbiä, kun satuin ääneen ihmettelemään että millainen säröpurkki sen eteen oikein kävisi. Myyjä otti ja kantoi pedaaleita ihan liukuhihnalta, haki muuntajat ja välipiuhat että pystyin testaamaan kaikkia samaan aikaan. Tollasta näkee nykyään kuiteskin aika harvoin. Eräässä toisessa Tampereen liikkeessä en saant kokeilla laitetta kun myyjä "ei osannut kytkeä siihen muuntajaa, eli pitää odottaa että Pasi-Antero tulee takasin ruokikselta."

Tosiaan, se vaaleahiuksinen silmälasipäinen kaveri Tammer Pianossa on oikein avulias, samoin se yksi toinen. =)
Dillon, you son of a bitch!
Ben_D
02.09.2004 12:19:14

No mä en tiedä JCM:n ja JMP:n eroavaisuuksista, mutta JMP 2203:n Lo-kanava säilyy puhtaana aina tuonne johonkin seiskan tuntumaan, eli puhdastakin soundia saa todella lujalla.

Mä en juuri puhtaita tarvi joten ei ole hyötyä meikäläiselle.
http://www.jatkoaika.com
Ben_D
03.09.2004 17:11:49

Hain nupin tänään ja sain tiputettua hintaa vielä 50 euroa. Eli yhteenäs ovh:sta tipahti sellaset 200 euroa. Kannattaa tingata.
Myydään ESP LTD V-350.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)