Rakkikoira 01.09.2004 08:09:57 | |
---|
Nuo mainoskatkot tekevät inhottavia katkoja ihan fiilikseen. Mutta ratkaisevissa/tärkeissä/jännittävissä otteluissa on hyvä että saa välillä sydämenlyönnit normaalille tasolle. Mä olen kakskytyks ja finito |
helmihillo 01.09.2004 12:19:07 | |
---|
Mutta ratkaisevissa/tärkeissä/jännittävissä otteluissa on hyvä että saa välillä sydämenlyönnit normaalille tasolle. Mutta tulee ainakin itsellä liian helposti noustua pois sohvalta kun tulee mainoskatko ja sitten vähän pilaa tunnelman kun ei aina ehdi edes takas siihen sohvalle kun peli taas jatkuu. |
HaloOfFlies 01.09.2004 13:24:05 | |
---|
Minusta Matti Eve on ärsyttävän ylimielinen studiossa. Esim. Anna Sorainen olis ollut paljon asiallisempi. Löytäisi mieluummin vaikka Jeesuksen. Tai Buddhan. Tai vittu vaikka kalkkunanpalvonnan, kunhan vain pitää manikyroidut kyntensä saatanan kaukana southern rockista. - Jani The Rock |
Bonham 01.09.2004 13:24:38 | |
---|
Minusta Matti Eve on ärsyttävän ylimielinen studiossa. Esim. Anna Sorainen olis ollut paljon asiallisempi. Anna... aah! Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
aust 01.09.2004 15:14:55 | |
---|
Minusta Matti Eve on ärsyttävän ylimielinen studiossa. Esim. Anna Sorainen olis ollut paljon asiallisempi. Matti on asiamies. Tänään onkin mielenkiintoista nähdä, millainen Tsekki luistelee Ruotsia vastaan. Odotan hyvää peliä. Päkki olutta ja sohvalle mars! An Elk. Kyy. |
trx 01.09.2004 15:40:34 | |
---|
Mertsi on liian kulunut. Mulla ainaki meni hermot se kans viime kesänä ku äijähän tekee virhearviointeja kokoajan! Ja on liian sinivalkoinen. JP on turha hehkuttaja, ärsyttää ku se selostaa champions leagueta, mutta nyt jostain syystä nautin sen selostuksesta! kyllä! olen aivan samoilla linjoilla. mertsin aika suomalaisessa selostajakulttuurissa alkaa viimein olla ohi. uusien henkilöiden aika on koittanut. jatkan, saamme kenties elää |
Hurrit vie Tsekkiä... Skenario; Suomi häviää Ruotsille, Tsekki voittaa Sakut... Seuraava kierros; Suomi - Tsekki... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Rattata 01.09.2004 22:26:18 | |
---|
Oho! Tsekki kirii. Tästä saatiin vielä kunnon matsi. "Take seven aspirins and call me in the morning" |
anttipoeka 01.09.2004 23:18:34 | |
---|
Perkele, oli veto-merkkinä risti. Olisi saanut Tsekinmaan miehet yhden kaapin vielä tehdä. Ei tässä sen kummempaa. |
Michi 02.09.2004 10:33:33 | |
---|
Onko kukaan seurannut noita Kanadan matseja? Nimittäin aika vakuuttavaa menoa avauspelissä USAta vastaan (toki jenkit saivat vähän pelin juonesta kiinni perinteitä noudattavilla keinoillansa...), ja se vähä mitä jaksoin Slovakia- matsia katsoa vakuutti vielä vahvemmin. Vaahteralehtipaidat ovat todella kovassa vauhdissa tässä turnauksessa. Ja se mikä pisti silmään jo Pohjois-Amerikan lohkon aloituspelissä oli aivan erilainen tempo heti alusta asti. Ei peruuteltu pätkääkään, ei varottu kontaktia, ei löysäilty ei tosiaankaan. Ja veskarit mielettömässä vireessä. Väitänpä, että Euroopan lohkon porukka on kusessa P-Amerikan porukkaa vastaan. Titteli menee lähes varmuudella P-Amerikan lohkon joukkueelle. (Ikään kuin tohon suuria ennustajanlahjoja tarvitsisi...). -Up The Irons!- |
Silkki 02.09.2004 15:07:23 | |
---|
Vaahteralehtipaidat ovat todella kovassa vauhdissa tässä turnauksessa. Titteli menee lähes varmuudella P-Amerikan lohkon joukkueelle Kanada on kyllä ollut pelottavan kova!! Mutta tuosta tittelin osoitteesta en vielä menisi sanomaan mitään... Mitä vaan voi sattua. Suomi luistelee Saksaa vastaan illalla samalla kokoonpanolla kuin tiistain Tsekki-ottelussa... Olisin odottanut Summasen laittavan kehiin Tsekki-pelissä huilanneita pelureita... Esim. Ville Nieminen. Mutta voittavaa joukkuetta on vaikea lähteä muuttamaan... Illan tulosveikkaus Saksa - Suomi 0-5 About Not Worth Writin' Home About |
aust 02.09.2004 16:31:01 | |
---|
Suomi luistelee Saksaa vastaan illalla samalla kokoonpanolla kuin tiistain Tsekki-ottelussa... Olisin odottanut Summasen laittavan kehiin Tsekki-pelissä huilanneita pelureita... Esim. Ville Nieminen. Mutta voittavaa joukkuetta on vaikea lähteä muuttamaan... Illan tulosveikkaus Saksa - Suomi 0-5 Sanoppa muuta. Kaikille vain tulikaste mahd. pian. Ja sitäpaitsi, Nieminen ois ehdottomasti ollu meikän aloituskokoonpanossa. An Elk. Kyy. |
Rakkikoira 02.09.2004 17:22:15 (muokattu 02.09.2004 17:23:04) | |
---|
Jotenkin tämä peli ei ole sellainen mitä odottaa niin kovasti kuin esimerkiksi avausottelua Saksaa vastaan, varsinkin kun tietää että lauantaina ratkotaan lohkovoitto ja lähes varmasti paria juuri Saksalle. Mutta ei varmasti Suomi tänään helpolla pääse, ainakaan pelin alussa. Saksalla hyvä ykkösketju ja maalivahti. Veikkaan kuitenkin 5-1 Suomelle, Saksan maalin tekee Sturm alivoimalla. Hieman asian vierestä, mutta MM-Kisoissakin voisi joukkueitten määrä olla pienempi. 12 olisi sopiva määrä. Kaksi lohkoa, viisi alkusarjan peliä ja sitten tosi peleihin ja ennenkaikkea tyyliin A1-B4 jne. Toisin kuin tässä turnauksessa puolivälierät on. Mä olen kakskytyks ja finito |
Heavy Metal Machine 02.09.2004 18:59:42 (muokattu 02.09.2004 19:01:02) | |
---|
"Jortikkaaa jortikkaaa hannuu jortikkaaa, iso päää jo punoittaaa hannuu jortikkaaa" (jingle bells) Ai jumaliste että tuota oli kiva laulaa kun jortsu tepsiä valmensi! Mut ei oikein enää kehtaa kun äijä omaan jengin pääkoutsi.. Mukava äijä ja hyvä selostaja. with the sugar sickness you spy the kidnap kid |
M1kk0 02.09.2004 22:51:16 | |
---|
jihuu kaksi - nolla Blow me up Mr.Spock! |
Silkki 02.09.2004 23:06:37 | |
---|
Jappadappaduu.... Se on Suomi mikä jyrää. Voitto kotiin ja taasen nolla peli. Kipper on rautaa. About Not Worth Writin' Home About |
Silkki 02.09.2004 23:07:12 (muokattu 02.09.2004 23:08:12) | |
---|
Jappadappaduu.... Se on Suomi mikä jyrää. Voitto kotiin ja taasen nollapeli. Kipper on rautaa. EDIT. Nollapeli on tietääkseni yhdysana Edit2. Mitä vittua... Piti lainata itteäni, mutta epäonnistuin About Not Worth Writin' Home About |
gheisari 02.09.2004 23:29:50 | |
---|
mutta epäonnistuin täydellisesti Venäjä ja Slovakia ovat muuttaneet P-Amerikkaan? |
Rakkikoira 03.09.2004 06:27:30 | |
---|
Venäjä ja Slovakia ovat muuttaneet P-Amerikkaan? Tulevat varmasti pian takaisin, sen verran kylmää kyytiä on tullut. Olipas eilen pelailua, mutta tärkein eli voitto tuli ja muulla ei ole väliä. Kipperin nolla suuri plussa. Jos tämä vaikka hieman henkisesti vaikuttaisi ruotsalaisiin. Mä olen kakskytyks ja finito |
Rakkikoira 03.09.2004 07:14:58 (muokattu 03.09.2004 07:15:37) | |
---|
Tulevat varmasti pian takaisin, sen verran kylmää kyytiä on tullut. Venäjä sitten voitti viime yönä USA:n, katsoin vähän väärin heti herätessä. Katsotaan muutamaa tärkeää taulukkoa. Maalivahdit: 1. Kiprusoff Miikka, Suomi 2 120.00 0 34 100,00 2. Brodeur Martin, Kanada 2 120.00 2 67 97,10 3. Tellqvist Mikael, Ruotsi 1 60.00 3 37 92,50 (Nimi, maa, pelatut ottelut, pelattu aika, päästetyt maalit, torjunnat, torjunta %) Rangaistukset (Keskiarvo): USA 21,00 Tsekki 15,00 Kanada 13,50 Slovakia 12,00 Saksa 12,00 Ruotsi 12,00 Suomi 9,00 Euroopan lohko: Suomi 4 7 Ruotsi 4 4 Tsekki 0 -5 Saksa 0 -6 (Pisteet, maaliero) Mä olen kakskytyks ja finito |