mikko1 20.06.2004 23:34:02 (muokattu 20.06.2004 23:45:32) | |
---|
Mites nuo Metal Rhythm Guitar-kirjat, mietin että ostaisin sekä leadin-, että tuon komppikitaran ykkösosat, koska musta tuntuis että on yhtä tärkeetä soittaa ne pätkät siellä tilujen välissä ihan kunnolla. Edit: niin ja onko tämä hyvä kirja? http://www.stetina.com/pops/thrashguitar.html"Jos silmät olisivat käsissä, niin käsittäisikö silloin näkemänsä?" - Noir |
Jucciz 21.06.2004 11:25:14 | |
---|
Kuinkakohan monipuolisia tai yleispäteviä soittoa opettavia kirjoja ovat ne, joiden nimessä esiintyy sana "Metal"? Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin. |
hessurf 21.06.2004 11:32:46 | |
---|
Karjutaan vaan lujaa |
sarkjan 21.06.2004 11:37:09 | |
---|
Kuinkakohan monipuolisia tai yleispäteviä soittoa opettavia kirjoja ovat ne, joiden nimessä esiintyy sana "Metal"? Sillä sanallahan se ns. yleispätevyys on juuri rajoitettu. Yleispätevät on erikseen. Tuli vaan mieleen :) Minne ovat kaikki plekut kadonneet? |
Jucciz 21.06.2004 11:45:28 | |
---|
Ai joo. Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin. |
zepeteus 21.06.2004 14:14:21 | |
---|
Kuinkakohan monipuolisia tai yleispäteviä soittoa opettavia kirjoja ovat ne, joiden nimessä esiintyy sana "Metal"? Riippunee ihan kustakin teoksesta erikseen. Ainakin joskus se "metal" termi saattaa hämätä, koska ainakin teoriasisältö on hyvinkin yleispätevää kaikelle musiikille. Itse tilasin joskus vuonna paavo pari noita Mechanics Of Metal sarjan opuksia ja vaikka metalli/shred hemmoja olinkin (eli nimikin passasi), oli se teoriasisältö kyllä hyvinkin sopivaa mille tahansa musiikille. Tokihan jos kyseessä on oikein tietylle tyylille hienosäädetty opas, niin niitä ko. tyylin ominaisimpia piirteitähän siellä painotetaan. Itse oppaitten käyttäjät soveltanevat myös annettua tietoa omien kykyjen ja tarpeiden mukaan. Ensimmäinen oma kitaraoppaani oli joku Segovian kitarakirja. Kyllä sieltä löytyi ne tarvittavat soinnut siihen punkin soittoonkin mitä silloin harrastin, jos kohta paljon muuhunkin....enkä vielä tänä päivänäkään osaa klassista kitaraa niin kuin em. herra ;) |
Nyar 21.06.2004 19:53:01 | |
---|
Tiukkaa tavaraa on. Meinaan teoria puoli on kehittynyt joka suuntaan kirjojen avulla. Etkö sä nyt lepakko nää, että mun autosta on pöllitty renkaat??!! |
Strutsi 26.06.2004 16:22:06 | |
---|
Onko muut tutkineet myös kyseistä opusta? kyllä olen ja hyvä on minusta ainakin "I've gone where the hand of man has never set foot." |
tuluppa 01.09.2004 11:33:10 | |
---|
Kertokaapas mistä kyseistä kirjallisuutta olisi näppärintä tilata. Ei mielellään Suomen ulkopuolelta. |
Kertokaapas mistä kyseistä kirjallisuutta olisi näppärintä tilata. Ei mielellään Suomen ulkopuolelta. Kaveri löysi Troy Stetinan tuolta kuopiosta, jostain musiikkiliikkeestä. ostakaa yamaha -sähkökitara |