spyykko 31.08.2004 20:50:02 | |
---|
.onhan loimukoivu 10x halvempi ,kuin loimuvaahtera. Mistä sitä saa hankittua? Loimukoivua massiivina, siis. Viilukeskus myi ainakin mulle eioota. Ite olis taas tarvinnu tehdä |
Mistä sitä saa hankittua? Loimukoivua massiivina, siis. Viilukeskus myi ainakin mulle eioota. Viilukeskus 3 viikkoa sitten! Hinta 7€ Massiiva,32mm vahvuus, tyvestä 30 cm latvasta 20cm noin metrin mittainen. Ei niin voimakas loimu kuin vaahterassa.Lopullisesti näkee kun pintakäsittelee. Samalla otin honduras mahonkia Bodiin ja kaulaan (kaula yhdestä kappaleesta) ja lapaviilu. Yht.65€ +rahti. Ei paha. |
vrajala 31.08.2004 21:38:11 | |
---|
Mistä sitä saa hankittua? Loimukoivua massiivina, siis. Viilukeskus myi ainakin mulle eioota. Metsästä. Koivun tyvi, varsinkin iäkkäämpien koivujen, on hyvin usein loimupitoista. Eli ei kun sahailemaan. Juu, varmast näi, mää kysyi? |
Funkyshiva 31.08.2004 22:05:26 | |
---|
SG on semmoinen,mistä en ikinä ole nähnyt puoliakustista versiota. Jos bodya vielä hippasen paksuntaisi niin voisi olla aika vekkuli. Funkyshiva |
vrajala 31.08.2004 22:45:11 (muokattu 31.08.2004 22:45:32) | |
---|
SG on semmoinen,mistä en ikinä ole nähnyt puoliakustista versiota. Eikä muuten lainkaan hassumpi idea. Tuo olisi aika helppo toteuttaa ja muotokin toimii hyvin. Jos bodya vielä hippasen paksuntaisi niin voisi olla aika vekkuli. Jaa hippasen? Juu, varmast näi, mää kysyi? |
Juzzu 01.09.2004 06:43:53 | |
---|
SG on semmoinen,mistä en ikinä ole nähnyt puoliakustista versiota. Lällällää, mäpäs olen nähnytkin! Hmm... tai itse asiassa se kyllä taisikin olla se 2-kaulainen SG:n muotoja mukaileva peli joka oli puoliakustinen. Ei sitä sitten varmaan lasketa. Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |
d-e 06.09.2004 14:03:32 | |
---|
Inspiraation lähteenä www.fetishguitars.com ,toiminee hyvin puolimielisille tai mielipuolisille rakentajille... "..rock and roll has been downhill ever since Buddy Holly died..." - John Milner |