aces 31.08.2004 07:50:06 | |
---|
Moi, Sattuisiko kenelläkään löytymään yo. kappaleeseen nuottilappua? Sen on levyttänyt ainakin J. Mäkynen Melodia on kyllä simppeli jonka varmaan kirjoittelen itse ylös jos ei satu kivuttomasti jollakin löytymään? |
baron 31.08.2004 09:14:38 | |
---|
Moi, Sattuisiko kenelläkään löytymään yo. kappaleeseen nuottilappua? Sen on levyttänyt ainakin J. Mäkynen Melodia on kyllä simppeli jonka varmaan kirjoittelen itse ylös jos ei satu kivuttomasti jollakin löytymään? Oot varmaan toivelaulut tsekannut? Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy |
aces 31.08.2004 12:05:00 | |
---|
Ei näkynyt toivelauluissa... |
rahvas 31.08.2004 14:46:05 | |
---|
Luulisin että minulla saattaisi jonkinlainen lappu olla. Jos on kyse samasta kappaleesta... mutta en pääse arkistoita pönkimään kuin aikaisintaan viikonloppuna. Miten kiire tuolla on ? |
Aikataulullisti jos tässä n. viikon sisään saisi lapun Itse esitys on yli kuukauden päässä... |
rahvas 01.09.2004 09:07:20 | |
---|
Ok. Yritän kaivella viikonloppuna jos löytyisi. Kappale on siis se joka alkaa jotenkin: "Syntymäpäivääsi näin viettäen, kukkasin (?) koristaen" tms. ? |
isojussi 01.09.2004 11:48:11 | |
---|
Ok. Yritän kaivella viikonloppuna jos löytyisi. Kappale on siis se joka alkaa jotenkin: "Syntymäpäivääsi näin viettäen, kukkasin (?) koristaen" tms. ? Onks tää se Pihlajamaan kyhäelmä? Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |