Olinpas lauantaina Tahkolla keikalla ravintola Piazzassa. PA oli talon puolesta, ohjelmavastuussa oleva nuorimies oli soundchekiin asti bändin luona ja kyseli koko ajan, onko toivomuksia ruoan tms. suhteen. Majoitus oli huippuluokkaa, huoneissa saunat jne. Keikan jälkeen pizzaa ja limua tarjolla. Aamupala erittäin hyvä. Ja kaiken lisäksi henkilökunta TODELLA MUKAVAA. Eli vaihteeksi tällainen ylistävä kirjoitus. Ei haitannut 1200km pistokeikka yhtään. |
clave 31.08.2004 11:34:11 | |
---|
Samasta paikasta täsmälleen samanlainen kokemus keväältä. Muistaakseni soittoajatkin sai sopia äänimiehen kanssa hiukan alakanttiin. Nosti fiilistä ja oli kiva soittaa hyvä keikka. "Valmiiksi mitattu piuha on liian lyhyt" |
M.i.k.key 31.08.2004 11:37:04 | |
---|
Keikan jälkeen pizzaa ja limua tarjolla. Aamupala erittäin hyvä. Eikö ollut mitään muuta kuin limpparia? Itseltäni jää usein tuo aamupala väliin (tai sinne mennään suoraan) noitten takahuonetarjoilujen aloittamien juhlien takia My name is Baron, M.i.k.key Baron.
Oho, melkein musiikkia!? |
Fuzzy Boner 31.08.2004 12:17:32 | |
---|
Eikö ollut mitään muuta kuin limpparia? Itseltäni jää usein tuo aamupala väliin (tai sinne mennään suoraan) noitten takahuonetarjoilujen aloittamien juhlien takia Parikoria bishee ja siiderii, pari jalua, jekkua ja kossua. =Mikkeyn rideri |
Mynthor 31.08.2004 16:01:06 | |
---|
Eikö ollut mitään muuta kuin limpparia? Itseltäni jää usein tuo aamupala väliin (tai sinne mennään suoraan) noitten takahuonetarjoilujen aloittamien juhlien takia Tahkon Piazzassa ei oo takahuoneöljyjä ollut kertaakaan, vaikka oli tilattu. Selitys on ollut jotain tyyliin; "Kun me ollaan tälläinen reipas henkinen, raitis hyväntuulen reilukerho, niin JUU EI!". Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat. |
Fuzzy Boner 31.08.2004 21:09:33 | |
---|
Tahkon Piazzassa ei oo takahuoneöljyjä ollut kertaakaan, vaikka oli tilattu. Selitys on ollut jotain tyyliin; "Kun me ollaan tälläinen reipas henkinen, raitis hyväntuulen reilukerho, niin JUU EI!". Aivan samoin kävi talvella. Piti käydä Nilsiän alkosta ostamassa takahuonejalut. Raiderin pitää olla tiukempi. (toisaalta siel ei onnistu) |
vn 31.08.2004 21:41:51 | |
---|
Juu...Nilsiän Alko rulettaa !!! |
pekkajau 01.09.2004 13:46:17 | |
---|
Juu...Nilsiän Alko rulettaa !!! On tullut vierailtua monesti kyseisessä paikassa ja muistanpa sieltä erään tapauksen: Nilsiäläinen vanhapiika oli ensi kertaa eläissään Nilsiän Alkossa asioimassa ja avulias myyjä tuli auttamaan: - " No mittees sitä saes oekein niinkun olla?" - "No tuota... jottain viinijä kae minä oesin ehkä ostanu." - "No tuota valakosta vai punaviinijä ja oesko kuivoo vai puoljkuivoo vai ihanko oesitte ihan makkeeta ostanut?" - "En minä niistä oekein ymmärrä...tuota onko niillä jottain erroo?" - "No tuota... minkäs kanssa työ meinootte sen viinin juuvva? Jos sen nyt tässä tietäs niin oes paljo helepompi jottain erityistä lajia teille suositella!" (Pitkä tauko... jonka jälkeen punastellen ikäneito kuiskaa) - " No sen meijjän talonmiehen kanssahan minä sen meinasin juuvva!" Mä olen Pekka ja mulla on paperitkin siitä! |
baron 01.09.2004 13:51:01 | |
---|
Aivan samoin kävi talvella. Piti käydä Nilsiän alkosta ostamassa takahuonejalut. Raiderin pitää olla tiukempi. (toisaalta siel ei onnistu) Ilmankos ei olla käyty. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Experience. "Mäkin haluun meshiin" |
mr.muzak 01.09.2004 18:54:26 | |
---|
Tahkon Piazzassa ei oo takahuoneöljyjä ollut kertaakaan, vaikka oli tilattu. Selitys on ollut jotain tyyliin; "Kun me ollaan tälläinen reipas henkinen, raitis hyväntuulen reilukerho, niin JUU EI!". Joo, muuten oikein kiva paikka, mutta tuo ei ole onnistunut koskaan..ja luulenpa että linja pysyy samana. Henkilökunnanbileissä sitten taas oli hieman eri meininki alkoholintarjoilun suhteen:) |
isojussi 01.09.2004 21:55:48 (muokattu 01.09.2004 21:56:06) | |
---|
Ilmankossua ei olla käyty. No ei vaiskaan - en voinu vaan vastustaa kiusausta...;o) Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Speedy 03.09.2004 20:53:02 | |
---|
Kossua tai ei, mutta Tahko on kyllä ehdottomasti yks parhaista paikoista missä oon koskaan ollu keikalla..=) "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
mr.muzak 03.09.2004 21:52:07 | |
---|
Kossua tai ei, mutta Tahko on kyllä ehdottomasti yks parhaista paikoista missä oon koskaan ollu keikalla..=) Varsinkin hiihtolomasesonkiaikaan! |
Pula-Aho 03.09.2004 22:53:57 | |
---|
Mää muistan kun viimeeksi eksyin matkoillani Tahkolle. Siitä on toisin aikaa kymmenkunta vuotta. Petri Pettersson Brass oli siellä silloin soittamassa. Oli aikaste hienoa kuunneltavaa, kun kymmenen ukkoa veti lavalla. Harvoin sellaista kapakoissa kuulee. Maailman toiseksi hauskin asia on kännissä soittaminen. |
pekkajau 04.09.2004 09:29:21 | |
---|
Minä olen soittanut ekat huttu-keikkani "alaikäsenä" Tahkovuorella aikoinaan! Sillon se systeemi oli helevetin paljon pienempää. Elettiin vuotta 1980. Onhan se siitä "pikkusen" paisunut! Mä olen Pekka ja mulla on paperitkin siitä! |