Broken Cradle 30.08.2004 16:18:05 | |
---|
Onkos täällä ketään astman omaavaa henkilöä joka ois harrastanu laulua, noh, suhteellisen pitkään ja osais kertoa että alkaako siitä pitemmän päälle olemaan haittaa, laulusta tai astmasta? Itellä tullu pari vuotta laulettua bändissä ja ei ainakaa vielä oo ilmenny mitään isompia ongelmia. Minulla ei ole mielipiteitä, vaan kyky kertoa niin kuin asiat ovat |
Mulla on astma ja mä olen laulanut yli 20 vuotta. Ei siitä ole haittaa ollut, kun lääkitys vain on kunnossa. Melkein väittäisin, että mun astma olisi kymmenen kertaa pahempi, jos mä EN laulaisi. Laulaminen kun kuitenkin tekee tosi hyvää fysiikalle. been there, done that, never got enough |
Edward 02.09.2004 08:46:41 | |
---|
Ville Valolla ja Mikko Kuustosella on kummallakin aika paha astma. Eipä ole tainnut niitä kuitenkaan haitanneen. I'm just asking - Olen vain persekuningas |
Sävis 02.09.2004 10:47:15 | |
---|
Mulla todettiin astma pari vuotta sitten ja lääkäri sano, että laulaminen tekee asmaatikolle hyvää. Se on vähän niinku jumppaa keuhkoille. My name is James Bond, James Bond. |
Christa 02.09.2004 15:19:44 | |
---|
Olen laulanut monta vuotta, astmaa en (vielä) sairasta, mutta esioireita ja allergiaa on. Minun mielestä laulaminen tekee vaan hyvää keuhkoille, tosin allergiasta kärsivänä laulua haittaavat usein toistuvat ja pitkään jatkuvat nuha&yskäoireet. Ääniharjoitukseni joita teen sopivat erityisen hyvin astmaatikolle - niitä olisi varmaan hyvä tehdä astmaatikon vaikka ei laulaisikaan. Nämä ääniharjoitukset irrottavat limaa ja saavat sen hyvin liikkeelle, eli siis keuhkoista ja keuhkoputkista pois. |
Broken Cradle 02.09.2004 16:47:29 | |
---|
Ville Valolla ja Mikko Kuustosella on kummallakin aika paha astma. Eipä ole tainnut niitä kuitenkaan haitanneen. Nii miä oon kuullukki että Valolla ois astma, mutta sillähän lähteeki semmonen pihinä jokasella hengenvedolla. saattapi tietenki olla laulutyylissä.. allergiasta kärsivänä laulua haittaavat usein toistuvat ja pitkään jatkuvat nuha&yskäoireet Itelläki nuita allergisia oireita ja usein tullee sairastuttuaki justii keikalle.. Sillon on äänen lähteminen lähempänä ku lähellä. Semmonen kuva tuli että laulusta ois vaan apua astmaatikoille, eikä astma pahemmin lauleloita haittaa. Se on hyvä juttu se. Minulla ei ole mielipiteitä, vaan kyky kertoa niin kuin asiat ovat |