Aihe: World Cup Hockey 2004
1 2 3 4 5 6 715 16 17 18 19
Rattata
30.08.2004 20:45:22
ei voi ku antaa plussaa neloselle toteutuksesta. asiantuntevaa porukkaa kommentoimassa, kommentaattori itse ottelussa ym. Mukavaa kuulla vaihteeksi JPn kiekkoselostusta mertsin vaihteeksi. Jphen olen kyll futiksessa kyrpiintyny, mutta kiekossa tuntuu just sopivalta. Ja kerranki yleison aanet kuuluu lapi!

Samaa mieltä JP:stä, mutta itse en pidä Jortikasta sitten yhtään.

Mutta hyvä ensimmäinen erä mielestäni suomelta. Tsekki pelas uskomattoman löysää puolustuspeliä.
"Take seven aspirins and call me in the morning"
Flow
30.08.2004 20:55:55
Eri mieltä JP:stä. Ei ole koskaan uponnut hänen selostustyylinsä minulle.

Mutta hyvä ensimmäinen erä mielestäni suomelta. Tsekki pelas uskomattoman löysää puolustuspeliä. Näin.
Mainoskatkot käy jo nyt hermoille...riittäisihän tuo nyt vähempikin...
"Look behind you...A mirror with an image of a three headed donkey" K100 #11
ozz3
30.08.2004 21:44:38
JP on aivan jotain muuta kuin Mertaranta, mutta menee paremman puutteessa.

Hyvää peliä on leijonat pelannut (ja tsekki taas yllättävän huonoa), jaksaisivat pitää yllä meininkiä ja spirittiä loppuun asti.
o/
ozz3
30.08.2004 21:49:40
SE ON PERKELE 2-0!!!!

KOIVUUUUUU!!!

sori kun olen kiekko-fani...
o/
aust
30.08.2004 22:00:40
JP on aivan jotain muuta kuin Mertaranta, mutta menee paremman puutteessa.

Mertsi on liian kulunut. Mulla ainaki meni hermot se kans viime kesänä ku äijähän tekee virhearviointeja kokoajan! Ja on liian sinivalkoinen.

JP on turha hehkuttaja, ärsyttää ku se selostaa champions leagueta, mutta nyt jostain syystä nautin sen selostuksesta!
An Elk. Kyy.
Incarnation
30.08.2004 22:32:14
Hyvä peli Suomelta:
Aggressiivista yhden miehen karvausta, hyviä yksilösuorituksia, hyviä katkoja.
Syöttelypeli sen sijaan jäi melko keskinkertaiseksi.

Huonointa Suomen näkökulmasta oli nuo ajoittaiset vaiheet jolloin ruvettiin pelaamaan kilpikonnaa eli pakittelemaan ja avaamaan hyökkäyksiä vain pitkillä syötöillä.

Arvosana: 9
!!MYYNNISSÄ!! Ibanez GSR200 basso !!MYYNNISSÄ!!
Incarnation
30.08.2004 22:34:47 (muokattu 30.08.2004 22:35:05)
Outo tupla....
!!MYYNNISSÄ!! Ibanez GSR200 basso !!MYYNNISSÄ!!
aust
30.08.2004 22:36:08
Huonointa Suomen näkökulmasta oli nuo ajoittaiset vaiheet jolloin ruvettiin pelaamaan kilpikonnaa eli pakittelemaan ja avaamaan hyökkäyksiä vain pitkillä syötöillä.

Arvosana: 9

Mihin oli kyllä varaakin.

Kaiken kaikkiaan aivan mahtava suoritus, tosin ei pidä vielä leijua, yhtä helpolla ei jatkossa varmasti päästä. Ei voi muuta ku toivoa menestystä, kaikki saumat siihen nimittäin on!

nimim. yllättynyt, pessimistinen suomikiekon seuraaja
An Elk. Kyy.
Corpsegrinder
30.08.2004 22:45:42
Tsekit pelasi kyllä aivan naurettavaa jääkiekkoa. Muka ammattilaisia. Pah!
St. Wanker
Corpsegrinder
30.08.2004 22:46:49

JP olisi ihan hyvä, jos hän vain ottaisi sen pyykkipojan pois nenästään.
St. Wanker
Rattata
30.08.2004 23:12:20
Tsekki pelas kuin juuri heränneenä. On kuitenkin satavarmaa että parantavat otteitaan. Mutta pääasia että Suomi pelas hyvän pelin. Asenne ainakin näytti olevan kohdallaan. Ihailtavaa karvauspeliä myös. Sais vaan se Selänne saada mahdollisimman aikasin maalin aikaiseksi, niin ei ehkä olisi niin kovia paineita onnistumisesta. Sillä kun meni edelliskausikin aivan perseelleen.
"Take seven aspirins and call me in the morning"
Rakkikoira
31.08.2004 09:47:03
Hienoa peliä Suomelta. Ehkä pientä laantumista avausmaalin jälkeen, mutta kuitenkin lopulta selvä 4-0 voitto. Jos Saksaa vastaan ei ihmeitä tapahdu, voisi lohkovoitto olla hyvin mahdollista, varsinkin jos Tsekki parantaa ja kaataa Ruotsin, joka pelaa Tsekki pelin heti Saksa ottelun jälkeisenä päivänä.

Veikkaan:
Suomi 6
Tsekki 4
Ruotsi 2
Saksa 0
Mä olen kakskytyks ja finito
Corpsegrinder
31.08.2004 10:48:13
Hienoa peliä Suomelta. Ehkä pientä laantumista avausmaalin jälkeen, mutta kuitenkin lopulta selvä 4-0 voitto. Jos Saksaa vastaan ei ihmeitä tapahdu, voisi lohkovoitto olla hyvin mahdollista, varsinkin jos Tsekki parantaa ja kaataa Ruotsin, joka pelaa Tsekki pelin heti Saksa ottelun jälkeisenä päivänä.

Veikkaan:
Suomi 6
Tsekki 4
Ruotsi 2
Saksa 0

Jos tsekki jatkaa samalla meiningillä, niin ne ei voita edes saksaa.
St. Wanker
Larry
31.08.2004 11:00:40
Jumalauta mikä fiiwis!
Olihan peli. Hallissa paikallaolleena voi todeta että oli kyllä perinteiseen ÄssÄm liigaan nähtynä aika vikkelää peliä.

Helvetin hyvää tuomarointia ja ei paljoa kahvailtu vaan jätkien annettiin luistella kunnolla.

Tsekkien pakit oli todella jumissa, varsinkin Malik ja Fisher. Ainoa valopilkku oli Vokoun. Piti alussa tsekkejä pelissä kun suomi vyörytti hyökkäyksiä. Tais olla ekaa erää puolet pelattu ja laukaukset suomelle 9-0 !

Eloranta, Hakki, Koivu ja ennenkaikkea "Kipper" oli jäätäviä. Rudi:kin pelas suht siistiä ja ns. vittumaista peliä jota oli kiva katsoa. Sai yhdelle tsekille napattua provojäähyn. (ajo laitaan ja sitten vittuili päälle) !

Loistavaa, nyt kun ees Saksan kaatais niin olis hyvät asetelmat !
Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK!
Bonham
31.08.2004 13:07:51
Ainoa ikävä puoli eilisessä pelissä oli se, että kentällä ei ollut kuin yksi joukkue... mikä ihme Tsekeillä oli? Ikinä nähnyt niiltä tollasta peliä... ei se Suomen peli nyt niin hyvää ollu...
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
aust
31.08.2004 15:18:50
Ainoa ikävä puoli eilisessä pelissä oli se, että kentällä ei ollut kuin yksi joukkue... mikä ihme Tsekeillä oli? Ikinä nähnyt niiltä tollasta peliä... ei se Suomen peli nyt niin hyvää ollu...

Kyllähän se nimenomaan niin hyvää oli ku mahollista. Eri asia sitten kun paremmassa iskussa oleva joukkue asettuu vastaan, silloin ei ole niin helppoa pelata hyvin.
An Elk. Kyy.
Rakkikoira
01.09.2004 05:19:32
Ruotsi-Saksa 5-2

Kanada-USA 2-1

Ei ollut ainakaan Tommy Salo ihmeellisessä vireessä, en sitä kyllä odottanutkaan.

Tänään Ruotsi kohtaa Tsekin erittäin mielenkiintoisessa ottelussa Suomen kannalta. Tsekin voitto tai tasapeli petaisi Suomelle loistavan mahdollisuuden lohkovoittoon.
Mä olen kakskytyks ja finito
Corpsegrinder
01.09.2004 05:54:40
Ruotsi-Saksa 5-2

Kanada-USA 2-1

Ei ollut ainakaan Tommy Salo ihmeellisessä vireessä, en sitä kyllä odottanutkaan.

Tänään Ruotsi kohtaa Tsekin erittäin mielenkiintoisessa ottelussa Suomen kannalta. Tsekin voitto tai tasapeli petaisi Suomelle loistavan mahdollisuuden lohkovoittoon.

Ruotsi voittaa tsekin helposti.
St. Wanker
helmihillo
01.09.2004 07:52:51

Mutta hyvä ensimmäinen erä mielestäni suomelta. Tsekki pelas uskomattoman löysää puolustuspeliä. Näin.
Mainoskatkot käy jo nyt hermoille...riittäisihän tuo nyt vähempikin...

Niin riittäisi ja varsinkin riittäisi vähempi se että mentäisiin sinne mainoskatkolle. Mieluummin katsoisi kuvaa sieltä jäähallista ja kuuntelis jotain selostajaa. Nuo mainoskatkot tekevät inhottavia katkoja ihan fiilikseen.
http://koti.mbnet.fi/teelmo/teelmo
"we live like penguins in the desert. why can't we live like tribes" - dredg
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)