moottorisaha 22.08.2004 03:41:36 | |
---|
Häh! Ette ilmeisesti ole kasvaneet originaalien legendaarisien Megadeth-levyjen keskellä. Minä olen, ja korva karsastaa pahasti legendaaristen levyjen soundien kopelointia. (=Ryssimistä). Vanhat levyt on sentään rahalla miksattu, nyt tuo uusi samplevirveli on todella amatöörimäinen, Roland, kuten jo sanoinkin. En muuten sanoisi, mutta nyt sanon: piratoikaa ne bonukset ja etsikää midprice-levyjä. Ja käytettyjä. Mielestäni ei ole olennaista, että onko virveli Rolandista vai Yamahasta vai Tamasta. Pääasia on että kokonaisuus kuulostaa hyvältä, ja mielestäni kyseisillä levyillä asia on niin. |
askomiko 22.08.2004 12:53:38 (muokattu 22.08.2004 12:56:04) | |
---|
Jujuhan onkin siinä, että ennen ne kuulosti paremmalta. :) Minusta ylivoimaisen karmein on Youthanasia. Masteroitu bassobuustin läpi ruttusärölle, ja vaivalla äänitetty ja alunperin jopa aiheeseen sopivasti miksattu virveli vaihdettu markan sampleen. :( :( |
Ed The Ead 22.08.2004 19:50:00 | |
---|
Jujuhan onkin siinä, että ennen ne kuulosti paremmalta. :) Minusta ylivoimaisen karmein on Youthanasia. Masteroitu bassobuustin läpi ruttusärölle, ja vaivalla äänitetty ja alunperin jopa aiheeseen sopivasti miksattu virveli vaihdettu markan sampleen. :( :( Ostin tuon Youthanasian ja minusta soundit pesee vanhan levyn täysin. Aino joka hieman särähti korvaan oli liian kovalle miksattu basso tuossa Train of consequencessä. You can't play heavy metal with synthesizer
-Bruce Dickinson- |
askomiko 23.08.2004 00:31:18 (muokattu 23.08.2004 00:40:28) | |
---|
Oi aikoja, voi noirison rappiota. "You can't play heavy metal with synthesizer -Bruce Dickinson-" |
Von Härskiburg 23.08.2004 20:51:49 | |
---|
Minä ostin tässä taannoin tuon remasteroidun Peace Sellsin, ja kyllä saundeissa tosiaan on jotain hämärää. Siis ei ainoastaan rummuissa. En nyt muista miltä alkuperäinen kuulosti, siitä on jo vuosia kun sitä kuulin, mutta kitarasaundissakin on jotain vialla. "Fantastista!", myhäili nekrofiili kalmistossa. |
Deg 23.08.2004 22:25:41 | |
---|
Oi aikoja, voi noirison rappiota. "You can't play heavy metal with synthesizer -Bruce Dickinson-" Asko, mä yhdyn sun kommentteihisi täysin. Mutta minäkin olen ilmeisesti kasvanut Megadethin alkuperäisten keskellä. Sexual Chocolate, Baby!! IHKK #11 |
Ed The Ead 23.08.2004 22:25:57 (muokattu 23.08.2004 22:28:02) | |
---|
Oi aikoja, voi noirison rappiota. "You can't play heavy metal with synthesizer -Bruce Dickinson-" Äläs nyt sehän on vaan Dickinsonin mielipide vuodelta 1984, eikä edusta mitenkään omaa kantaani kyseiseen asiaan, joka on siis täysin vastakkainen. Noh joka tapauksessa makunsa kullakin ja minai aion ainakin vielä tuon peace sellsin ostaa kun tuossa alkuperäisessä jonka omistan ovat soundit niin karmeat. You can't play heavy metal with synthesizer
-Bruce Dickinson- |
Pitihän käydä hankkimassa remasteroitu rust in peace. Kovin on heikon oloinen toi uusi snaresoundi. Mitä helv.. ihmeen mummon punasta muoviämpäriä siellä tikutetaan? Kummallista on myös että five magicsin ja lucretian laulu kuulostaa ihan kummalliselta. Uudelleenlaulettuja vai vanhoista kätköistä löydetty uusia otoksia...? Ja take no prisonersin alun rummuttelut kuulostaa ihan löysältä, samaten kyseisen kappaleen tausta/jengivokaalit. Cremate them!! -huuto ei kuulostaa samalla tavalla mukaansatempaavalta kuin "ennen vanhaan" voi voi valivali. Sen sijaan kitara, basso, ja bassorumpusoundi on minusta parantuneet reippaasti. Ostetaan 2 lippua Slayerin keikalle. Laita pikaviestiä. |
Shields 03.09.2004 00:20:09 | |
---|
Minä ostin tässä taannoin tuon remasteroidun Peace Sellsin, ja kyllä saundeissa tosiaan on jotain hämärää. Siis ei ainoastaan rummuissa. En nyt muista miltä alkuperäinen kuulosti, siitä on jo vuosia kun sitä kuulin, mutta kitarasaundissakin on jotain vialla. Minun mielestä tuo remasteroitu Peace Sells toimii hemmetin hyvin. Kaikki ovat kohdallaan, etenkin pehmeä kitarasaundi. Rässiä parhaimmillaan! "Ain't it funny how it is, you never miss it til it's gone away" |
Nazareth 03.09.2004 01:52:44 | |
---|
Miä ostin viime talvena remasteroidun Rust In Peacen ja miusta se kuulostaa hyvältä. "Yks kalja ja yks lapin kulta/Yks tumma olut ja yks koff velvet"" |
Lucretia 03.09.2004 03:15:38 | |
---|
Muutaman remasteroidun biisin kuunnelleena voi kyllä sanoa, et onhan soundit muhkeammat, mutta en nyt tiedä, et onko ne paremmat. Train of Concequencesin uusi virveli kieltämättä särähtää korvaan. Ja loppuun oli vielä viel lisätty kitara fillittelyä/sooloilua. Liekö alkuperäiseen niin tottunut, ettei tuosta osannut tykätä. Kyllä alkuperäinen on parempi. Nuo bonukset kyl houkuttaa ostamaan. Ainoa alkuperäinen, jonka vois ostaa pelkästään parempien soundien takia on So Far, So Good...So What! Muissa ei mielestäni kauheasti ole valittamista. Anarchy In The U.K:ssa tuntui olevan jopa hieman erilaisia riffejä kuin alkuperäisessä. Ehkä toinen kitara nykyään enemmän pinnalla tai jotain sinne päin. |
juuso a 03.09.2004 13:21:23 | |
---|
Kiitoksia varoituksesta. Imuroin ton peace sellsin jokin aika sitten ja on sitä tullut jonkin verran kuunneltuakin. Tosin en kyllä erottanut viime kuulemalta mitään outoa. Pitänee kuunnella sitten lisää. On kyllä totta että originaali on aina originaali. Onneksi iteltäni löytyy lähestulkoon kaikki ihan alkuperäisversioina. Elämä on kivaa, jippii!!! |