jerry_field 29.08.2004 15:25:23 | |
---|
juu,elikkä oisko kellään kokemusta tosta behringer bg412h kaapista.. onko hyvä,kandeeko tilata?..niin ja ja jos jollain löytyisi myös jotain sanottavaa tosta marshallin mg100hdfx nupista ni ois ihan jees.. |
Ze Kink 29.08.2004 16:06:08 | |
---|
Mulla oli tollanen marsun mg15dfx combo ja se oli ihan hirveä, en kyllä sen perusteella voi tuotakaan kauheasti suositella. Puhtaat oli kuitenkin ihan ok, ja Korgin ax1500g:llä siitä sai mukavan kuuloista säröäkin. En kuitenkaan suosittele. "Nyt lähtee tsupi tsupi!!!" -Humaltuneet hiphopparipojat Tervasaaressa. Koittivat soittaa mankalla tupakkaa. Ei toiminu. |
Leo80 29.08.2004 16:55:35 | |
---|
Viikko takaperin saatiin vihdoin ja viimein testattuu kaverin ENGL:n "voimapalloo" Behringerin ja Marsun kautta, ja voin sanoa että Marsu hakkas B:n 6-0. Behringerin soundi oli jotain aivan hirveetä korvia riipivää pirirnää. Eli ÄLÄ osta! "Mutta kaikkihan erehtyvät joskus. Miksi lyijykynän päässä muuten olisi kumi?" |
Niskamies 29.08.2004 17:06:13 | |
---|
Viikko takaperin saatiin vihdoin ja viimein testattuu kaverin ENGL:n "voimapalloo" Behringerin ja Marsun kautta, ja voin sanoa että Marsu hakkas B:n 6-0. Behringerin soundi oli jotain aivan hirveetä korvia riipivää pirirnää. Eli ÄLÄ osta! Olikos se mikä versio? Olen soittanut S-mallia rectifierin kanssa, ja se kuulostaa hyvältä. |
g1player 29.08.2004 17:21:13 | |
---|
Itellä on Behringerin 4x12 suora kaappi ja vahvistimena laney tf700 ja ihan mukavat soundit saa... (siihen hintaluokkaan) "kyllä olen ollut täällä koko ajan, olin äsken vain eri paikassa" |
Antti1 29.08.2004 21:45:05 | |
---|
Olikos se mikä versio? Olen soittanut S-mallia rectifierin kanssa, ja se kuulostaa hyvältä. Jeps. Olen jo muutamia kertoja aiemminkin täällä toitottanut, että se kallein malli (eli s) on reilusti parempi, kuin ne muut sirisevät nuhapumput. Jos on kokemusta vain noista halvemmista, ei kannata vetää johtopäätöksiä ton kalliimman soundista. Mars testaamaan sitäkin, moni varmasti yllättyy positiivisesti hinta/laatusuhteesta. "Sun täytyy varoo mitä sä haluut, sillä sä saat sen." -A. McCoy |
Leo80 29.08.2004 23:15:29 | |
---|
"Mutta kaikkihan erehtyvät joskus. Miksi lyijykynän päässä muuten olisi kumi?" |
Mutta oli kyllä aivan kauhee pirinäloota... No ei tuokaan kaappi mikään aivan kauhea rimanalitus ole. Ota myös huomioon hinta. Jos nyt on pakko kaappi saada halvalla (niinkuin minun oli), niin voin suositella tuota kalleinta mallia pienellä varauksella. Jos olette ostamassa sitä road kingiä tai boutique vahvistintanne, niin ehkä haluatte myös saman luokan kaapin alle? Jos taas mennään vähän kukkaroystävällisemmässä hintaluokassa, tuo on mitä mainioin budjettivaihtoehto. Itse pidän enemmän kuin Celestionin G12T-75 (meniköhän se noin?) elementeillä varustetuista Marshallin kaapeista. "Sun täytyy varoo mitä sä haluut, sillä sä saat sen." -A. McCoy |
Niskamies 30.08.2004 10:04:42 | |
---|
|
kulmahiomakone 30.08.2004 10:34:25 | |
---|
Se on sitten aina yhtä häkellyttävää, kun samassa virkkeessä ylistetään Marsun kaappeja ja haukutaan mitä tahansa muita. |
rosberg 30.08.2004 11:52:33 | |
---|
oon testannu tota kaappia ja ihan hyvä se on. otat siitä vaan noi logot helvettiin ja vaihdat ehkä ton grillin johonkin siistiin kankaaseen. tietty ois kiva tietää mitä sä vedät, mutta varmaan jotain lujaa kun pitää noin isot kamat olla ;) keep on truckin! |
Leo80 30.08.2004 14:18:47 | |
---|
"Mutta kaikkihan erehtyvät joskus. Miksi lyijykynän päässä muuten olisi kumi?" |
69 02.09.2004 01:34:13 | |
---|
Mulla möllöttää tuo Behringerin bg412h kaappi JCM800 alla ja hyvin se kyllä jytisee, ja sopii kaikin puolin itselleni paremmin kuin marsun omat kaapit(ainakin tähän asti testaamani). Kai se hiukan riippuu siitäkin, minkä tyylistä soittaa. Alapäätä tuo kaappi kyllä tuppaa tuuttaamaan vaikka naapuri treeniksellekin. Omalta kannaltani voin kuitenkin sanoa, että kaappi on hinta-laatu suhteeltaan erinomainen. Ja ottaa vielä mahdolliset iskutkin vastaan metalliritilän vuoksi... toisin kuin marsun kankaat... Kerran luulin olevani väärässä, mutta erehdyin. |
JoeHans 02.09.2004 14:07:38 | |
---|
Juup, täältäkin löytyy tollanen BG412H+Laney TF700 yhistelmä ja ihan nätisti on kyllä pelannut. Bändikaverilla on sama nuppi ja Marsun jcm800 alakaappi. Onhan nuissa hieman eroa, mutta kyllä tällä Behringerilläkin pärjää. Behringerin saundi on ehkä hieman nuhaisempi, tai tunkkaisempi, mutta kuten jo sanoin, niin kyllä tämä budjettivaihtoehtona minusta menee. :) Spoiled monkey! |