aku.miettinen 08.08.2004 22:32:54 | |
---|
Eli siis olen ostamassa kummankin otsikossa olevan bändin paitoja ja ajattelin, että täällä olisi varmaan joitain henkilöitä joilla on kyseisten bändien paitoja ja he haluaisivat myös luopua niistä. Paitojen pitäisi olla mielellään kokoa M. Pistäkää yksityisviestiä. Kiitos |
hevimusamies 09.08.2004 10:39:12 | |
---|
Minä en ikinä luovu minun Metallica-paidoista :P Minä menen hautaan ne päälläni! |
Skywalker 11.08.2004 12:49:18 | |
---|
ööööö. mikset osta kaupoista vaatteita ? Hey ho, let's go |
Tangled** 11.08.2004 13:15:13 | |
---|
ää, pakko tulla kehuskelemaan... Juuri saapui postissa aivan täydellisen kokoinen metallica-kolitsi. Hieno Metallica-painatus edessä... Mutta en mä sitä sulle kyllä myy! :D Huominen on eilinen jo ylihuomenna. |
Henko 11.08.2004 22:38:31 | |
---|
Mun molemmat Misfits-paidat on jo aika kauhtuneita, mutta eis mitn. Niitä pidetään päällä niin kauan ku on mitään jälellä. Mun ilmakitarassa ei oo säröt päällä. |
Stain 12.08.2004 20:35:02 | |
---|
Paidan saat silleen että ostat jonkun t-paidan jossa ei lue mitään ja sitten vaan siihen kirjoitat tussilla tai sprayllä tai jollain että Misfits. Siinä runkpunk-paita. Time is never time at all
you can never ever leave
without leaving a piece of youth |
gnar138 18.08.2004 18:44:19 | |
---|
mulla on 2 misfits paitaa... toinen on se perinteinen fiend skull ja toinen on legacy of brutality grafiikoilla. joku saatanan kusinen ääliö pölli mun kaverin amsterdamista tuoman die die my darling paidan vuoden 2003 ilosaaressa. en myy. vähän vaikee noita on löytää, mut jostain festareilta löytyy. fuck you heros, i'm about to have a nervous breakdown. |
Juntunen 19.08.2004 20:03:49 | |
---|
Loputtomasta jahtaamisesta huolimatta en ole löytänyt mistään vanhoja kunnon Metallica-paitoja ajalta Master of Puppets ja Ride the Lightning. Haluan sellaisen harmaaksi kuluneen Master of Puppets t-paidan. HALUAN HALUAN! |
halodrummer 20.08.2004 10:18:32 | |
---|
Haluan sellaisen harmaaksi kuluneen Master of Puppets t-paidan. HALUAN HALUAN! Me too. Löytyy vain Madly in Anger with the Wold - kiertuepaita. "Kuka ihmisten kuningas on tunteidensa valtias? Kuka viisauden rakastaja rakkautensa ruhtinas? Ei yksikään." A.W. Yrjänä |
Me too. Löytyy vain Madly in Anger with the Wold - kiertuepaita. Tota saatetaan kuolata vielä joku päivä.. mitä tähän pitäis laittaa perkele? |