Aihe: thd yellow jacketsejä sovittamaan
1
rosberg
28.08.2004 12:13:48
en tiedä kuinka moni on näihin tutustunut, mutta nämähän lupaavat muuttaa putkivahvistimen a-luokkaan ja pudottaa tehoja makuuhuoneessa 30-50%.

kyselin näitä t-kaupasta ja lupasivat laittaa ensiviikolla listoilleen. el84-pari tuntui maksavan 107E, eli ei paljo paskaakaan.

onko kellään kokemuksia? itse joudun omassa vahvistimessa tekemään niille tilaa, sillä nehän vaativat vähän lisää korkeutta.
keep on truckin!
jari22
29.08.2004 10:17:28
Fenderin HotRodDeluxe:ssa on ollunna jonkun kuukauden nuo jacketsit ja tyytyväinen oon ollu.
En niinkään tehon "alennukseen", mutta saundeihin yleensä. 6L6.set oli liian hevimäiset ja nyt saa parempaa ruttua kehiin. Tehonalennuksesta huolimatta särökanavaa ei paljoa availla ilman infernaalista meteliä. Puhdas kanava on kyllä makea, kun sen saa surutta nostaa "neloselle"

Jossain oli kommenttia, että tuo el 84:n laitto vie sen kuuluisan fenderin puhtaan saundin, mutta ehkä se "kuuluisa saundi" ei ollutkaan se mun juttu...

Yhteenveto: Jos ja kun vahvari vaihtuu, niin yellow jacketsit jää.

Ai niin: Putket on kauttaaltaan JJ:tä. Koetin gt:n (sovtek)/ mesan(sovtek) putkia mutta tuli puhtaalle kanavalle kohinaa lisää ja särökanava vain piereskeli hiljaisemmalla volalla. (JJ:t toimii myös "ei täysillä" soitettaessa)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)