Aihe: hevi/rokkikaraoke!?
1
MV
29.08.2004 16:19:41
Onkohan tämmösiä olemassa? Jos ei oo niin kysyisin että miksi helvetissä?! Täähän olis ihan takuuvarma myyntimenestys. Tietty kyllähän dvd:stä voi pistää tekstit päälle mut ei se oo sama asia..
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
Errorist
29.08.2004 16:30:22
Jenkkilässä on sellanen bändi ku Punk Rock Karaoke. Ne soittaa punkkiklassikoita ja yleisöstä joku pääsee aina laulamaan. Hieno homma.
how could hell be any worse?/ life alone is such a curse!/ fuck armageddon, this is hell!
Lego
29.08.2004 16:32:45
Heawyy on vähemmistö, ei voi myydä kun on tr00. Anteeksi.
=w=
Henko
29.08.2004 18:27:30

Harmi kun siellä Hellässä yleensä vedetään aikaa munattomia biisejä, eikä kovinkaan semmoista ku luvathan( Iiron Meiden, V.A.S.P. jne.) Toisinaan siellä on kyllä hauska meno.
If it's too loud, you're too old.
Frankenstone
29.08.2004 18:32:28
Olen antanut itselleni kertoa, että täällä Keski-Suomessa on erään keski-ikäiselle väestölle suunnatun kapakan karaokelaitteiston kätköissä Paranoid! Voi olla että on puppua, en ole itse käynyt faktaksi todentamassa, mutta näinhän nuo ovat muusikonrenttutoverit kertoneet.
Always the summers are slipping away
Kimmo72
29.08.2004 20:55:06
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan
lapio
29.08.2004 21:29:43

Olen antanut itselleni kertoa, että täällä Keski-Suomessa on erään keski-ikäiselle väestölle suunnatun kapakan karaokelaitteiston kätköissä Paranoid! Voi olla että on puppua, en ole itse käynyt faktaksi todentamassa, mutta näinhän nuo ovat muusikonrenttutoverit kertoneet.

Missä? Tahtoo käydä laulamassa.
Minuun on käytetty poltetun maan taktiikkaa... Mitä tuossa avatarissa tapahtuu?
krautio
29.08.2004 21:32:35

Kävin kesäkuussa Tukholmassa josain rockbaarissa. Siellä oli juuri tällainen heavykaraoke, porukka veti Acceptia, Led Zeppeliniä ja Whitesnakea. Jututin karaokeisäntää ja sanoi, että aikoi esitellä ideaa joskus myös Suomessa.
Frankenstone
29.08.2004 22:11:01
Missä? Tahtoo käydä laulamassa.

Sumiaisten Hurrikasta ovat tämmöistä juttua kertoneet. Mutta en siis takaa mitään.
Always the summers are slipping away
Janne F
02.09.2004 11:07:37
Mä olin viitisen vuotta sitten Pekingissä viettämässä iltaa sikäläisten punkkarityttöjen kanssa, ja ne vei mut johonkin mestaan, jossa oli karaokessa mm. Rage Against The Machinen biisejä.

Aika hurjan kuuloista, kun jengi kiljuu kinkkiaksentilla "NOW YOU DO WHAT THEY TOLDCHA..."
kivi
02.09.2004 11:12:11
Jenkkilässä on sellanen bändi ku Punk Rock Karaoke. Ne soittaa punkkiklassikoita ja yleisöstä joku pääsee aina laulamaan. Hieno homma.

Samalla periaatteella punk-karaokea on Suomessa vetäneet ainakin Ne Luumäet (Ramonesia) ja olikos se Lihannekset (kaikkea mahdollista). Enemmänkin varmaan on, mutta nää tuli ekana mieleen.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
Hot RedX
02.09.2004 11:26:30
helsingissä ravintola svengi ajaa asiaa eikä perinteisen humpan ystäviä siellä katsota kauniisti, ja on sieltä bongattukin suomen rockkukkoja laulamas...
Bee-äf
02.09.2004 13:13:12
Yks ilta istuin Kaisaniemen Jone's Baarissa niin kyllä siellä löytyy ainakin Metallicaa Karaokena.
Zakk
02.09.2004 13:54:51
Jos himassaan haluu vetästä hevikaraokee tai ite järjestää, niin netistä kyllä löytyy. Itelläni on Alice in chainsia, ozzya, gunnareita, vaikka mitä kone täynnä. Ne on tyyliin ripattu joltain jenkki videocd:ltä, siellä kait noita on kuin helvetisti.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)