Aihe: Carol Kaye Fan Club
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Oan
27.08.2004 11:54:35
Mikäli menet miittiin ota yhteys "Arvaan".

Ei ole hirveästi miittailumahdollisuuksia...mutta niin. Jos jonkinlaisen käsityksen saan siitä, mitä sivu tulisi pitämään sisällään niin voisin alkaa suunnitella runkoa ja toteutusta.
Minä olen Steve, sinun Jumalasi. Älä pidä muita jumalia. http://www.stevedigiorgio.com
poppamies
27.08.2004 12:19:38 (muokattu 27.08.2004 12:44:13)

Ei ole hirveästi miittailumahdollisuuksia...mutta niin. Jos jonkinlaisen käsityksen saan siitä, mitä sivu tulisi pitämään sisällään niin voisin alkaa suunnitella runkoa ja toteutusta.

No "puolet" johtokunnasta on varmaan miitissä joten täytynee palata tarkemmin asiaan kunhan arki saapuu.
Oma käsitykseni kuitenkin on että etusivu olis mahdollisimman selkeä, yhdellä tai parilla kuvalla Carolista + tarpeellinen grafiikka. Kaikki varsinainen asia sitten alasivuilla. Tämä on minun henkilökohtainen näkemys. Rakennemallia voi ottaa mistä tahansa toimivasta etusivusta. Siis tuon etusivun kanssa olisi hyvä aloittaa. Kuvia saa ladata Carolin sivuilta niin paljon kun sielu sietää. Siihen meillä on lupa. Rupea toki tekemään ehdotusta. Siitä se lähtee...
P.S. Tässä aikaisemmin oli esitetty hyvä nimi sivuille. En muista tarkasti mutta löytyy kyllä kelaamalla. Niinkuin siinä nimiehdotuksessa sanottiin niin tässä koko hommassa meidän täytyy osoittaa ansaittua respectiä Carolia kohtaan....en kuitenkaan missään tapauksessa halua olla tuhkahduttamassa luovuutta.
"G-strings are for strippers"
persta
27.08.2004 15:02:31
#61 persta
PasiB
27.08.2004 15:09:17
On sen verran kova täti soittamaan, että huilumies haluaa myös mukaan numerolla 62.
Vaimoni mielestä olen ärsyttävä jääräpää.
poppamies
27.08.2004 15:45:08

mun mielestä poppamiehen etusivu-ajatus on hyvä. eiköhän tässä ole sivujen toiminnallisuuden kannalta kaksi vaihtoehtoa. joko disaineri tekee ehdotuksen (linkitykset yms), tai sitten käytetään jotain valmista sivua mallina.

Voisitte Oan'in kanssa olla yhteydessä ja kehittää vaikkapa sitä aloitus-sivua eteenpäin. Kiitoksia etukäteen kaikesta vaivannööstä.
Oan
27.08.2004 17:03:00
Oma käsitykseni kuitenkin on että etusivu olis mahdollisimman selkeä, yhdellä tai parilla kuvalla Carolista + tarpeellinen grafiikka. Kaikki varsinainen asia sitten alasivuilla.

Njoo. Itse olen vakaasti sitä mieltä, että sivujen tulee olla
a) selkeät ja helppokäyttöiset
b) rungoltaan kevyet (ei siis isoja kuvia ja pitkiä tekstejä joka väliin, ei varsinkaan aloitussivulle)
c) vailla turhaa kikkailua.

Parhaillaan työstän yhtä ideaa, laitan linkin näkyviin kunhan saan sen jonkinlaiseen kuntoon...
Minä olen Steve, sinun Jumalasi. Älä pidä muita jumalia. http://www.stevedigiorgio.com
poppamies
27.08.2004 18:50:23

Njoo. Itse olen vakaasti sitä mieltä, että sivujen tulee olla
a) selkeät ja helppokäyttöiset
b) rungoltaan kevyet (ei siis isoja kuvia ja pitkiä tekstejä joka väliin, ei varsinkaan aloitussivulle)
c) vailla turhaa kikkailua.

Parhaillaan työstän yhtä ideaa, laitan linkin näkyviin kunhan saan sen jonkinlaiseen kuntoon...

I think we've found the man, man!
kurmo
27.08.2004 21:02:55
Nyt kun selvis, että tätä tätiä saa syyttää monesta "hitto ku on magee, kukahan tän on soittanu"-jutusta, niin mukana nummerolla 63.
Ei se mitään.
G-mies
27.08.2004 22:41:05
Vaikka kitaraa pääasiassa soitan niin Jazz Bass on hakusessa. Eli siis jäsen #64!
"Every breath you take, every move you make, I'll be watching you. That's police talk." -Sledge Hammer
poppamies
27.08.2004 22:49:14 (muokattu 27.08.2004 22:50:10)

Vaikka kitaraa pääasiassa soitan niin Jazz Bass on hakusessa. Eli siis jäsen #64!

Ei basso todellakaan ole mikään pääsyvaatimus clubiin koska Carol itse on kova kitaristi.
"I still do occasional bass studio work, but really have gone back to playing jazzguitar which I sort of left off from when doing studio work starting with 1958."
Oan
28.08.2004 00:34:36
Eipä tässä ole vielä ehtinyt juuri mitään tehdä, mutta jonkinlainen luonnos sentään:
http://koti.mbnet.fi/oan/kaye/

Jos tuosta lähdetään liikkeelle. Väreistä, fonteista yms. ei tarvitse nyt vielä välittää, mutta perusrakenne voisi mielestäni olla tuollaisenaan toimiva. Navigointilinkit (mitä niitä nyt sinne sitten tuleekin) ylös kehyksiin, sivut avautuvat siihen alle. Toivottavasti miitissä selkeytyy sitten itse sisältö...

Niistä kuvista sen verran, että saako niitä muokata? Eli ovatko ne tekijäinoikeuksien takana, riittääkö Carolin lupa?
Wil-J
28.08.2004 00:46:25
Hyvältä IMO näyttää luonnostelut!
willie
28.08.2004 01:54:56 (muokattu 28.08.2004 02:22:59)
Jup, päivitän tätä Member-listaa harvakseltaan, ilmoittautua voi tähän ketjuun, nimi ja #nro.

Kysymykset pikaviestillä.

willie
Basisti, melkein 50v.
willie
28.08.2004 02:03:41 (muokattu 31.08.2004 18:47:30)
Tätä ehdotettu clubin "viralliseksi" nimeksi, lienee se jota myös Poppamies tarkoitti :

The First Lady of the Bass - Carol Kaye Fan Club

siina olisi minusta sitä respectiä, ei kuitenkaan liian imelä.
Basisti, melkein 50v.
poppamies
28.08.2004 07:24:57 (muokattu 28.08.2004 07:50:01)

Hienoa että olette päässeet alkuun. Henkilökohtaisesti pidän siitä että olet käyttänyt vaaleaa ilmettä Oan. Noita mustanpuhuvia sivustoja kyllä riittää.

kuva matskusta (ja muusta) sen verran että sain kyllä sen käsityksen että meillä on vapaatt kädet mutta voin toki varmistaa asia Carolin kanssa. On tulossa postin kautta jokunen kuva ja muuta matskua Carolilta.

"Thanks will send you some data and some CDs out to sample for your website,
choose anything you want and also a couple of pictures. Also, be sure to
access my website and download any pictures and sounds you want from there
too....sounds and photos are under LIBRARY. Thanks, my best to you Carol xxx "
"PS. I have a very nice friend who is representing me in England who will
get in touch with you...he'd like to help in any way he can for the Fan
Club"

Tämä nice friend on eräs heppu nimeltä James Crowther ja häneltäkin on postin kautta tulossa matskua, m.m äänimatskua.

"Carol emailed me today ,really happy and proud about your plans for a Fan Club,she is a dear friend of mine and if I can help in anyway let me know,she has done some fantastic interviews with me for 2020 magazine (which I co-edit)if you wish to have a webpage for Carol's messages/interviews you could do worse than start there,as I said anything I can do to help, I have hours of her cutting sessions with Brian Wilson,63-67 which maybe of interest to you,
yours James Crowther.England"
reijoteppo
28.08.2004 07:46:19

Count me in, reijoteppo #65!
Zonebs
28.08.2004 09:14:11
mukana *66*
Basistin hommassa ensimmäinen juttu on se että räimii vaan eetä plekulla niin perkeleesti. Ja juo kalajaa. Ja vie kaikki naiset.
willie
28.08.2004 17:00:41 (muokattu 29.08.2004 12:19:44)
Komea on lista :
(päivitetty 28.Aug.2004 18:42)

The First Lady in the Bass - Carol Kaye Fan Club
(founded 23.Aug.2004)

Poppamies - President
Arva - Vice President
Rainer Frilund - Secretary
Balzary - Webmaster
Oan - Webdesigner

Members :

#1. President - poppamies
#2. Arva, joka ehdotti perustamista
#3. Wil-J, joka yhtyi ensimmäisenä
#4. willie, joka yhtyi toisena
#5. johannes t
#6. duane
#7. jpekka
#8. leka
#9. vanttera
#10. MIF
#11. jannu
#12. 2541
#13. PJS
#14. Lou Bass
#15. N. Bates
#16. TheBasisti
#17. J_M_A
#18. käki
#19. lerpe
#20. Sam Other
#21. bassotus
#22. Teme007
#23. balzary
#24. mr.bungle
#25. JR/Rajah
#26. teetee
#27. steelin
#28. Nelikielipiru
#29. japoikol
#30. chief
#31. Niskamies
#32. Mynthor
#33. Zarmo
#34. Kaake
#35. Akai
#36. Rainer Frilund
#37. Stax
#38. jjsound
#39. m6mm
#40. meldrew
#41. Johnny Buzz
#42. Kieppi
#43. tmuikku
#44. Prowleri
#45. Blue Moon
#46. Sirduke
#47. Ulle
#48. JK
#49. toivajar16
#50. pardy
#51. Mr.oskari
#52. Ylläri
#53. Bilharzia
#54. JKH
#55. Ari Ylä-Anttila
#56. Oan
#57. goregrind
#58. omarklah
#59. atk
#60. KooMikko
#61. persta
#62. huilumies
#63. kurmo
#64. G-mies
#65. reijoteppo
#66. Zonebs

Mukaan voi liittyä, ilmoitus tähän ketjuun. Members-listaa päivitetään säännöllisesti. Jäsennumerot määräytyvät liittymisjärjestyksessä.

Olen Poppamiehen (president) kanssa sopinut, että hoidan tämän päivityksen tässä ketjussa siihen saakka, kunnes saadaan järkevämpi paikka Members-listalle.

Kommentit ja palaute koskien listaa pikaviestillä minulle.

Käykää katsomassa myös Carolin omat sivut osoitteessa :

http://www.carolkaye.com/

willie
Basisti, melkein 50v.
Rainer Frilund
30.08.2004 08:35:57 (muokattu 30.08.2004 09:48:44)

Sihteeri nipottaa:

Webbisivuston aloitussivu on mun mielestä ihan OK, paitsi:
meillä paljon yhdyssanoja, vaan englantilaisilla/amerikkalaisilla
ei.

Ollaan siis tarkkana ja muistetaan nimetä sivusto muotoon:

The First Lady of the Bass - Carol Kaye Fan Club, eikä
The First Lady of the Bass - Carol Kaye FanClub

Fan Club ei ole yhdyssana englannin kielessä.

Rainer
Like trees, children change as they twist and turn. You suffer alone for the peace that you yearn. You can weep and moan, feel the need to run, But you'll be leaving behind a loaded gun.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)