Aihe: Ax1500... vielä kerran.
1
Tiommi
23.12.2002 17:15:52

Tätä asiaa on varmaan puitu täällä monet kerrat, mutta mulla olisi suuri tarve hommata ensimmäinen multiefekti laite ja mielessä on ollut tuo ax1500. Kertokaa ihmiset onko tuo hyvä laite, onko siinä paljon erillaisia säröjä ym. Noita vahvistin mallinnuksia tuskin tarvitsen mutta onko efekti valikoima riittävä? Kiitos vaan jo etukäteen and MERRY CHRISTMAS EVERYBODY!!!!!!!!
Dumb
24.12.2002 00:20:02 (muokattu 24.12.2002 00:21:47)

Anteeksi nyt vaan, mutta minkä helvetin takia kaikki aina olettaa, että "kuitenkin vähän ajan päästä huomaat ettet tarvitse kuin paria efektiä"?! Oikeasti, miksi? Jotkut saattaa hyvinkin tykätä käyttää vaikka kuinka montaa ja vaikka kuinka outoa efektiä tahansa. Minä en ainakaan enää haluaisi palata millekään kahden efektin linjalle kun noiden muljuttimien pariin olen päässyt.

Ja ei, mulla ei ole multiefektiä, mutta aika läheltä liippaa. Säröjä löytyy laidasta laitaan Line6 POD Prosta (käytän kyllä vain paria säröä pääasiassa) ja lattialla on sitten saman firman delay- ja modulaatiomallintajat. Hankinnassa on vielä whammy ja Line6 Flitermallintaja, joten aikamoinen multiefekti tosta on muodostumassa.

LISÄYS: Sen verran kun olen tota Korgia kaupassa kokeillut niin ihan hyvältä laitteelta se vaikuttaa. Aiheesta tosiaan on ollut jonkin verran aikaisemminkin puhetta, joten kokeilepas, josko hakutoiminnolla tärppäisi juttua aiheesta...
Jormaz
24.12.2002 00:44:54
vähän ajan päästä kuitenkin huomaat että et tarvitse kuin muutamaa efektiä joten laitteen monet ominaisuudet ovat turhia.

Mulle on käynyt tasan näin AX1000G:n kanssa. En käytä kuin yhtä säröä ja yhtä delayta, ehkä myös kaikua.
Back to the 80's
MeatPie
24.12.2002 00:58:21
Anteeksi nyt vaan, mutta minkä helvetin takia kaikki aina olettaa, että "kuitenkin vähän ajan päästä huomaat ettet tarvitse kuin paria efektiä"?! Oikeasti, miksi? Jotkut saattaa hyvinkin tykätä käyttää vaikka kuinka montaa ja vaikka kuinka outoa efektiä tahansa. Minä en ainakaan enää haluaisi palata millekään kahden efektin linjalle kun noiden muljuttimien pariin olen päässyt.

Ja ei, mulla ei ole multiefektiä, mutta aika läheltä liippaa. Säröjä löytyy laidasta laitaan Line6 POD Prosta (käytän kyllä vain paria säröä pääasiassa) ja lattialla on sitten saman firman delay- ja modulaatiomallintajat. Hankinnassa on vielä whammy ja Line6 Flitermallintaja, joten aikamoinen multiefekti tosta on muodostumassa.

LISÄYS: Sen verran kun olen tota Korgia kaupassa kokeillut niin ihan hyvältä laitteelta se vaikuttaa. Aiheesta tosiaan on ollut jonkin verran aikaisemminkin puhetta, joten kokeilepas, josko hakutoiminnolla tärppäisi juttua aiheesta...

Äläpäs nyt väitä vastaan. Ei niillä ihme-efekteillä tee mitään(riippuu tietysti musatyylistä).
Minulle riittäisivät seuraavat(Hyvä joulupukki):
Delay, Chorus(löytyvät PODista), Wah, Volume, Whammy(voi kun olis).

Ei kuulosta hyvältä, kun alkaa se efekti itte soittamaan(vrt BOSS GT-6:n Auto-tappingit).
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)