KoskPaavo 26.08.2004 19:38:08 | |
---|
Itse opin tämän tauon arvon jo 1980-luvulla kun kuuntelin Mikko Alatalon silloisen rumpalin Arto Rautajoen soittoa.Yksikin lyönti rumpufillinä riittää mainiosti kunhan se tulee oikeaan paikkaan. Soittaja selviää aina. |
Rantsu 26.08.2004 19:52:33 | |
---|
Yksikin lyönti rumpufillinä riittää mainiosti kunhan se tulee oikeaan paikkaan. Joskus jossain naistenlehdessä osui silmiin mainos tai oikeastaan eräänlainen tietoisku, jossa sanottiin, että yksikin lyönti on liikaa. Mutta siinä taisi olla kysymys jostain ihan eri asiasta... Kaksi oktaavia vaakaan ja pystyyn. |
kuunsirppi 26.08.2004 19:57:26 | |
---|
Olipa pakko etsiä nuo sivut, aika rajua hommaa nuo musanäytteet... http://www.markus-sextet.fi/musiikki.html No oli kyllä rajua. Minä ajattelin, että kuuntelen näytteen kappaleesta Rakkauden jälkeen. Latasin näytettä ja kuinka ollakaan pyörähti käyntiin video jostain lesboparista.....pitikö sen olla semmonen, vai ? Siinä kyllä oli rakkaus vielä täydessä vauhdissa, huh! |
Eddy 26.08.2004 20:20:22 | |
---|
No oli kyllä rajua. Minä ajattelin, että kuuntelen näytteen kappaleesta Rakkauden jälkeen. Latasin näytettä ja kuinka ollakaan pyörähti käyntiin video jostain lesboparista.....pitikö sen olla semmonen, vai ? Siinä kyllä oli rakkaus vielä täydessä vauhdissa, huh! Harhaanjohtava mainos!Ei siellä mitään näy... Koskettelen soittimia... |
Harhaanjohtava mainos!Ei siellä mitään näy... Ei mullakaan. Hmm, missähän käytössä lie nimim. laulajan tietsikka ollut viime aikoina... :) Kaksi oktaavia vaakaan ja pystyyn. |
kuunsirppi 26.08.2004 20:54:42 | |
---|
Ei mullakaan. Hmm, missähän käytössä lie nimim. laulajan tietsikka ollut viime aikoina... :) sitä minäkin tässä ihmettelen, että kuka täällä on oikein käynyt ropaamassa. Luultavasti poika on käynyt kotona. Harmi, että ette nähneet. Naiset oli ihan kauniita! Haluatteko, että kerron lisää ? :o) |
Eddy 26.08.2004 21:07:03 | |
---|
sitä minäkin tässä ihmettelen, että kuka täällä on oikein käynyt ropaamassa. Luultavasti poika on käynyt kotona. Lasten piikkiin pistettiin tämäkin tapaus. Harmi, että ette nähneet. Naiset oli ihan kauniita! Haluatteko, että kerron lisää ? :o) Laita mielummin linkki ;-) Koskettelen soittimia... |
WanhaWetäjä 26.08.2004 22:26:59 | |
---|
Bändistä on niin paljon keskusteltu, että ihan pakko mennä kuuntelemaan, jos lähikulmille sattuu. Älkää enää ihmetelkö, miksi jotkut bändit on suosittuja ja jotkut ei. Sanotaan nyt vielä se että kun mä tulin kapakkiin puoli kymmenen,äijät lähti just tauolle,alkoivat soittaa viittä vailla kymmenen...iso bändi,pitkät tauot??No veti ne sitten vähän yli puoleen... Mutta varmaan toimii kakkosbändinä lavoilla paremmin,soitto on senverran "vanhakantaista"ja se puolan poika vois jättää noi "hoono soomi"biisit väliin kuten "Yön syliin"... Niin ja soitti se puhaltaja toki erilaisia percussioitakin välillä,että ei se joka biisiä tuutannut täyteen,mutta aina välillä kun soitti pelkkää fonia sitä tuli liikaa...mutta kyllä noi musanäytteet ei palvele tota bändiä alkuunkaan,jos saundit(kamat) olis olleet vähän paremmat ,eikä ilmeisesti loppuunluukutetut Boset, niin ei se nyt niin kauheen huonolta olis kuulostanut,ei ne kuitenkaan väärin soittaneet, sanan varsinaisessa merkityksessä... Sovituksista voidaan sitten olla montaa mieltä ;-) |
jeppeq 26.08.2004 22:48:24 | |
---|
Mä oon kerran ihan kanssa ollu samalla keikalla jokunen vuos sitten, sillon siinä oli solistina "tv:stä tuttu" leenariitta tms. Asiat mihin kiinnitin huomitota oli jo tuolloin ( about 3 v sitten ), liekkö nyt erilailla..: - salimiksaaja, miksi ? ei mitään hyötyä ainakaan positiivisessa mielessä - kaksi skittaa joissa molemmissa "hämmästyttävä" kuiva transistori särö ( hirrrrrvee ) - tais olla kaksi puhaltajaa, joista trumpertin soittaja oli suomimies ja soitti ERITTÄIN maukkaasti täysiin aika-arvoihin ja hyvällä taimilla ( toinen lienee ollut everibodi, ku ei muistu mieleen ) Mutta kuten yleensä, rumpalin ja basistin päälle kaikki kasaantuu, ja jos niissä ei ole kytyä ja potkua niin kuminauhaa se on muukin soitto. Köörejä ei myöskään muistaakseni miespaljoudesta huolimatta ihmeemmin viljelty, mutta smokit oli päällä ja mirrit. Varmaan hyvä, kun niin koreitakin olivat... Taisivat hymyilläkkin ! Rokkiahan minäkin olisin halunnu soittaa... |