Aihe: Therapy? - High Anxiety - 2003
1
saturnzreturn
22.08.2004 05:11:27
Olen oikeasti odottanut TODELLA hyvää rock levyä jo pitkän aikaa, eli pullalla 5 vuotta, sitten kävelen levykauppaan, ostan otsikon mukaisen levyn ja tuntia myöhemmin tajuan ostaneeni jotain aivan fantastista.

Miksi näin hieno levy on oikeasti päässyt ilmestymään ilman mitään markkinointia ja ylipäätänsä ilman mitään infoa siitä, että yksi hienoimmista nykyrock-levyistä on tehty. Tämä on juuri sitä, mitä olen odottanut rokkenrollilta jo liian pitkään.

Suosittelen.
my wallet's fat and so is my head
FrankComa
22.08.2004 11:51:55
Olen oikeasti odottanut TODELLA hyvää rock levyä jo pitkän aikaa, eli pullalla 5 vuotta, sitten kävelen levykauppaan, ostan otsikon mukaisen levyn ja tuntia myöhemmin tajuan ostaneeni jotain aivan fantastista.

Miksi näin hieno levy on oikeasti päässyt ilmestymään ilman mitään markkinointia ja ylipäätänsä ilman mitään infoa siitä, että yksi hienoimmista nykyrock-levyistä on tehty. Tämä on juuri sitä, mitä olen odottanut rokkenrollilta jo liian pitkään.

Suosittelen.

Suosittelen DVD:tä joka ilmesty joku aika sitten eli Therapy:n Scopophobia. Sisältää yhden keikan, musiikkivideot, sekä haastatteluja ym..
Die Eier Von Satan!
Juugeli
22.08.2004 12:20:48
Suosittelen DVD:tä joka ilmesty joku aika sitten eli Therapy:n Scopophobia. Sisältää yhden keikan, musiikkivideot, sekä haastatteluja ym..

Minä myös, hyvä plätty. High Anxiety on myöskin varsin varteenotettava ostos.
Älä tule paha kakku, tule hyvä kakku IHKK #3
Vemmy
22.08.2004 13:55:24

Suosittelen.

Eipä tuota Therapy?:ä ole juu pahemmin Suomessa markkinoitu sitten Infernal Love-albumin ilmeisesti levy-yhtiöistä johtuen. Toisaalta, kyllä tuon levyn jälkeen monet jo povasivat yhtyeelle pikaista kuolemaa ja unholaan painumista, mutta kuinkas kävikään... Saa nähdä miten käy syyskuussa julkaistavan uuden albumin kanssa, kun Sony osti ilmeisesti Therapy?:n nykyisen levy-yhtiön. Pahaa pelkään, että ei näy mainoksia edelleenkään. Radio City on jonkun verran soittanut bändin vanhempia tuotoksia, mutta parilta-kolmelta uusimmalta levyltä en ole kyllä kuullut yhtään biisiä mistään muualta kuin CD:ltä (ja PA:sta).

High Anxiety:stä sen verran, että oli kyllä omaan makuuni erittäin hyvä albumi joka on kyllä runsaasti soittimessa pyörinyt, ja ne biisit mitä tulevalta levyltä olen livenä kuullut lupaavat kyllä vähintään yhtä hyvää lopputulosta. Innolla odottelen.
Mielipiteeni ovat omiani. Tai sitten lainattuja.
saturnzreturn
22.08.2004 14:25:36
High Anxiety:stä sen verran, että oli kyllä omaan makuuni erittäin hyvä albumi joka on kyllä runsaasti soittimessa pyörinyt, ja ne biisit mitä tulevalta levyltä olen livenä kuullut lupaavat kyllä vähintään yhtä hyvää lopputulosta. Innolla odottelen.

johtuukohan tämä siitä että andy ei enää pelkästään väännä biisejä, vaan koko therapy? (ainakin ha-levyllä biisien tekijöiksi on merkitty koko therapy?). Onko Andrew huomannut, että on puristanut kivestä jo kaiken veren, ja unholaan painuminen on taattua, ellei jotain ratkaisevaa tehdä?
my wallet's fat and so is my head
Vemmy
26.08.2004 14:35:57
johtuukohan tämä siitä että andy ei enää pelkästään väännä biisejä, vaan koko therapy? (ainakin ha-levyllä biisien tekijöiksi on merkitty koko therapy?). Onko Andrew huomannut, että on puristanut kivestä jo kaiken veren, ja unholaan painuminen on taattua, ellei jotain ratkaisevaa tehdä?

Jaa-a, vaikea sanoa. Uudet biisit kuulostavat kyllä varsin pitkälti jälleen paluulta juurille. Tuossa linkkiä kolmeen uuden syyskuussa julkaistavan albumin biisiin.

http://artist.peoplesound.com/art/n … asp?artistid=2808333&country=en
Asiasta en mitään tiedä, mutta kyllä se nyt on näin.
tommijk
30.08.2004 14:22:57

Jeps. Hyvä ja halpa, itse ostin Seinäjoen anttilasta 7,95 erkillä.
"Mitä huonommin menee, sitä ylimielisemmiksi muutumme." - T. Liimatta
Tatu
30.08.2004 23:03:17
Mun Therapy?-fanius on yltänyt vaan Infernal Loven diggaamiseen, mut nyt hommasin mielenkiinnosta tätä High Anxietya käsiini ja pätevältä kuulostaa! Ei olis ehkä uskonut enää näistä tyypeistä irtoavan. On nyt ihan pakko kaivaa tuo infernalkin hyllyn perältä esiin.
There's a bullet in the matress
Kanjonit
31.08.2004 14:57:36 (muokattu 31.08.2004 14:58:30)

Miksi näin hieno levy on oikeasti päässyt ilmestymään ilman mitään markkinointia ja ylipäätänsä ilman mitään infoa siitä, että yksi hienoimmista nykyrock-levyistä on tehty.

Eihän Therapy? ole koskaan itseään kunnolla-kunnolla läpi lyönyt, mikä on mielestäni sääli. Bändi kuitenkin lukeutuu tärkeimpiin poppoisiin ainakin omalla listallani. Troublegum ja Infernal Love ovat vallan mainioita tekeleitä ja ehdottomasti hankkimisen arvoisia.

Ja täytyypä tuo High Anxietykin nyt sitten hankkia, kun siitä noin lämpimästi puhuitte.

EDIT. Osaan kirjoittaa
Ei ole olemassa hyviä genrejä. On vain hyviä biisejä.
haist vittu sit
01.09.2004 08:57:25
Toi uus levyhän on paljon tarttuvampi levy kun vaikka troublegum. Ihan ok levyjä molemmat. Harmitti vähän kun soittivat ruisrockissa vaan pari biisiä uudelta levyltä.
bändin sivu: kohtu.tk
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)