Aihe: Santana saundi?
1 2
booster
26.08.2004 08:29:36
Mä en Santanaan ole juuri tutustunut, mutta eikö soundit vaikkapa "Samba Pa Ti":ssa ja "Maria maria":ssa ole kuin yö ja päivä? Itse en noista uudempien levyjen soolosoundista tykkää, on vähän sellainen ohut ja mitäänsanomaton.
Ostetaan:
-keinokuorma
-looppiboksi tai Line Selector
Tarjoa!
sihvoh
26.08.2004 17:23:16
Mä en Santanaan ole juuri tutustunut, mutta eikö soundit vaikkapa "Samba Pa Ti":ssa ja "Maria maria":ssa ole kuin yö ja päivä? Itse en noista uudempien levyjen soolosoundista tykkää, on vähän sellainen ohut ja mitäänsanomaton.

No joo, kyllähän miehen tuotoksissa ennen ja nyt on hieman eroa. Aiemmin esim. Woodstock aikaan oli mukana fiilistä ja yritystä, jota näissä uusissa tuotoksissa ei enää ole. Viikko pari sitten tuli Woodstock diary dokumentti jossa Santana veti Gibson SG kourassa tunteella ja tsempillä. Kun katsoo nykyistä menoa vaikka Supernatural Live DVD:ltä niin onhan niissä melkoinen ero havaittavissa. Nykyinen soundi on sellainen kliini ja unettava, joskin kyllä sen aina tunnistaa Santanaksi. Itse tykkään siitä vanhasta enemmän.
I have seen the light... let there be lights, let there be sound, drums... guitars...
Ossi
26.08.2004 19:02:44

Viikko pari sitten tuli Woodstock diary dokumentti jossa Santana veti Gibson SG kourassa tunteella ja tsempillä.

Heh... mieshän taisi olla tossa sekasin ku seinäkello.
"..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)