Aihe: Hyvä pikkumikseri kotistudioon.
1
Ukko
26.08.2004 16:48:47

. Mun behringerin kohina on suunnilleen yhtä äänekästä kuin sieltä tuleva musiikki
Sit sun Behringerissä on jotain vikaa tai et osaa käyttää sitä.
Hitman
26.08.2004 18:50:13
Kiitos kohteliaasta ja asiallisesta vastauksesta.
waxivore
27.08.2004 14:37:19
Ei minkään behringerin pikkumikserin pitäisi kohista kuvaamallasi tavalla, joten ehkä siinä on jotain vikaa. Tai monitoreissa/piuhoissa/soittimessa..

Anyway, vastaus kysymykseesi:

Budjettiluokasta parhaita ovat kenties Altot (sekä S- että L-sarja) tai Phonicit. Molemmista kokemusta.

Hieman enemmän rahaa niin saat Mackien. Siinä on jo merkki, jonka perusteella uskaltaisin suositella mitä tahansa mallia.

Itse asiassa kaikki markkinoilla olevat mikserit ovat aivan laatupelejä demotteluun/kotiäänittämiseen. Pitää vain tietää mitä haluaa/tarvitsee ja sen jälkeen katsoa kenellä on tarjota malleja halutuilla ominaisuuksilla.

Jos äänität vain yhtä soitinta/laulua kerrallaan, kannattaa harkita myös erillistä mikkietusen hankkimista mikserin sijaan.
Älä mene sieltä missä aita on matalin - Mene sieltä missä aitaa ei ole
Ukko
27.08.2004 17:25:30

Kiitos kohteliaasta ja asiallisesta vastauksesta.

Ei vastauksessa ollut mitään piikikästä. Joko mikserissäsi on vikaa tai käytät sitä väärin. Tosin en voi tietää millälailla väärin. Itse käytän Behringerin 1604 apumikserinä enkä ole todennut siinä mitään suhinoita ja kohinoita.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)