Aihe: Jouluyllätys
1 2
Saikkonen
23.12.2002 10:46:48
Hieno ja hauska tuo etusivun jouluylläri! Hauskaa joulua ja onnellista joulua vain ylläpidon pojillekin!
paavi
23.12.2002 10:58:38
Näin on! Ainoa vika siinä on, ettei minua näy... :P

Paasohan on pistänyt oikein sävellyskynän sauhuamaan. Kuinka hienosti siirrytään dramaattisesta jousi- ja pianoarrista "kolmensoinnunrokkiin!" :)
Q.E.D. [ ]
karkki
23.12.2002 11:27:51

Paasohan on pistänyt oikein sävellyskynän sauhuamaan. Kuinka hienosti siirrytään dramaattisesta jousi- ja pianoarrista "kolmensoinnunrokkiin!" :)

Eipä näy minunkaan Wndows mediaplayerissa mitään, ääni kyllä kuuluu.
Kitaranraiskaaja
23.12.2002 11:31:37

Hoho.

Ja hyvät joulut pojille.
Kitaranraiskaaja.cjb.net - Siellä on kaikki. (päivitetty 14.12.2002)
Dumb
23.12.2002 12:36:33

Hauska oli traileri, juu. Hyvää joulua vaan ylläpidolle!

Tiedoksi niille, joilla ei näy ääni tai kuva (mutta jompi kumpi noista), että teidän täytyy hakea tuolta DivX:n kotisivuilta (linkki siinä videolinkin vieressä) sellainen ohjelma joka osaa lukea tota DivX-tiedostoa. Itse latasin kyseisen ohjelman eilen kun katselin tuota Rakel Liekin Mun leffaa ja se vaati tuollaisen myös toimiakseen... 8-)
Man0Sand
23.12.2002 14:58:54
Itse latasin kyseisen ohjelman eilen kun katselin tuota Rakel Liekin Mun leffaa ja se vaati tuollaisen myös toimiakseen... 8-)

Kerros Dumb vielä tästä Mun leffasta vähän lisää. ;D
Yhtäällä suree kuningatar, toisaalla kuningas vaimoton on.
BaariMikko
23.12.2002 15:14:07

Perhana, meikäläinenkin siellä vilahti. Editoikaa se nyt äkkiä pois sieltä, eihän tänne muuten uskaltaudu enää yksikään uusi käyttäjä.

Hoho.
Listen to the music, not the song
Dumb
23.12.2002 15:25:34

Kerros Dumb vielä tästä Mun leffasta vähän lisää. ;D

Haha! Joo, se on ihan hyvää viihdettä jos tollanen "aikuisviihde" kolahtaa. Siinä on muutama pätkä Rakelista "in action" ja sitten muistaakseni Frankfurtin seksimessuilta joku strippauspätkä, jossa on mukana pari muutakin muijaa. Toi video kestää vähän päälle puolitoista tuntia. Kannattaa hankkia. 8-)
JCM
23.12.2002 15:45:02

Hieno ja hauska tuo etusivun jouluylläri! Hauskaa joulua ja onnellista joulua vain ylläpidon pojillekin!

Joo oli hyvä pätkä, onneksi Johtaja on ymmärtänyt sensuroida meikäläisen pois kuvista kokonaan.. kun muistelen johtajan kuvanneen mua ku meikäläinen oli jo aika pahassa kunnossa. Hoho.
Voitan J. Paason kädenväännössä, kirjoittelen hänestä Demissä paskaa ja vieroksun Lauantai-iltoja. Omapahan on syyni!
SANTHYR
Grimmu
23.12.2002 15:45:47

Hoho.
"Peace means reloading your guns."
Johtaja
23.12.2002 15:57:36
Joo oli hyvä pätkä, onneksi Johtaja on ymmärtänyt sensuroida meikäläisen pois kuvista kokonaan.. kun muistelen johtajan kuvanneen mua ku meikäläinen oli jo aika pahassa kunnossa. Hoho.

Sun täytyy kyllä kiittää siitä Juhania. Minä olisin kyllä laittanut tuohon musiikiksi erään nimeltä mainitsemattoman henkilön tulkinnan lauantai-illasta ;-))
Notefix
23.12.2002 16:09:15

sensuroida meikäläisen pois kuvista kokonaan.. kun

Ole huoleti, kyllä se lauantai illan video vielä nettiin saadaan...Puhumattakaan muutamasta muusta mestarisuorituksesta. Pitäis vaan löytää serveritilaa...
Dumb
23.12.2002 16:19:11

Pitäis vaan löytää serveritilaa...

Paljonko sitä serveritilaa pitäisi olla?
Notefix
23.12.2002 16:24:44

Paljonko sitä serveritilaa pitäisi olla?

Riippuu siitä, montako biisiä pitäisi pistää ja kuinka pitkiä näytteitä. Mitäs nuo keskilaatuiset videopätkät nyt tilaa vie...öh..?
BaariMikko
23.12.2002 16:34:09

Riippuu siitä, montako biisiä pitäisi pistää ja kuinka pitkiä näytteitä. Mitäs nuo keskilaatuiset videopätkät nyt tilaa vie...öh..?

Kaikki vaan nettiin, paitsi jos meikäläisen kaatuiluja on tallennettu, hoho.
Listen to the music, not the song
Dumb
23.12.2002 16:55:10 (muokattu 23.12.2002 16:56:57)

En tiedä, paljonko vievät, mutta mun bändillä on 200Mt:n serveri, josta on käytössä vain pieni osa, joten sinne voisi ehkä laittaa jotain... Minä en noita nettijuttuja kuitenkaan hoida enkä tiedä niistä sen kummemmin, joten yhteydenotot webmasteriin --> http://www.oranki.com

EDIT: Muutin yhden jutun
JCM
23.12.2002 17:52:28 (muokattu 23.12.2002 17:56:05)

Ole huoleti, kyllä se lauantai illan video vielä nettiin saadaan

Armahda nyt, pirulainen, edes joulun kunniaksi..

Onhan se kerran netissä ollu jo, selvisin siitä ja tulin tänne vielä takaisin. Antakee surkealle armoa.

EDIT: Niin ja Note, mullapa oisi serveritilaa, mutta sun tarttee sit lähettää mulle ne alkuperäset nauhat koska se on semmoista serveritilaa että sinne ei kelpaa muuta kuin alkuperäinen, aito ja oikea nauha ja mikäli siitä on kopioita tehty niin nekin sitten, koska se serveri vaatii ne kopiotkin jotta ne klipit voi sinne täysilaatuisina tallettaa.

Eli lähetäs tänne ne nauhat niin katson mitä voin tehdä...

(X?D)
Voitan J. Paason kädenväännössä, kirjoittelen hänestä Demissä paskaa ja vieroksun Lauantai-iltoja. Omapahan on syyni!
SANTHYR
Notefix
23.12.2002 18:26:46

mullapa oisi serveritilaa, mutta sun tarttee sit lähettää mulle ne alkuperäset nauhat koska se on semmoista serveritilaa että sinne ei kelpaa muuta kuin alkuperäinen, aito ja oikea nauha ja mikäli siitä on kopioita tehty niin nekin sitten, koska se serveri vaatii ne kopiotkin jotta ne klipit voi sinne täysilaatuisina tallettaa.

Eli lähetäs tänne ne nauhat niin katson mitä voin tehdä...

Okei, mä lähetän ne :) Tulee paluupostissa. Pidin itselläni ainoastaan DVD-versiot.
Juhani
23.12.2002 19:56:43

Joo. Piti laittaa tohon loppuun vähän enemmän kuvia ja hässäkkää mutten sitten ehtiny. Laitetaan ensikerralla. ;)

Noi kuvat on tosiaankin Muusikoiden.net:in serverin sisältä otettuja.

Kiitos vain palautteesta kaikille. Ja hyvät joulut tosiaankin!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)