Aihe: Bluesbreaker
1
Zammy
16.12.2002 21:58:09
Tuollanen Marshall Bluesbreaker mallinen vahvistin kiinnostas... Nyt olisi sitten kiikarissa yks reissue vuodelta 1989. Onko noi Reissuet hyviä ja onko niissä kovin paljon eroa eri valmistusvuosien välillä? Liekkö tuossa kuitenkin putkitasasuuntaus? Olen toistaseks päässyt testaamaan ainoastaan suht hiljasilla voimakkuuksilla, mutta tarkoituksena olis roudata toi myös kämpille koeajoon. Kokemuksia? Ja onko jotain mitä noissa kyseisissä malleissa tulis erityisesti tarkastaa ostoa harkitessa, sudenkuoppia?
Zammy
21.12.2002 13:11:35
Nyt toi kyseinen laite on mulla testissä ja hyvältä vaikuttaa... Mua vieläkin kiinnostaa, että onkohan kaikissa noissa reissue malleissa putkitasasuuntaus? Täällä oli vissiin parillakin tyypillä tommoset vahvarit? Kertokaas minkätyyppisessä musassa olette käyttäneet ja millasia pedaaleita ootte ton rinnalla käyttäneet?
MSP
21.12.2002 13:32:20
Putkitasasuuntauksen olemassaolo selviää katsomalla combon taakse/sisälle. Jos siellä on yksinäinen muista eroava putki, on vehkeessä putkitasasuuntaus.
warftburg
21.12.2002 13:36:25
Putkitasasuuntauksen olemassaolo selviää katsomalla combon taakse/sisälle. Jos siellä on yksinäinen muista eroava putki, on vehkeessä putkitasasuuntaus.

eiköhän se selviä saundista. kuunnelkaa älkää katsoko.
Zammy
21.12.2002 13:43:17
Sanokaas vielä mielipiteenne, että mikä tollasesta olis kohtuuhinta?
Klemetti
21.12.2002 15:29:31
Ostin vähänaikaa sitten kyseisen vermeen. Luulisihan sitä että se kaikissa on! Kun tuolta marshallin sivuilta vähän kurkkaa niin putki on GZ34 (jos olen ymmärtänyt väärin niin oikaiskaa...). Vehkeen monipuolisuutta en ole vielä pahemmin ehtinyt testailemaan sillä pedaalit ovat vasta hankinnan alla. TexasFlood soittelee ilmeisesti ihan tanssi/rautalankaakin, enkä yhtään epäile asiaa. Puhtaat on sen verran mukavan kuuloiset. Joku hyvä overdrive tuon kaveriksi on hankittava, omaa säröä kun ei oikein irtoa. Itse pääsin kokeilemaan Fulldrive2:sta tuon kanssa, etsiskelen käytettynä. Yksikelaisillakin alkoi laulamaan hienosti, heräsi tosi nätisti niin rokkiin kuin blues vääntöön. Kuten aiemminkin olen kirjoittanut niin nurkassa pölyttyy washburnin hevikeppi ja luulemepa että bluesbreaker, fulldrive, washburn kombinaatio synnyttää varsin mukavan heavy saundin, vaikkei tuota fulldriveä siihen tarkoitukseen olekkaan tehty... Kun vahvistimen oma perussaundi on noin hyvä, sitä on hyvä/helppo lähteä värittelemään pedaaleilla mieleiseensä suuntaan. Tosin tietenkin rankimmat hi-gain säröt poislukien. Ne kaksi kanavaa kannattaa yhdistää linkkikaapelilla ja sitten vain ruuvailemaan molemman kanavan volumenuppeja. Bossin SD-1:stä kokeilin tuon kanssa enkä tykännyt, kuullosti jotenkin kireältä -tosin en kehdannut hirveästi kaupassa luukuttaa. BabyBlue on tullut myös kokeiltua (ihan kunnon voluumilla ja siis rinnakkain fulldriven kanssa), muttei pärjännyt fulldrivelle -fulldrive oli monipuolisempi ja muutenkin parempisaundinen, tarpeentullen kompressoi enemmän. Huh,huh eiköhän tämä riitä -toivottavasti jaksat lukea :). Niin ja se hinta, ostin custom-soundsista ja pyyntö oli 890 euroa (vahvari on siis hyvässä kunnossa ja 90-l alkupuolelta). Jos hyväkunoinen eikä liikaapyydä osta pois.
Klemetti
21.12.2002 15:31:51
Niin, ei minusta tuo hinta yhtään paha ollut. Tosin ota selvää milloin siihen on putket vaihdettu. Jos vanhat niin sehän tietysti pudottaa hintaa...
vjvesa
22.12.2002 21:28:31
Sanokaas vielä mielipiteenne, että mikä tollasesta olis kohtuuhinta?

Tuo 890e hinta on mielestäni aivan liikaa. Täälläpäin yks reissue meni 500:eehen. 690e oli muistaaksen pyynti.
Kamalista profiilista.
Zammy
23.12.2002 12:46:44

Tuo 890e hinta on mielestäni aivan liikaa. Täälläpäin yks reissue meni 500:eehen. 690e oli muistaaksen pyynti.

Täälläpäin?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)