soundi 24.08.2004 15:27:22 | |
---|
Elikkäs jos voisitte suositella hyvää hinta-ja laatusuhteeltaan olevaa pedaalia.tarvisin ainakin Wah Wah ja Särö pedaalin |
Niskamies 24.08.2004 15:30:45 | |
---|
Wahiksi voin suositella Morleyn Bad Horsie. Itellä on moinen ja on valtavan hyvä peli. |
Geetar 24.08.2004 15:58:11 | |
---|
Pitäisi tietää hieman enemmän millaista musiikkia soitat?? Säröpedaalina suosittelisin sinulle Bossin SD-1 pedaalia.. siitä lähtee monipuoliset rokkisoundit ja se ole hinnalla pilattu..!! Wah Wah pedaaleista kannattaa tsekata Dunlopin ja Voxin Wahit, sillä ne ovat myös hinta-/laatusuhteeltaan hyviä tuotteita. Keep practising |
soundi 24.08.2004 16:18:31 | |
---|
soitan semmoista kevyemmän puoleista ja rockia.hevi ku ei oo oikein ikinä innostanu |
Lord of the strings 24.08.2004 16:54:48 | |
---|
Digitech Hot Rod. Boss DS-1. Ibanez TS-7. "Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith."|IHKK #14|
"Eihän tässä lasissa oo pohjaa" -Mutsi Slide-putkesta. |
tamart 25.08.2004 20:52:10 (muokattu 25.08.2004 20:52:49) | |
---|
Crybaby GCB-95 Boss SD-1 (erityisesti jos putkivahvistin) Boss DS-1 Ibanez TS9 (jos putkivahvistimen särökanava hyvä, ja hifistelyyn tarvetta.) |
tillotson 25.08.2004 20:58:54 | |
---|
sd ykkönen |
biibob 25.08.2004 21:25:22 | |
---|
Itselläni on tuo sd-1 taakse jäi iban ts-7, vaikkei se huonokaan ole. Vielä se mulla on mutta sd-1:n vie kuitenkin voiton. Wahiksi taas varma ja luotettava laite on dunlopin perus crybaby, tarkempaa nimeä en muista. Senkin satun omistamaan ja päivääkään en ole ollut tyytymätön. Se on hinta/laatusuhteeltaan todella loistava ja soundit ovat juuri ne oikeat. Älä osta digitaali wahia, ei voita koskaan aitoa. Voxi kannattaa myös testata, itse päädyin dunloppiin, mutta sinun mielipiteesi/mieltymyksesi saattaa olla täysin erilaiset, joten testaa ja valitse itseäsi eniten miellyttävä. Sanon vielä loppuun että soitan itsekkin tollaista blues/rockia joten noi kamat sopivat siihen todella hyvin. Vielä tarvitsis jonkun leslien tai hyvän kaiku/echon. Jos joku olisi nimettävä jumalan jälkeen niin se on Jimmy Page. |
Miikathebest 25.08.2004 22:37:38 | |
---|
Bossin OS-2 kannattaa myös testata. Siitä saa sekä overdrive että distortion tyyppistä säröä. |
weetube 25.08.2004 22:52:11 | |
---|
Boss blues drive vois olla kova ainakin hinta/laatu suhteessa.menee rockista kevyempään hevittelyynkin! TS-9 on kova,toki maksaa enempi mutta.... yleensähän nuo ovat aikas pitkä aikasia vermeitä joten kyllä niihin vähän kannattaa satsatakkin. -mitä se mulle kuuluu mitä mä teen!? |
Jussi Guitar 26.08.2004 08:41:25 | |
---|
Elikkäs jos voisitte suositella hyvää hinta-ja laatusuhteeltaan olevaa pedaalia.tarvisin ainakin Wah Wah ja Särö pedaalin Cry-baby & tubescreamer on toiminu ainakin mulla helvetin hyvin,,,,, siitä saundista nyt en menis sanomaan, on mikä on mut hyvin oon pärjänny. PELIMIES SOITTAA VAIKKA OVIKELLOLLA RITARIÄSSÄN TUNNARIN NIIN ETTÄ SE SWENGAA. |
pedaali 26.08.2004 10:40:13 | |
---|
Elikkäs jos voisitte suositella hyvää hinta-ja laatusuhteeltaan olevaa pedaalia.tarvisin ainakin Wah Wah ja Särö pedaalin bossin metalzone. ite olen tykänny ihan mukavat sääätämisen mahollisuuet |
sd ykkönen Sepä se ja perus Cry Baby. Kaikki irtoaa noista. ...Let him who hath understanding, reckon the number of Ezzymania... |
makerei 26.08.2004 16:37:41 | |
---|
Boss DS-1 Dod Death Metal Distortion |
juici 26.08.2004 20:31:03 | |
---|
Boss MD-2, se on hyvä ja monipuolinen. "Kiss FM:n mä lakkauttasin. Ja sit sen tyhmän hittiaseman mikä siel' Helsingissä on, jota en oo onneks ikinä kuullu. Se on aika huono.", Tuukka Temonen Apulannan Mustahevonen videolla. |
Gimba 26.08.2004 21:24:07 | |
---|
Marshallin guv`nor plus kannattaa kokeilla myös. Tanakka demppisärö, ja samalla erittäin mehukas verrattuna esim. saman valmistajan jack hammeriin tai kuivakoihin bosseihin. Eikä suhise turhaan, kuten esim. danelectron fab tone. Toimii sekä putki- että trankkupelien kanssa, eikä maksakaan paljon. |
onseartsi 27.08.2004 10:48:10 | |
---|
Buddaa parempaa wah wahia en ole vielä tavannut. Se on tietysti makuasia, mutta oon kokeillu monta eri tyyppiä, mukana myös aitoja vintage polkimia, mutta Budda on paras. Siinä on myös true bypass. Huono puoli on korkea hinta. |