poppamies 26.08.2004 10:19:35 | |
---|
webmasterointi vois onnistua, kun oon sitä ennenkin vähäsen tehnyt,... No niin, olisiko meillä nyt webmasteri? Sihteerikin on jo luvassa. Wielä puuttuu webdesigneri! "G-strings are for strippers" |
balzary 26.08.2004 10:23:14 (muokattu 26.08.2004 10:24:04) | |
---|
No niin, olisiko meillä nyt webmasteri? Sihteerikin on jo luvassa. Wielä puuttuu webdesigneri! no kai mä ny sit oon. kaipa siinä sivujen teossakin niiden tekijällä tovi vierähtää, että täällä päässä saadaan muuttohäslingit sun muut pois alta. ja joka jamppa alkaa sitten ottamaan itsestään kuvia, bassoo väh näkyviin myös siihen. aattelin että se jäsennumero vois olla jo siinä kuvassa. menis viiva poikittain (vähän ku lahjapaketin nauha) vasemman yläkulman yli, ja siinä olis se numero. en osaa selittää... mutta mä voin sellasen testikuvan tehdä ens viikon alussa. |
toivajar16 26.08.2004 10:27:10 | |
---|
Minä olla #49 !!!! Hieno leidi. "Jargon!!!!" |
balzary 26.08.2004 10:32:55 | |
---|
no, tein paintilla tollasen mallikuvan, mikä on ällistyttävän ruma mutta idea näkyy siitä :) omakuvassa löytyy. tää nyt on vaan nippelisäätöä, mutta pistinpä esille kun tuli vaan mieleen, niinku. |
Teijo K. 26.08.2004 10:58:50 | |
---|
No niin, olisiko meillä nyt webmasteri? Sihteerikin on jo luvassa. Wielä puuttuu webdesigneri! Hyvä kun ei tarvitse humanisti-basistin lähteä pilaamaan homman teknistä puolta. Avovaimolta kyselin, että miten hää oli omat sivunsa tehnyt, mutta ei oikein mennyt jakeluun. Mahdollisesti tulevan populaarimusiikin historia luentosarjan puitteissa voisin yrittää tehdä jonkinlaista yleisluontoista esitystä tuohon. Ja jos proffat ei tiedä jotain, niin ainahan voisi kysyä suoraan rva. Kayelta. :) |
poppamies 26.08.2004 11:04:53 | |
---|
Hyvä kun ei tarvitse humanisti-basistin lähteä pilaamaan homman teknistä puolta. ... Sinulla Arva on kyllä käyttöä koska olet "primus motor" ja "Carol Kaye Fan Club" vice president jos sopii ? "G-strings are for strippers" |
Sinulla Arva on kyllä käyttöä koska olet "primus motor" ja "Carol Kaye Fan Club" vice president jos sopii ? Ilmanmuuta. Sanoisin että sisällöntuotanto voisi olla se mun juttu. Minähän oikeasti haaveilen että saisi edes kerran luennolla tokaista professorille, että "niinhän tuosta asiasta yleisesti luullaan, mutta Carol Kaye totesi juuri viime viikolla, että..." |
poppamies 26.08.2004 11:30:14 (muokattu 26.08.2004 11:30:55) | |
---|
Yllättävää ettei ylläpidosta ole tullut yhteydenottoja vaikka laitoin pikaviestiä asiasta sekä modelle eilen että Juhanille aamulla. Tämä alkaa kohta olla senkokoinen "puuhamaa" että voisi kuvitella kiinnostavan m.nettiäkin. Kenties istuvat parasta aikaa johtokunnan kokouksessa ja äänestävät asiasta ;) "G-strings are for strippers" |
willie 26.08.2004 13:40:46 (muokattu 26.08.2004 14:23:19) | |
---|
Hei täähän on hienoa ! Meillä on jo lähes 50 jäsentä ja jos oikein ymmärsin niin FanClubilla on jo: Poppamies - President Arva - Vice President Rainer Frilund - Secretary Balzary - Webmaster (paikka avoin) - Webdesigner haussa ! Työnimenä voi varmasti olla toi "Carol Kaye Fan Club" , mutta lopullinen nimi voisi kai olla hieman "kunnioittavampi" rouvaa kohtaan, esim "The First Lady of the Bass - Carol Kaye Fan Club". Luulisi, että tämä olisi kova juttu jo m-netillekkin, vihreätä valoa saisi tulla jo.. Mutta eipä hätäillä, maltti ja tyyli täytyy säilyttää. Eihän tämä ole mikä tahansa FanClub ! Basisti, melkein 50v. |
pardy 26.08.2004 14:10:21 (muokattu 26.08.2004 14:15:14) | |
---|
Minä olen sit varmaan viideskymmenes jäsen. Hieno juttu tämmönen fän-klupi! Ja mä oon ihan oikea ihailija, enkä vaan "no, liitytäänpä nyt sitten kun muutkin liittyvät..." Ellei tämä jäsenyys mihinkään asioihin sitten kummemmin sido? Paitsi tietysti Rouva Kayen fanittamisen...:) Eli: #50. pardy "Jansku-Bansku!" -Tyttöystäväni |
balzary 26.08.2004 14:14:04 | |
---|
Balzary - Webmaster Arva - Webdesigner käsittääkseni Arva vaan kirjottelee juttua, eikä tee weppisivustoa, eli desikneri tarvii vielä. tuo 1st lady of bass -nimi on hieno. |
G-mies 26.08.2004 14:17:40 | |
---|
Yllättävää ettei ylläpidosta ole tullut yhteydenottoja vaikka laitoin pikaviestiä asiasta sekä modelle eilen että Juhanille aamulla. Saattaapi olla että johtoporras on jo valmistautumassa ensi viikonlopun miittiin... "Every breath you take, every move you make, I'll be watching you. That's police talk." -Sledge Hammer |
Mr.oskari 26.08.2004 14:20:29 | |
---|
Jesjes ja mukaan vaan! Puolessadasensimmäinen # 51.Mr.oskari |
willie 26.08.2004 14:20:56 | |
---|
käsittääkseni Arva vaan kirjottelee juttua, eikä tee weppisivustoa, eli desikneri tarvii vielä. tuo 1st lady of bass -nimi on hieno. Okei joo. Eli Webdesigner haussa ! Itse olen senverran tumpelo, ettei kehtaa... mut kovasti hengessä mukana ! Must toi nimi olis kans hieno, onhan se rouvan omalla nettisivullakin mainittu YLENn dokkarin yhteydessä. Basisti, melkein 50v. |
Ylläri 26.08.2004 14:32:14 | |
---|
Oho! Näin siinä käy kun on pari päivää poissa Mnetistä! Pistäkääpä Yllärinkin nimi sinne jäsenlistan jatkoksi. Ja toki avustan mielelläni klubin toiminnassa jos tarvetta löytyy. Montako basistia tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu? Ei yhtään, koska kosketinsoittaja hoitaa sen vasemmalla kädellä. |
balzary 26.08.2004 14:40:51 | |
---|
Oho! Näin siinä käy kun on pari päivää poissa Mnetistä! Pistäkääpä Yllärinkin nimi sinne jäsenlistan jatkoksi. Ja toki avustan mielelläni klubin toiminnassa jos tarvetta löytyy. ei kandeis omata oikeeta elämää :D |
willie 26.08.2004 14:49:55 (muokattu 26.08.2004 14:50:53) | |
---|
Oho! Näin siinä käy kun on pari päivää poissa Mnetistä! Pistäkääpä Yllärinkin nimi sinne jäsenlistan jatkoksi. Ja toki avustan mielelläni klubin toiminnassa jos tarvetta löytyy. #52. Ylläri Joo, mitäs elät oikeeta elämää......! Basisti, melkein 50v. |
Prowleri 26.08.2004 15:14:28 | |
---|
Otetaanpa sitten miitissä muuten 1st Lady of Bass Clubin miitti! Kaikkihan eivät sinne kerkiä mutta jos siellä kymmenen hiippariakin on soittimet kädessä samassa kuvassa ni antaa jotain osviittaa jo :) Eläkeläiset Euroviisuihin! |
poppamies 26.08.2004 15:15:15 | |
---|
"Johtoporras" ja kaikki halukkaat saavat täydet valtuudet puuhata asiaa miitissä viikonloppuna. Itse en ole paikalla, vain hengessä mukana. Kaikki ehdotukset mitä täällä on esitetty kuulostaa hyvältä. Nimiehdotusta myöten. Olen samaa mieltä että paljonkin respectiä pitää osoittaa rouvaa kohtaan kun kerran Carol luottaa meihin(minuun)kokosydämisesti. Jatkakaa. "G-strings are for strippers" |
Carol Kaye 26.08.2004 15:23:13 | |
---|
It does take TWO to make the groove happen. But sometimes espec. the drummers today, they have "flash" rather than great time and why I tell bass players "get your time-sense together, you NEED FINE TIME"....too many people show off rather than sit and groove together for the sake and love of the music, and we need more of that, less "image and ego" and more of the fine grooving and love of music. Thanks will send you some data and some CDs out to sample for your website, choose anything you want and also a couple of pictures. Also, be sure to access my website and download any pictures and sounds you want from there too....sounds and photos are under LIBRARY. Thanks, my best to you. Carol |