Aihe: Krooninen vaiva?
1
stratocaster
22.08.2004 00:07:14
Mul on täs ollu tällane jännetulehus frettikädessä koko kesän.. Aina oon luullu että ''jes! nyt se on hävinnny'' Soittelen sitte siinä nii se tulee taas.. aina ja aina.. sama homma uudestaan ja uudestaa.. mitä mun pitäs tehä?? Antakaa neuvoja kiitos..
Voimaa!! Nopeutta!!
Jako
22.08.2004 01:59:15
Ehkä kannattais kysyä mielummin lääkäriltä.
Worryin's a waste of my fucking time.
Ze Kink
22.08.2004 13:18:17
Ehkä kannattais kysyä mielummin lääkäriltä.

Näin juuri.
"Nyt lähtee tsupi tsupi!!!" -Humaltuneet hiphopparipojat Tervasaaressa. Koittivat soittaa mankalla tupakkaa. Ei toiminu.
sub zero
22.08.2004 13:38:04
Sana ja Ylistys -seurakunnan Rukouspalveluun (radio-ohjelma) voi lähettää rukouspyyntöjä

http://www.sanajaylistys.org/Radio/index.html
What's there to live for? Who needs the peace corps?
Leviathan
23.08.2004 06:23:44
jep, lääkäriin. ja kun soittelet, niin muista lämmitellä tarpeeksi hyvin, eli ei kannata ruveta tiluttelemaan heti kylmiltään vaan aloita hitaasta temmosta. kitaran soitto käy urheilusta :)
Pessimistinä on mukava olla; on joko oikeassa tai yllättyy iloisesti.
Joees
23.08.2004 10:59:17
Sillon kun se tuntuu jotta on hävinnyt, kannattaa vielä jonkin aikaa lepuuttaa ja sitten aloittaa varovasti. Paljon lämmittelyä ja muuta vastaavaa.

Tuo on paska homma, se kummittelee aina. Joskus menee aikoja ettei tunnu yhtään ja sitten se rupeaa taas muistuttamaan itsestään. Jokaisella hieman yksilöllisesti.
Groooove is in heart!
stratocaster
23.08.2004 18:59:35
No mä kysyin lääkäriltä. Se sano että ei auta ku lepuuttaminen. Mutta ei niin ei. Pitäskö olla sitte kuukaus soittamatta? Tätä on jatkunu kohta kolme kuukautta....
Voimaa!! Nopeutta!!
tommijk
24.08.2004 00:00:22
Pitäskö olla sitte kuukaus soittamatta?

Mä olin kaksi kuukautta soittamatta, jonka jälkeen aloittelin varovasti noin puolen tunnin soittelulla päivässä. Että silleen...
"Mitä huonommin menee, sitä ylimielisemmiksi muutumme." - T. Liimatta
Mimi
24.08.2004 09:27:31
No mä kysyin lääkäriltä. Se sano että ei auta ku lepuuttaminen. Mutta ei niin ei. Pitäskö olla sitte kuukaus soittamatta? Tätä on jatkunu kohta kolme kuukautta....

Mitä enemmän rassaat kättäsi sillä että aloitat soittamisen liian aikaisin, ni sitä pahemmaksi se voi muuttua. Lepuuta kunnolla ettei vaan käy pahemmin... Tommosissa tapuksissa voi nimittäin käydä aika pahastikkin jos ei malta odottaa, että on täysin terve.
"Siis kuinka vitun kännissä pitää olla, että katsoo livenä Slayeriä, mutta luulee näkevänsä Scorpionsin!!??" (Rokatessa Roiskuu II)
stratocaster
24.08.2004 16:07:02
Kiitoksia kaikille neuvoista.
Voimaa!! Nopeutta!!
Joees
24.08.2004 19:26:22
Kiitoksia kaikille neuvoista.

Jees, se kuukaus voi olla aluksi aika jees. Joskus se voi venyä pidemmäksikin. Hitaasti ja varoivaisesti alat kokeilemaan jossain vaiheessa kestääkö käsi. Ja siitä muutenkin sitten hiljalleen alat soittelemaan kun tuntuu hyvältä ja että käsi toimii.
Groooove is in heart!
stratocaster
24.08.2004 20:01:41
Jees, se kuukaus voi olla aluksi aika jees. Joskus se voi venyä pidemmäksikin. Hitaasti ja varoivaisesti alat kokeilemaan jossain vaiheessa kestääkö käsi. Ja siitä muutenkin sitten hiljalleen alat soittelemaan kun tuntuu hyvältä ja että käsi toimii.

Kuukausi tuntuu kyllä liian pitkältä ajalta... Mutta parempi kait se on että saa käden kuntoon.. Uusi kitarkin tulossa tossa jossain puoles välis syyskuuta.. katellaan sitten.. ja mulla on joka viikko kitaratuntiki.. noh.. katellaan nyt..
Voimaa!! Nopeutta!!
Joees
25.08.2004 15:12:13
Kuukausi tuntuu kyllä liian pitkältä ajalta... Mutta parempi kait se on että saa käden kuntoon.. Uusi kitarkin tulossa tossa jossain puoles välis syyskuuta.. katellaan sitten.. ja mulla on joka viikko kitaratuntiki.. noh.. katellaan nyt..

No älä nyt. Ostin Gibsonin Les Paulin ja paljon on tullut soiteltua, ehkä tunneissa yhteensä jopa kaksi. Eipä se ole muutenkaan kiva lojuttaa noita kitaroita turhaan. Laukkuun vaan ja piiloon niin ei pääse sortumaan. Aivan viheliästä puuhaa, mutta joskus ainut vaihtoehto. Hölmöä.
Groooove is in heart!
PepeAngst
25.08.2004 15:21:24
Soitatko kolmella sormella vai neljällä? Soittelin itse ennen kolmen sormen tekniikalla aika paljon ja ranne tuli kipeäksi. Otin pikkurillin enemmän mukaan soittoihin ja vaivaa ei enää ole. Rannekulma on erilainen kolmella sormella soiteltuna kuin neljällä. Ainakin itselläni on. Kannattaa kokeilla.
ÄLÄ JYNSSÄÄ PUHKI!!!
stratocaster
25.08.2004 16:18:45
Soitatko kolmella sormella vai neljällä? Soittelin itse ennen kolmen sormen tekniikalla aika paljon ja ranne tuli kipeäksi. Otin pikkurillin enemmän mukaan soittoihin ja vaivaa ei enää ole. Rannekulma on erilainen kolmella sormella soiteltuna kuin neljällä. Ainakin itselläni on. Kannattaa kokeilla.

Kyl mä neljää käytän.
Voimaa!! Nopeutta!!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)