Angie 26.02.2004 20:42:51 (muokattu 26.02.2004 20:43:56) | |
---|
mies + pitsistringit = kuola valuu Eikä.. Pitsistringit on jo vähän liikaa. Miehillä muutenkin stringmalliset alushousut on vähän turhan härskiä mun näkökulmasta. You've got that rainbow feel but the rainbow has a beard. |
Mirrinsane 26.02.2004 20:51:01 | |
---|
mä en tarkoita pitsillä kukkasia. vaan sellaista kangasta, joka on ikäänkuin verkkoa. ei mua ymmärretä. c'mon baby light my fire |
Fuzzball 28.02.2004 23:58:44 | |
---|
On tullut harrastettua,itse,ja tyttöystin pukemana.Minkä jälkeen ei hetkeen pokka pitänytkään... Rakasta itseäsi jotta muutkin rakastaisivat sinua... |
maelstrom 29.02.2004 01:34:49 | |
---|
Ensimmäisen kerran kolmivuotiaana. Sitten seuraavaksi ala-asteella, esitin Tuula Amberlaa. On ässäarpa syntyä Suomeen. |
seitikki 02.03.2004 12:19:17 | |
---|
Ei kuulu aiheeseen mutta olen nainen ja käytän isoveljieni vanhoja vaatteita. ihan kivoja. kyse ei ole siitä, etteikö rahat riittäisi uusiin. pojil on vaan ok maku :) "-Olet viimeinen tikkumakkara!!" -Lillianna |
Angie 02.03.2004 21:53:18 | |
---|
mä en tarkoita pitsillä kukkasia. vaan sellaista kangasta, joka on ikäänkuin verkkoa. ei mua ymmärretä. Ihan minkälaista kangasta ja kuviointia vaan, ei stringmallisia alushousuja miehille.. Tulee mieleen miesstripparit ja mikään ei ole niin iljettävää (no on joku, mutta harvat asiat), kuin vähäpukeinen mies tanssimassa Village Peoplen tahtiin. Supistelemassa pakaralihaksiaan naaman edessä. ... *juoksee oksentamaan* You've got that rainbow feel but the rainbow has a beard. |
Da Make 02.03.2004 21:55:50 | |
---|
...mikään ei ole niin iljettävää kuin vähäpukeinen mies tanssimassa Village Peoplen tahtiin. Supistelemassa pakaralihaksiaan naaman edessä Hui, hitto... Cräx, Change, Ötöm!? IHKK #09 |
juici 29.04.2004 17:19:29 | |
---|
Mulla on siskon farkut käytössä ja siskon pilottimaista takkia ollaan käytetty lyhytelokuvissa joissa irvaillaan amiksille. "Kiss FM:n mä lakkauttasin. Ja sit sen tyhmän hittiaseman mikä siel' Helsingissä on, jota en oo onneks ikinä kuullu. Se on aika huono.", Tuukka Temonen Apulannan Mustahevonen videolla. |
Rot Gut 29.04.2004 20:50:58 | |
---|
Mä oon kokeillu mun isosiskon tiukkoja nahkahousuja. mitä tähän pitäisi??? |
vaurio 29.04.2004 23:16:52 (muokattu 29.04.2004 23:17:04) | |
---|
mulla on ollu naisten alushousut, ihan mielenkiinnosta. ei ollu mukavat. pallit puristu inhasti. hei.. mitä sä teet? Hei! Et kyllä ruuvaa mun kitaraa kiinni seinään!!! |
Sleepless 03.05.2004 10:08:57 | |
---|
mulla on ollu naisten alushousut, ihan mielenkiinnosta. ei ollu mukavat. pallit puristu inhasti Kerran ostin farkut miesten vaateosastolla, mutta kassalla kävikin ilmi että ne on naisten pökät. Ostin ne kuitenkin ja käytän vieläkin. Ovat jopa mukavammat jalassa kuin monet miesten farkut. Tyttökaverin vaatteita olen joskus hupailu mielessä kokeillut. Stringit oli kamalat jalassa... naru persvaossa tuntu inheeltä ja vehkeet ei oikein mahtunu niihin. Asiaa ei myöskään auttanu se että "bikiniraja" oli vähän epäsiisti=). Hiljaa hyvä tulee. |
Carmedina 26.05.2004 20:36:37 | |
---|
Joskus kommuuniaikoina pengottiin (miespuolisen)kämppiksen kanssa erään tyttökämppiksen vaatekaappi läpi ja pukeuduttiin irstaimpiin vaatteisiin, mitä löydettiin. Sen jälkeen otettiin tämän kamera ja räpsittiin toisistamme nättejä kuvia. hyi sinua, joonas! mietin vaan että kenenhän kanssa olet yllämainittua toimintaa harrastanut.. hm.. |
MetallicAfan 15.08.2004 17:43:54 | |
---|
Käytän kireitä naisten farkkuja joka päivä. Lahkeet on vaan kavennettu ja polvissa reiät. Kangas on siis strechiä, muuten ois pallit aika kovassa hiillostuksessa. |
Dj P. 17.08.2004 17:40:44 | |
---|
Olen kerran juoksennellut pihalla kännissä rintsikat päällä. Niin ja kerran olin baarissa neitinä. Jos sen tekee noin, niin se saattaa toimia. Luultavasti ei. |
Super_hevari ) 19.08.2004 18:54:11 | |
---|
Joo kerran on tullu joskus hyvin, hyvin kauan sitten kokeiltua mekkoa... olin varmaan 5v... mutta kuitenki. sitä se on ku ei juosta jaksa!=) |
depe 20.08.2004 18:47:40 | |
---|
Onks kukaan meikkauttanut itseään? Ja nyt ei tarkoiteta mitään "rock-kajalimeikkejä" vaan kunnon naiselliset meikit. Ilman hauskaakin voi olla alkoholia. |
mulla on ollut kunnon naiselliset meikit muutaman kerran.. oli aika hauskan näköistä kun oli vielä hiuksetkin naisellisesti laitettuna. Ja mitä puksutumiseen tulee, niin noilla kerroilla oli kaikki paitsi alyusvaatteet naisten vaatteita ja naisten housuja käytän joka päivä Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
The Boss 05.09.2004 16:07:09 (muokattu 05.09.2004 16:08:20) | |
---|
Olen tähän jo vastannut jossain vaiheessa, mutta päivitetään vähän. 2x naisten lady fit t-paitoja (molemmat bändi-hommaa) 1x naisten hihaton (vähän toppimallinen=lyhyt) paita (tekstinä sex, druks & rck'n'roll) Parit naisten kireet farkut ja muutamat unisex farkut Edit. Siis omistan Hallelujah Rock 'N' Rollah |
tuomittu 05.09.2004 20:21:18 | |
---|
Onks kukaan meikkauttanut itseään? Ja nyt ei tarkoiteta mitään "rock-kajalimeikkejä" vaan kunnon naiselliset meikit. Toki. Oli kyllä kajalit, mutta sitten oli todella upeat pinkit luomiväritkin! Ja punaista huulipunaa. Penkkareissa tapahtui tämä. Tais mulla olla meikkivoidetta ja puuteriakin. Omakuvassa on tuo kauheus, mutta ei siinä oikein mitään näy, kun pää on painuneena alas ja väritkin laitettu uuteen uskoon. Näytin aivan järkyttävältä. Halvalta huoralta lähinnä. Jätkähän näyttää ihan apinalta. No, ei se mitään, ota banaani. |
El Magneto 20.04.2005 22:24:53 | |
---|
Itse tuli testattua tuossa joulun jälkeen entisen tyttöystäväni kuteita..Pistettiin vielä rintaliivit ja niihin täytteeksi rukkaset. Kaverit oli pudota penkiltä naurusta kun näkivät uuden, seksikkään olemukseni. Etenkin takamukseni näytti melkoisen tyylikkäältä tiukoissa farkuissa. Näin ollen transuilukokemukseni ovat pelkästään positiivisia. Mites teillä muilla? No toissapäivänä tuli H&M:ltä ostettua hippihenkinen kauluspaita naistenosastolta ja en ole kyllä katunut. Tytöt tykkää :) |