Tän kuun Suessa oli ilmotus, jossa 105€:lla sai sähkökitaran, vahvistimen, hihnat ja piuhat ja kotelot ja kaiken muun sälän. Kuitenkin 30 pv:n täysi(?) vaihto- ja palautusoikeus. Eli Saksasta tulis, hintaan lisää vielä postikulut ~20€. Kannattaako edes yrittää? |
JCM 24.08.2004 19:35:41 | |
---|
Kannattaako edes yrittää? Ei kannata. Nuo on ehkä pahimpia mitä aloittelijalle voi alkuun laittaa. Jos on todella osaava ja näppärä käsistään, voi tuollaisesta tehdä isolla rahalla soitettavan kapistuksen. Eikä kyllä sekään kannata. Mikä oli merkiltään tuo setti, hinta viittaisi vahvasti johonkin Williamsiin tms. Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
jomputin 24.08.2004 19:43:47 | |
---|
Pitihän mun se merkkikin mainita, en muista sitä, ei ole nyt Sue:a käsillä, mutta täytyy sanoa, etten ollut koskaan kuullutkaan.. |
jari 24.08.2004 20:29:42 | |
---|
voisiko olla williams.. lisää tietoo kehiin? kitara on lyömäsoitin |
trih 24.08.2004 20:45:30 | |
---|
Tän kuun Suessa oli ilmotus, jossa 105€:lla sai sähkökitaran, vahvistimen, hihnat ja piuhat ja kotelot ja kaiken muun sälän. Kuitenkin 30 pv:n täysi(?) vaihto- ja palautusoikeus. Eli Saksasta tulis, hintaan lisää vielä postikulut ~20€. Kannattaako edes yrittää? Jos osaat itse säätää, virittää, huoltaa kitaran (tai tunnet jonkun joka osaa)niin sitten voi kokeilla koska aina voi palauttaa. Osaamattoman ei kannata vaivautua koska esim joku vika voi jäädä huomaamatta ja paljastuu vasta myöhemmin tai sitten kitara vaatii pikkusäätöä johon ei tietotaito riitä ja tulee "turha" ja turhauttava palautus. Harleybenton tai peaveyn raptor varmaan. "I remember when I told my parents that I was quitting my job to build a life-size Millenium Falcon. My parents were pissed and I remember my Dad saying, how are you going to build a falcon. You don't even know how to use any tools." - Dennis Ward |
PIM 24.08.2004 20:56:06 | |
---|
Kotimaastakin saa vastaavan setin eli Behringerin straton ja GM108 vahvistimen n. 130 euroon. Noista ainakin toi vahvistin on näppärä ja hyväsoundinen laite kotisoitteluun eikä tuo kitarakaan aivan williamsin tasolle yllä, siis ylhäältä alaspäin mentäessä. Kannattaa marssia lähimpään musakauppaa ja testata itse miellyttääkö setti. Avattu: Peten kitarakirppis osoitteessa www.halonen.cc/kirppis
Teretulemast tekemään löytöjä. |
juici 24.08.2004 21:12:43 | |
---|
Suen välissä ilmestyy yhdellä sivulla Thomannin Hot Deals. Eli Thomann ja Harley-Benton on kyseessä. "Kiss FM:n mä lakkauttasin. Ja sit sen tyhmän hittiaseman mikä siel' Helsingissä on, jota en oo onneks ikinä kuullu. Se on aika huono.", Tuukka Temonen Apulannan Mustahevonen videolla. |
Ukko 24.08.2004 22:16:53 | |
---|
Kitara kannattaa aina testata ennen sen ostamista. Eli ei kannata ostaa sikaa säkissä ( pst pst, osta nyt. Ei maksa paljon ja on kuule hyvä kuin mikä ). |