Aihe: Riffiskaba Vol.2 tulokset
1
drlecter
23.08.2004 19:15:52

Kisa ollos päättynynnä ja kärkikolmikko näyttää tälläiseltä .

1. Marez..14p
2. Ekespylly..11p
3. PoLFus..10p

Klap klap klap..
http://www.fretboardfromhell.tk/
PoLFus
23.08.2004 19:35:22

jejee.
"Bozzio on musikaalisempi ja hauskempi, mut Jordison on kovempi ja nopeampi. ja lyhyempi. Ja Jimmy Chamberlain on paras." - Kaneli
MareZ
23.08.2004 20:08:18
Kiitoksia kovasti äänestäjille!!

Äänestys % oli vain aika surkea oliko peräti 11 äänestäjää ja niistä puolet oli itse soittajia kisassa.

Miten on vieläkö jatketaan RiffiSkabojen kimpussa?
eikun...perk..
Metal God
23.08.2004 22:38:52

Yritetään ainakin...
KK Downing syndrooma!
Angus
23.08.2004 23:46:23

Tämänkertainen genre ei ollut oikein minun lajiani, en viitsinyt lähteä äänestämäänkään.
"AC/DC:tä koskevissa hätätapauksissa ottakaa välittömästi yhteys nimimerkkiin Angus"! 8-) - JaniTheRock
Miikathebest
24.08.2004 16:01:31

Tämänkertainen genre ei ollut oikein minun lajiani, en viitsinyt lähteä äänestämäänkään.

No ei todellakaan mitään metalliriffejä enää. Parempi olis kun olis joku esim. yksinkertainen rumpukomppi taustalla, tai sitten ihan clikki...

Sitten voisi itse valita millä tyylillä päättää kyseiseen taustaan vetää... kyllä täällä kitaristit nykyään varmaan niin fiksuja ovat, että erottavat hyvät melodiat ja soittotaidon tyylistä riippumatta.
Ota se mikä on paras, äläkä valita!
Miika Rocks It
Angus
24.08.2004 22:36:54

No ei todellakaan mitään metalliriffejä enää. Parempi olis kun olis joku esim. yksinkertainen rumpukomppi taustalla, tai sitten ihan clikki...

Sitten voisi itse valita millä tyylillä päättää kyseiseen taustaan vetää... kyllä täällä kitaristit nykyään varmaan niin fiksuja ovat, että erottavat hyvät melodiat ja soittotaidon tyylistä riippumatta.

Samaa mieltä. Vaikka toisaalta, mikä minä olen sanomaan kun en ennen näihin "skaboihin" ole osallistunut.
"AC/DC:tä koskevissa hätätapauksissa ottakaa välittömästi yhteys nimimerkkiin Angus"! 8-) - JaniTheRock
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)