Aihe: Oletko ottanut turpaasi vaatteiden takia?
1 2 3 4 5 6 7 8 929 30 31 32 33
Henko
28.07.2004 22:36:14

en onneks oo saanu vihaa pääleni tai ei ainakaa kukaa oo tullu sanomaan.asun onneks pienellä paikkakunnalla ni täällä ei oo nii paljo sellasta porukkaa.vittumaista porukka tollaset jotka kehtaa alkaa läiskimään turpaa jonku erilaisen vaatetuksen takia.

Mulla on kyllä päinvastaisia kokemuksia. Isommissa kaupungeissa ei oo ongelmia ollu mutta tuppukkylissä AINA.
Mun ilmakitarassa ei oo säröt päällä.
DR.Feelgood
04.08.2004 01:22:55
Lähellä on ollut pari kertaa.Semmoset amikset/skinit on jotain huudellu ja kerran tullu tönimään.Kaveri sai turpaan kun sillä oli kuulemma liiaan tiukat housut.
waihen84
05.08.2004 00:29:13 (muokattu 05.08.2004 00:30:20)
:(

Siis mitä v***** noita ihmisiä vaivaa?

mulle ei oo koskaan tapahtunut mitään mutta on usein tullut "lähellä oli"-tilanteita..
JS
05.08.2004 14:03:39
En... Mutta pitkät lähti kun siirryin yläasteelle, pääosin syystä että huomasin elämän olevan helpompaa ilman niitä. Nyt kasvatan niitä takaisin ja menen sivariin koska en aio antaa valtion puuttua karvoitukseeni. Muutaman kerran on yritetty ryöstää ja puhumalla olen selvinnyt joka kerta.

Asia on kuitenkin niin, että turpaani en ota ellen mitään muuta voi. Kyllä siinä minkäkokoinen jätkä hyvänsä pysähtyy kun voimalla tulee kantapäätä otsaluuhun ja olen täysin valmis vaikka tappamaan jonkun sivistymättömän idiootin jos sillä voin varjella sormiani (soitan kitaraa), jotka luonnollisesti ovat sitä suuremmassa vaarassa mitä kauemmin ajatustenvaihto kestää.
Kaulamikki on efekti. Efekteillä peitetään virheitä.
pyro
06.08.2004 12:07:50
en minä mutta ne muut.... kaksi kaveriani hakattiin sanan mukaisesti sairaala kuntoon.... teki siinä mieli tirvaista niitä takaisin...
"sepäs loppui lyhyeen" sanoi muumipeikko kun jalkoihinsa kurotti
mathias
07.08.2004 15:20:51 (muokattu 07.08.2004 15:21:17)
Ei minkäänlaisia kommentteja keltään. Ei letistä, pukeutumisesta, rumasta naamasta. Ei mistään. Näitä juttuja lueskeltuani voi ihmetellä, miksi?
Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer. -Homer Simpson-
Henko
08.08.2004 16:25:50

Ei minkäänlaisia kommentteja keltään. Ei letistä, pukeutumisesta, rumasta naamasta. Ei mistään. Näitä juttuja lueskeltuani voi ihmetellä, miksi?

No sehän on vaan hyvä.
Mun ilmakitarassa ei oo säröt päällä.
M1kk0
23.08.2004 19:57:21
Nyt kasvatan niitä takaisin ja menen sivariin koska en aio antaa valtion puuttua karvoitukseeni.

enään armeijassa ei tarvia leikata pitkiä hiuksia. täytyy laittaa vaan sellanen ihme verkko päähän. parrasta en sitte tiiä.
Blow me up Mr.Spock!
isorokko
27.08.2004 00:12:03
Eipä ole turpiin tullut. Osittain johtuu varmasti siitä, että tunnen aika hyvin ihmisiä, varsinkin niitä jotka tuntee ihmisiä ja olen yleensä melko mukava/säyseä joten ei ole ns. vihamiehiä. Toisaalta olen myös 186/miehekkäät 100kg joten ei ihan pienin kaveri tule ojentamaan. Naurettavaa kyllä tuollainen vaatetuksen/hiustyylin takia turpiin vetäminen. Itselle ei pahemmin tule muuta vittuilua kuin kavereilta ne yleiset "leikkaa hiukses" tai "vittu mikä pehko, mee parturiin" ja tietenkin "jp on tollanen hevirotta" joka jaksaa aina naurattaa :)

Kerran on isompi porukka huudellut notta "LEIKKAA HIUKSES JA MEE TÖIHIN" Ne tosin olivat humaltuneita keski-ikäisiä pitkätukkia Tuskan aikaan Rastilan leirintäalueella :)
PASSO kuuluu...
Rad Child
31.08.2004 11:29:35

En turpaani ole ottanut, mutta aika useasti olen kuullut "leikkaa tukkas homo" tai "senkin hippi, mee parturiin". Ei siinä mitään, huumorilla vain ottaa. Ja pariin otteeseen minua on luultu tytöksi, mutta ne otan jo kohteliaisuutena.
Ue ue fhay goouuhf o lltt chteee, Huucgcgudoo wuad! Chugaouh!
orfus
03.09.2004 08:37:36
Mitenköhän oikeesti menis tällanen juttu:

Olen ratikassa, teen matkaa baariin. Joku urpo tulee siihen aukomaan päätä ja uhkailemaan. En ärsyynny tai provosoidu, istun vaan hiljaa. Tilanne menee siihen että urpo alkaa käyttää väkivaltaa mua vastaan. Itse ajattelen aina niin että mulla on oikeus puolustautua jos turvallisuuttani ja koskemattomuuttani loukataan. Niinpä käytän keinoa, jota naisille neuvotaan: työnnän sormen hyökkääjän silmään. Onko kokemuksia mitä tällaisesta itsepuolustuksesta seuraa kun soitetaan poliisit paikalle? Pitääkö mun korvata jotain? Syytetäänkö mua hätävarjelun liioittelusta kun hyökkääjä menettää näön toisesta silmästään. Itse en ole häntä provosoinut mitenkään ja olen istunut vain hiljaa siihen asti että hän käy kiinni. Tunteeko kukaan ennakkotapauksia? Ei huvittais ottaa rekisteriin merkintää tollasesta ja maksaa korvauksia. Toisaalta vituttaa kaikki tuollaiset urpot. Mun mielestä tällasessa tilanteessa saa käyttää kaikkia mahdollisia keinoja itsensä puolustamiseksi, jos itse ei ole provosoinut hyökkääjää mitenkään.
The Boss
05.09.2004 21:41:14
Mitenköhän oikeesti menis tällanen juttu:

Olen ratikassa, teen matkaa baariin. Joku urpo tulee siihen aukomaan päätä ja uhkailemaan. En ärsyynny tai provosoidu, istun vaan hiljaa. Tilanne menee siihen että urpo alkaa käyttää väkivaltaa mua vastaan. Itse ajattelen aina niin että mulla on oikeus puolustautua jos turvallisuuttani ja koskemattomuuttani loukataan. Niinpä käytän keinoa, jota naisille neuvotaan: työnnän sormen hyökkääjän silmään. Onko kokemuksia mitä tällaisesta itsepuolustuksesta seuraa kun soitetaan poliisit paikalle? Pitääkö mun korvata jotain? Syytetäänkö mua hätävarjelun liioittelusta kun hyökkääjä menettää näön toisesta silmästään. Itse en ole häntä provosoinut mitenkään ja olen istunut vain hiljaa siihen asti että hän käy kiinni. Tunteeko kukaan ennakkotapauksia? Ei huvittais ottaa rekisteriin merkintää tollasesta ja maksaa korvauksia. Toisaalta vituttaa kaikki tuollaiset urpot. Mun mielestä tällasessa tilanteessa saa käyttää kaikkia mahdollisia keinoja itsensä puolustamiseksi, jos itse ei ole provosoinut hyökkääjää mitenkään.

Mun mielestä toi hätävarjelun liiottelu on ihan naurettavaa hommaa. Jos joku käy kimppuun, niin eihän sitä voi tietää mikä välttämättä on riittävästi. Jos henki ja terveys ovat vaarassa kyllä sillon pistetään turpiin niin täysillä kun vaan lähtee. Se on sitten loppupeleissä ihan sama istutko linnassa pari vuotta taposta. Mielummin niin kun oisit kullut tai halvaantunut tms. lopunikääs.

Ainiin en oo saanu turpaan, vittuilua on tullut ja pientä tönimistä ja muijaksi on myös luultu kun joku jeesuksen lapsi tuli sanomaan moikka tytöt, kun istuskeltiin espalla. Niin tää henkilö näki mut ja mun pitkät hiukset takaapäin.

Ottakaa tosta nyt selvää.
Hallelujah Rock 'N' Rollah
orfus
06.09.2004 11:35:07
Mun mielestä toi hätävarjelun liiottelu on ihan naurettavaa hommaa. Jos joku käy kimppuun, niin eihän sitä voi tietää mikä välttämättä on riittävästi. Jos henki ja terveys ovat vaarassa kyllä sillon pistetään turpiin niin täysillä kun vaan lähtee. Se on sitten loppupeleissä ihan sama istutko linnassa pari vuotta taposta. Mielummin niin kun oisit kullut tai halvaantunut tms. lopunikääs.

Samaa mieltä. Mutta oikeusvaltiossa kun elämme niin kaikki on mahdollista. Koska ei se ole niiden ihmisten vika jotka tekevät näitä järjettömiä väkivallantekoja vaan vika on aina yhteiskunnassa, vaikeassa lapsuudessa tai jossakin muussa. Vituttaa vaan että jos joku hyökkää kimppuun ja itse käyttää kaikki keinot oman koskemattomuuden suojaamiseen niin sitte itse makselee huligaanille korvauksia ja sosiaalitäti vaan silittelee hulttion päätä.
M1kk0
11.09.2004 18:45:53 (muokattu 11.09.2004 20:53:22)
otin sitten kokonaan sen pois
Blow me up Mr.Spock!
Juz
12.09.2004 16:38:39
Olen niin iso ja ruma ettei ketään uskalla sanoa mitään. Hyvä niin.
K100 #6 Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle.
kimple87
13.09.2004 09:39:49
En ole ottanut...
viina on viisasten juoma ja sitä teille ei anneta
kimple87
13.09.2004 09:40:12
Olen niin iso ja ruma ettei ketään uskalla sanoa mitään. Hyvä niin.

SaMiXii!!!!!!!111111111!!!!!!!!!
viina on viisasten juoma ja sitä teille ei anneta
Angie
14.09.2004 22:15:05
Ei oo tullut köniin, mutta monestihan sitä joutuu pakoon juoksemaan, kun asuu Vantaalla...
Vantaa on natsien mekka ja paljon täällä on meitä turhia hippejäkin.
You've got that rainbow feel but the rainbow has a beard. (IMIK-jäsen #19)
Antti90
09.10.2004 20:56:07

On sanottu saatananpalvojaksi...
Ja yks kamu meinas ottaa nyrkkiä puolmetriä pidemmältä hopparilta,oli kuulemma lepakon näkönen.
kamu kyl oli nopeempi juoksemaan ja hoppari kaatokännissä..
Pastilli?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)