Aihe: Jaarli Padington ja Jaakko Pesola Band Semifinalissa ke 25.8.
1
Tellervo
23.08.2004 11:14:29
Tulisin jos ei olis syksyn infernaalisin työviikko! Jonka päätteeksi miittiviikonloppu. Se on liikaa...
Minä rakastan sinua. Minulta ei kysytä.
Ossi
23.08.2004 13:08:05

Onpa osunut loma-ajaksi kaikenlaista kinkeriä toisensa perään ja sitten tämäkin vielä. Ei maar, tullaan kattomaan, sitte :)
"..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?"
Jabe
23.08.2004 13:22:47

Ei maar, tullaan kattomaan, sitte :)

Lämpimästi tervetuloa :-) Koitan parhaani mukaan tehdä näistä kinkereistä näkemisen väärtit.
Jabe
26.08.2004 08:56:11

Suurkiitos kaikille, jotka olitte katsomassa ja kuulemassa. Oli hyvä fiilis soittaa. Nyt vaan pitäisi päivätöihin käydä käsiksi :-p

Jaarli Padington oli erinomainen. Setissä on monta ihan loistavaa biisiä. Ja naispuoleisten ystävieni mukaan Osku on kuulemma ihan "nuoren Michael Hutchencen näköinen". Jestas!
paavi
26.08.2004 11:06:22
Suurkiitos kaikille, jotka olitte katsomassa ja kuulemassa. Oli hyvä fiilis soittaa. Nyt vaan pitäisi päivätöihin käydä käsiksi :-p

Mites oli yleisöä? :) Valitettavasti en nyt päässyt, kun on tuo miitti yms ja pitää nää päivätyötkin hoitaa. :P

Ja naispuoleisten ystävieni mukaan Osku on kuulemma ihan "nuoren Michael Hutchencen näköinen". Jestas!

Niihän se onki. Paitsi komeempi.
täältä näen kaiken (eikä kukaan näe minua)
Jabe
26.08.2004 12:57:00

Mites oli yleisöä?

Sanotaanko näin, että kävin juuri käyttämässä oman keikkapalkkioni maittavaan hampurilaisateriaan ja iltapäivälehteen :-)

Ei vaan, ihan hyvin oli väkeä. Enempikin olisi tietysti mahtunut ...
Marzi
28.08.2004 07:02:08

Juu jep, mutta kiitoksia JPB:lle keikasta. Ei soundannut yhtään paskemmalle se teidänkään touhu. Ammattimies puikoissa. :D

Mut hei, hienoa meininkiä, toivottavasti voidaan vedellä vielä jossain muuallakin kimpassa. Teidän vuoro tulla meillepäin kylään... :D

Onks täällä muuten tyyppejä, jotka oli tsekkaamassa? Muuutama käs
inousi kun kysäisin netistä tuttuja. :D

Ja onko vähän urpoa laittaa hymiö joka lauseen loppuun. :D Mut palataan...
Pidän ääntä, olen.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)