soiro 20.12.2002 18:07:09 | |
---|
Ajattelinpa kirjoittaa otsikon herrasta. Ostin taannoin kirjastokuuntelun innoittamana levyn "Sketches os Spain" joka kuulostaa varsin mainiolta.Onko mitään muita suosituksia? ehdottomasti Kind Of Blue |
ölüm 21.12.2002 12:38:04 | |
---|
Kind of Blue, Nefertiti, Filles de Kilimanjaro, In a Silent Way, Bitches Brew, A Tribute to Jack Johnson, On The Corner, Pangaea. |
parhaat edustajat milesin eri kausista ovat: birth of cool 'round midnight milestones kind of blue sketches of spain miles smiles in a silent way bitches brew tribute to jack johnson ja vaikka tutu |
draddog 23.12.2002 18:05:56 | |
---|
... tribute to jack johnson ja vaikka tutu J.J.:n suoraviivainen rock jazzmuusikoiden tulkitsemana ei minuun kolahtanut. Mielestäni Live-evil on parempi esitys. Muista suosituksista olen samaa mieltä. |
Jami 29.12.2002 22:29:19 | |
---|
Teitä kun lukee niin tuntuu että itse saa lopettaa kaiken kirjoittelun näille palstoille. Niin päteviä ja tuntevia ootte. Suamalaanen ei usko ennenku näköö mutta Härmälääsen pitää päästä koittamahan! |
Mika Antero 29.12.2002 23:34:55 (muokattu 29.12.2002 23:35:36) | |
---|
Teitä kun lukee niin tuntuu että itse saa lopettaa kaiken kirjoittelun näille palstoille. Niin päteviä ja tuntevia ootte. Jamin kirjoituksia yleensä ihan mielenkiinnolla lukeneena epäilen, että tuo on jotain pohjalaista vittuilua. Vai? Mites se Torvinen sanoi tänään Levyraadissa: "Jatsi on paskaa, paitsi Levyraadissa." EDIT: ***tu kun joskus sais jotain tehtyä ilman kirjoitusvirheitä. Nauraessakin sydän suree, ja ilon loppu on murhe. |
Anri8000 21.01.2003 11:32:42 | |
---|
You're under arrest. Jo kansikuvan takia tuo levy on ajaton klassikko jota analysoidaan vielä ensi vuosisadalla Kippis!On useampikin kerta pikku huppelissa arvuuteltu onko ko. levy vai sen-jonkun-ketä-en-nyt-muista tekemä do the hassle huonompi levy..aika tarkka tasapeli kyllä aina tuloksena... :D Viime aikoina olen kauhiasti tykästynyt milesin Aura-levyyn.huippumonipuolinen.siksi sitä moni varmasti inhoaakin.SkechesOfSpain(kirjoitusasu hieman epävarmaa...) on kyllä alltime lemppari.mutta kun äijä on väsännyt niin paljon kaikkea,niin kannattaapi kyllä tarkastaa useampikin laari.JeP. Elämä on vain osa jalkapalloa. |