SammyH 22.08.2004 16:29:37 | |
---|
Niin, millä pedaalilla saa semmoisen täyteläisen ja tuhdin deathmetal-särön? Johonkin Cannibal Corpsen suuntaan.. Hullujaha työ ootten! |
Lord of the strings 22.08.2004 16:48:18 | |
---|
DOD Death Metal. Digitech Death Metal. "Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith."|IHKK #14|
"Eihän tässä lasissa oo pohjaa" -Mutsi Slide-putkesta. |
Billsner 22.08.2004 18:43:22 | |
---|
Niin, millä pedaalilla saa semmoisen täyteläisen ja tuhdin deathmetal-särön? Johonkin Cannibal Corpsen suuntaan.. Muut laitteet vaikuttaa aika paljon. Metal masterilla saa aika hyvän ja tuhdin särön trankkuvahvarin kanssa (ainakin peavey banditin kanssa sai). You cannot rest here. Either find an inn, or rest outside. |
Vanhan liiton Ruotsi-osasto onnistuu sitten Bossin HM-2:lla. http://www.supremecourtband.fi |
SammyH 22.08.2004 19:39:41 | |
---|
Vanhan liiton Ruotsi-osasto onnistuu sitten Bossin HM-2:lla. Tuo kyllä lähtee, onhan minulla tuo Boss OD-20. Kyllä siitä hyviä säröjä lähtee, muttei semmosta kunnon jynkkysäröä ;) Kumpi noista olisi parempi, Dod vai Digitech? Hullujaha työ ootten! |
Lord of the strings 22.08.2004 21:14:10 | |
---|
Kumpi noista olisi parempi, Dod vai Digitech? Itse olen tykännyt enemmän Digitecheistä. Kannaatanee itse testata, kaikillahana on erilainen mieltymys hyvästä saundista. "Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith."|IHKK #14|
"Eihän tässä lasissa oo pohjaa" -Mutsi Slide-putkesta. |
Kapane 22.08.2004 21:55:49 | |
---|
Kumpi noista olisi parempi, Dod vai Digitech? eikös tuo ole periaatteessa sama firma? |
makerei 26.08.2004 16:41:23 | |
---|
eikös tuo ole periaatteessa sama firma? eikait se oo..?? vai onko..?? mulla oli toi dod death metal ja kyllähän sillä soitteli.. vaihoin sen vasta ds-1 seen... |
zorro 26.08.2004 19:19:35 | |
---|
danelectro wasabi distortionilla saa myös jotaki OSTETAAN: lace sensor Red |
trih 26.08.2004 22:50:05 | |
---|
MetalZonea vaan kehiin. Se on perinteikäs ja cannibalcorpset lähtee mainiosti... Jos laitteisto on muuten toimiva. "I remember when I told my parents that I was quitting my job to build a life-size Millenium Falcon. My parents were pissed and I remember my Dad saying, how are you going to build a falcon. You don't even know how to use any tools." - Dennis Ward |
SammyH 29.08.2004 23:33:06 | |
---|
MetalZonea vaan kehiin. Se on perinteikäs ja cannibalcorpset lähtee mainiosti... Jos laitteisto on muuten toimiva. Joo, onhan miulla tuo Boss Od-20. Se tuottaa yksistään hyvän CC-särön... ;) Hullujaha työ ootten! |