Muusikoiden.net
16.04.2024
 

Bänditoiminta »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Sano negatiivinen asia jokaisesta bändikaveristasi
1 2 3 4 527 28 29 30 31
SSilver
20.08.2004 22:28:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Elikkiä nuin.
 
Solisti (minä): Liian komea.
 
Leadkitaristi: Jokaisesta asiasta pakko väittää vastaan ja jos ei mene juttu läpi, niin sitten ei mikään. Ei se mitään. Paras kaveri.
 
Komppikitaristi: Motivaatio, kukkuu? No ei sekään niin huono kait. Uskallus puuttuu. Tulee toisella kitaristilla ranne kipeäksi, kun joutuu soittamaan kaikki soolot.
 
Basisti: Pitääkö tähän kirjoittaa jotain?
 
Rumpali: Hämärät jutut.
 
Kaikki menee päin vittua paitsi mulkku. Plussaa?
Jeltz
20.08.2004 22:39:40 (muokattu 09.02.2006 21:01:35)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

EDIT: ei ole tätä bändiä ollut olemassa puoleen vuoteen.
 
Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla.
kingdom
20.08.2004 22:40:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=12&t=27061&o=0&co=120
 
No joo melkein sama asia.
 
Ärsyttäviä paskiaisia ne kaikki on...
 
Hey Bungalow Bill, what did you kill?
ps3t
21.08.2004 12:06:17 (muokattu 16.07.2005 13:25:14)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Soolokitaristi: Ei jaksa käydä treeneissä tai tulee aina myöhässä
 
Laulaja: Skitsoilee joka asiasta.
 
Basisti: Ihan härö jätkä jostain oulusta. En tajuu sen juttuja.
 
Life is shit and then you fucking die.
Super-Jari
21.08.2004 20:26:01 (muokattu 21.08.2004 20:26:22)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kitaristi:
 
- ei aina ymmärrä kun minä suuressa viisaudessa ehdotan jotain suurta ja mahtavaa
- runkkaa soundia liikaa
- aikoo ostaa halpis lespan
- tuo aina parempia riffejä kuin minä
 
rumpali:
 
- liian puritanisti musiikin suhteen
- ei luota omiin taitoihin ja aliarvioi ittensä kokoajan
 
tosimies kehtaa sanua jos mennee munilleen
iGor123
22.08.2004 11:36:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lead Guitar: Pinna hieman heikko,ei paneudu asioihin kunnolla.
rummut: intoo on,mutta taidosta tiedä.
Minä? Heikko hermone
 
Härski
22.08.2004 15:46:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rumpali: Hyppyritukka
Basisti: Intti
Minä: Kaikki
 
GuitarMonster
22.08.2004 16:05:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minä: Omahyväinen
Kitaristi: Ei osaa yhtään mitään, vaikka luulee niin
Basisti: Niuhottaja, perfektionisti
Rumpali: "En osaa mitään" "No en mä oo tarpeeks hyvä" jne.
 
will_mas
22.08.2004 19:51:21 (muokattu 05.11.2004 18:05:13)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rumpali: Fillailee ja kikkailee liikaa
Kitaristi: Tiluttaa liikaa
Basisti: Potkittiin ulos, koska ei osannut mitään.
Kiipparisti (Minä): Soitan väärin
 
puppets
22.08.2004 21:49:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kitaristi:välillä ylivirkea välillä ankea
kitaristi:täysi mulukku
basisti:ei paljoa mitään
rumpali:ei mitään
 
juici
22.08.2004 21:56:05 (muokattu 22.08.2004 21:57:42)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laulaja: Unohtelee asioita helvetin paljon.
Kitaristi: Osti flangerin choruksen sijaan.
Rumpali: Ei ole vielä tehnyt mitään suurta mistä voisi moittia.
 
EDIT:
 
Ai niin minä itse: Välillä hylkään toisten ajatukset tylysti ja tympäännyn helposti jos joku bändin jätkistä ei tajua mitä ajan takaa. (En vaan osaa selittää kunnolla, tai sitten he eivät vain ymmärrä.)
 
"Kiss FM:n mä lakkauttasin. Ja sit sen tyhmän hittiaseman mikä siel' Helsingissä on, jota en oo onneks ikinä kuullu. Se on aika huono.", Tuukka Temonen Apulannan Mustahevonen videolla.
MrQ
23.08.2004 01:33:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laulaja on aivan liian perfektionistinen ja juo liikaa.
Rumpalisti on patronisoiva idiootti ja juo liian vähän.
Kitaristi on puunhalaaja kommari ja juo liikaa
toinen kitaristi juo liikaa.
minä en osaa yksinkertaisesti soittaa ja juon liikaa
 
Jussi Guitar
23.08.2004 09:57:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pistän ihan tasapuolisesti itseni tähän mukaan.
 
koko bändi täynnä patalaiskoja jätkiä, tänä vuonna n.30keikkaa ja kahet treenit.
 
PELIMIES SOITTAA VAIKKA OVIKELLOLLA RITARIÄSSÄN TUNNARIN NIIN ETTÄ SE SWENGAA.
Sir Härö
23.08.2004 12:27:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minä (komppikitara): Ei osaa soittaa
Leadkitara: Liian hyvä vahvistin
Basisti: Tietää aivan LIIAN paljon bassoista ja kitarasta ja soittaa liian hyvin
Rumpali: Liikaa soittokokemusta
Laulaja: Liian hyvä laulaja ja liikaa kokemusta...
 
eeettä näin...
 
Syyttäkää sukuani! Hulluus on periytyvää! ...niin ja justise for alll...
Butcheri
24.08.2004 11:29:24 (muokattu 10.02.2005 10:29:57)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rumpali: Alkaa soittamaan kun yritetään keskustella. Wannbe-bodari. Ailahteleva luonne. Soittaa myös kitaraa ja harjoittelee ainoastaan sweeppausta. Kännissä aggressiivinen.
 
Minä(kitaristi): En osaa säveltää, soittotaidosta puhumattakaan. En osaa myöskään laulaa. Kännissä selitän koko ajan jotain typerää eikä ketään kiinnosta. Laskuhumalassa ryhtyy angstiseksi. Ei saa naisia. Aliarvioin itteäni koko ajan.
 
Toinen kitaristi: Kusipää kitarasankari joka on toisinaan liian perfektionistinen. Luulee tietävänsä kaikesta kaiken. Saa liikaa naisia. Hesalainen.
 
Basisti: Häh? Mitä? Jaa? ??? Perusbasisti.
 
Laulaja: Tykkää Björkistä. Ei kuuntele heviä. Lopetti. Näyttää enemmän naiselta kuin mieheltä.
 
Että näin meillä.
 
E: Päivitin tiedot vastaamaan nykyistä bändiä.
 
"Muusikot tyydyttää ihmisten tarpeita. Mä en malta odottaa että pääsen tyydyttämään teidät!" -Humalainen muusikkotoverini
lapio
24.08.2004 15:09:33
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kitaristi: Päissään aivan helvetin ärsyttävä.
Basisti: Liian tyhmä! Ei päässyt Jyväskylään opiskelemaan, nyt menee Forssaan bändi hajoaa!
Rumpali: Melkoinen häntäheikki. Ei omista rumpuja tällä hetkellä.
Minä: En osaa laulaa enkä soittaa.
 
Minuun on käytetty poltetun maan taktiikkaa... Mitä tuossa avatarissa tapahtuu?
mie
24.08.2004 15:09:39
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rumpali: Ei aina muista että rummuista lähtee helvetin kova ääni kun niitä hakkaa helvetin kovasti.
 
Basisti: Ei suostu soittamaan koskaan liian helppoa kuviota (tämä ei ole aina hyvä asia). Yleensä tekee hyviä biisejä, mutta välillä tulee täyttä paskaa.
 
Kitaristi (minä): Paskoja ideoita eikä osaa soittaa.
 
IHKK #10
Kamakaavio
sikanaama
24.08.2004 16:29:06 (muokattu 24.08.2004 17:18:56)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tässä näin aluksi. Muutakin kyllä keksin ja lisäilen sitä mukaan.
 
Se kääpiö kitaransoittaja: Huutaa humalassa KEPA! KEPA! ja vittuilee kaikille. Vitun laiska "Heitä mut pankkiin", opettele ajamaan polkupyörällä saatana. Soittaa paremmin kitaraa ku Tatti. Aina menossa juomaan. Kuuntelee akressivemetallia. Sotkee aina paikkoja humalassa. Vieläkin lainassa se Nuclear Assaultin kasetti.
 
Runpali: Yrittää aina soittaa hyvin. Ainoa opetettu soittaja. Aina menossa juomaan. Liian siistit hiukset. Käkkäräpää vittu. Huono viinapää. Vittuilee liian vähän.
 
Bassuttelija: Helevetin hidas liikkeissään. Vitun laiska. Aina myöhässä tämän takia. Ei soita passoa kotona, niin ainakin sano. Ei omista passoa eikä passuvahvistinta. Supisee laulajan kanssa ja katoaa hetkeksi. Aina menossa juomaan. 18 euroa velekaa mulle. Särkee humalassa paikkoja jo pelkällä katseella. Yritti varastaa meiltä avaamattoman kinkkuleikkele paketin. Toisen kitaristin lisäys: Päissään erittäin äänekäs.
 
Lauleskelija: Puhuu epäselvästi puhelimeen. Aina menossa juomaan. Kuuntelee akressivemetallia. Soittaa paremmin kitaraakin ku Tatti. Supisee bassotaiteilijan kanssa ja katoaa hetkeksi. Aina joku eukko kainalossa. Söi koko makkarapaketin vaikka sanoin että ota yks. Tääkin sotkee aina paikkoja humalassa.
 
Se Tatti kitaristi (Minä): Ainoa joka on kait menossa armeijaan, siis tuleva tuppiletti. Laiska ja huono soittaja. Tämä jätkä vittu vaan kitaratunneille, paska. Ainoa joka ei polta. Haisee ihan varmaan ja on ruma. Pitäs taas mennä juomaan. Yleensä liian hyvä viinapää, ei tuu sitä kunnon "Jeah!"-humalaa kuin kerran kuussa. Oikeasti vitun hyvä tyyppi!
 
En kyllä tiijä mitä negatiivistä näissä on. Ei yhtään mitään. "Just karua! JEAH!"
 
Ja jos minua huvittaa lähden merelle tai viidakkoon seikkailemaan
jussiohman
25.08.2004 09:06:44 (muokattu 20.12.2005 06:06:26)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kaikki vähän pyllystä.
 
Lihava sinkku hakee kontaktia
Locrian
25.08.2004 09:49:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tää on edellisestä prokkiksesta joka on vielä jotenkuten voimissaan.
 
Rumpali:Viina kiinnostaa kannuja enemmän.Flegmaattinen paska jonka ainoa aktiviteetti on rumien ja typerien goottityttöjen perässä pyöriminen pitkin landea josta ei suostu muuttamaan pois.Ei mitään tasoa.
 
Kitaristi:Kyynisyyden perikuva.Kuolee todennäköisesti hetkenä minä hyvänsä , koska ei keksi mitään syytä elääkään.On omasta mielestään niin paska soittaja että ei vaivaudu edes yrittämään.Ja kuitenkin intoutuu tekemään riffejä joita ei oikeasti osaa soittaa.
 
Kitaristi:Innostunut ajatuksesta että olisi kitarasankari.Ei vaan tajua ,että ne pienet mahikset mitä moiseen tilanteeseen pääseminen edellyttäisi,vaativat muutakin kuin päiväuni treenausta Wembleyllä.
 
Basisti:Viina kiinnostaa bassoa enemmän.On rumpalin kaveri.Rajoittunut asennus-metallin kuuntelija ja landepaukku punaniska.Ajelee isoilla autoilla joiden korjaamiseen menee enemmän aikaa kuin treenaamiseen.Lisäksi autot hajoavat aina ennen treenejä.
 
Laulu (minä):Kusipää joka luulee osaavansa laulaa vain sillä perusteella että on käsiteltävässä prokkiksessa laulajana.Pitää itseään parempana muusikkona kuin muita bändin jäseniä ja näyttää tämän vittumaisimmalla mahdollisella tavalla:Katselemalla ylimielisesti muiden räpistelyä ja olemalla hiljaa.Ylimielinen kusipää joka ei edes vaivaudu kertomaan muille mielipiteitään koska luulee, että muiden hengenlahjat eivät riitä tajuamaan mitään niin hienostunutta.
 
Huhhuh.Ei ihme että toi projekti pistettiin jäihin puoleksi vuodeksi.Teki varmaan jokaiselle hyvää.:)
 
I hate eatin' vegetables... Can't swallow the wheelchair... Tarvitseeko bändisi live-miksuuttajaa?Pistä viestiä.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 527 28 29 30 31

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «