Moi, Mulla lojuu nurkissa rakenteluprojekteista ylijäänyt Hammondin valualumiininen kotelo, ja yksi DPDT-kytkin. Tuumailin, että jospa väsäisin noista tömäkän on/off-pedaalin, kun nykyiseni on muovinen rimpula. Muutama kysymys asiaan liittyen: -Kytkimessä on kuusi paikkaa piuhoille - miten pitäisi kytkeä? -Minkälaista johtoa pitäisi käyttää? -Mulla taitaa olla jokunen ylimääräinen jakkikin, eli voisin vaihtoehtoisesti laittaa siihen jakin ja käyttäisin erillistä piuhaa - mitens kytkisin tuon kytkimelle? -..edelliseen liittyen, kitarapiuha vai kaappipiuha? -Muuta mahdollisesti huomioitavaa? Kiitoksia etukäteen! Ramalamadingdong. |
-Kytkimessä on kuusi paikkaa piuhoille - miten pitäisi kytkeä? Kytkimessä kaksi vaihtokytkintä. Kytket siis toisen piuhan toisen kytkimen keskinapaan ja toisen piuhan jompaan kumpaan laitaan. -Minkälaista johtoa pitäisi käyttää? Kytkinpedaalin ja vahvistimen välissä suojattua kaapelia, esim. kitarapiuhaa. -Mulla taitaa olla jokunen ylimääräinen jakkikin, eli voisin vihtoehtoisesti laittaa siihen jakin ja käyttäisin erillistä piuhaa - Toki. mitens kytkisin tuon kytkimelle? Samalla tavalla paitsi että väliin heität jakin ja plugin... Mikko http://www.uraltone.com |