Aihe: JAK-kitarat
1 2
tonicaster
21.08.2004 17:27:17
Joo pistin keskustelua pystyyn just aika lailla noiden kuvien takia..itelle olis tulossa viimestään syyskuun loppuun mennessä lespa made by JAK..odotus on kova!!
Velli
21.08.2004 19:41:28
Joo pistin keskustelua pystyyn just aika lailla noiden kuvien takia..itelle olis tulossa viimestään syyskuun loppuun mennessä lespa made by JAK..odotus on kova!!

Muista sitten laittaa kuvia kaiken kansan nähtäville.
On kuin kotiin palaisi kun palaa kotiin.
pwallin
22.08.2004 09:09:23

Kyllä puoilakustisesta lähtee tarvittaessa hardiakin rokkia. Kysykää vaikka Ted Nugentilta.

Nugent ei soita 335:lla, vaan Byrdlandilla joka tosin on puoliakustinen. Mutta kysytäänpä herralta sopiiko puoliakustinen rokettirolliin:

pwallin: Hei Ted, sopiiko puoliakustinen roketirollauksen soittamiseen?

Ted: No kato! Sehän on itse pwallin, olet minun idoli, anna nimmari...

pwallin: Tossa on...(skriiips), mut saanko nyt vastauksen?

Ted: Jep, sopii se kyllä, mutta jos soitat kovaa, laita jotain kitaran sisään vaimennukseksi ettei ulvo ihan hallitsemattomasti. Lähdetkö ratsastamaan buffalolla ja ampumaan jousipyssyllä?

pwallin: Taidan mennä soittamaan uutta kitaraani, joten toiste sitten.

Ted: Tulisit ny...

pwallin: Hm, no jos tämän kerran...
Kyllä, se olen minä kuten arvasitkin...
PoLFus
22.08.2004 10:39:37

minkä hintaisia ovat olleet nuo?
"Bozzio on musikaalisempi ja hauskempi, mut Jordison on kovempi ja nopeampi. ja lyhyempi. Ja Jimmy Chamberlain on paras." - Kaneli
tonicaster
22.08.2004 21:37:52
No niien hinnat vaihtelee paljon, riippuen siitä minkä tilaa.. tollanen 335 esim oli varmaan kalliimmasta päästä, kun taas tele ja strato tyyliset halvimpia ja lespa sieltä väliltä, hinta toki riippuu paljonkin siitä millainen varustelu ko. kitarassa on (otelauta upotukset, materiaalit yms). Esimerkkejä hinnoista standard LP 1600€, ja strato 1200- 1400€.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)