Aihe: Elacin korvatulppatilausmahdollisuus Torniossa..
1
snakeshirt
13.12.2004 11:06:45
Halvat on Tornionkin hinnat Ouluun verrattuna...Oulusta kun kyselin moisia, niin kappalehinta FinFoniceille oli 215€ suodattimesta riippumatta, ja tinkimisen varaa ei ollut. Kymmenellä hengellä jokunen euro hinnasta kuulemma voisi tippua...Elacin tekee suodattimet noihin tulppiin, ja Finfonic valaa itse tulpat, lieneeko sitten jotenkin "paremmat" valut vai millä tuon hintaeron selittää?

Mutta jos hintaeroa on 50 euroa / pari niin taitaapa tulla Tornion reissu eteen jossain vaiheessa...Sillä rahalla kuitenkin saa jonkin verran jo reissatakin tulppien perässä ja mikäli olen oikein ymmärtänyt, niin tulpat tulee postissa jokatapauksessa?
zorro
13.12.2004 11:38:53
mutta eikö tuo ole menny jo?
ostetaan: lace sensor Red myydään: WhammyII
snakeshirt
13.12.2004 11:43:06
Varmaankin tuohon ylläolevaan satsiin on myöhäistä yrittää, mutta pointti olikin se, että Torniossa normaali lähtöhintakin oli 180€, eli 35€ halvempi kuin oulussa.
Wiitala
13.12.2004 14:03:40
kappalehinta FinFoniceille oli 215€ suodattimesta riippumatta, ja tinkimisen varaa ei ollut.

Vähän kummastuttaa, sillä itse maksoin filttereineen ja koteloineen kaikkineen 140€, ja valu tehtiin koululla. Ehkäpä jälleenmyyjät ovat mulkumpia kuin itse herra FinFonic.
Elämälläkin on viimeinen käyttöpäivä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)