Aihe: Vastaus-valssi ja häälauantai-häävalssi
1 2 3
klunssila
20.08.2004 08:37:46
Lauantain synttärikeikan solisti kysy päivällä, onko lappua "Vielä jaksaa vanhakin tanssia..."

No, sattuneesta syystä ei oo lappua ja vielä vähemmän äänitettä...;-)

Mitä ,mitä, mitä???? Mä muistan, että isoJ sä oot vannonut, että sulla pitää olla kaikki toivebiisit vähintään 2 viikkoa ennen tiedossa, muuten et niitä suostu soittamaan! Mitäs tämä nyt tarkoittaa? Et kai säkin nyt joudu välillä venymään ja luopumaan periaatteistas (niinkuin me muut teemme)? Ja selitykseksi ei kelpaa, että on muiden myymä keikka.

Ei millään pahalla.. ;) Niin ja valitettavasti mulla ei ole biisiin papereita, ilman muuta jelppaisin, jos oisi.
Viime vuonna mulla oli yksi keikka. Tänä vuonna on sitten ollut vähän vähemmän keikkoja. Turakaisille humppaa!!!
klunssila
20.08.2004 08:45:38
Näistä Sibeliuksista ja Finaleista saa halutessaan uusimmat versiot 6?:lla Viipurin torilta.Tuotetuki vaan puuttuu.

Eipäs mainosteta mitään piraattituotteita! Tosin Viipurin tori on tällä hetkellä aivan tyhjä, siis kaputt! Siellä ei ole juuri mitään toimintaa, muutama maatuska-mummo ja poppanaliinan myyjä.
Viime vuonna mulla oli yksi keikka. Tänä vuonna on sitten ollut vähän vähemmän keikkoja. Turakaisille humppaa!!!
bugarifinlandia
20.08.2004 09:05:49
Yhä edelleen täälä kaipailen Häälauantai-valssiin papereita!
Olis paremmat kun noi ite cd:ltä värkätyt laput. Mulla kun ei oo koneella mitään nuottiohjelmia. Eli jos joku kätköistään löytää niin olisin kovasti kiitollinen.
Irti Humpasta
20.08.2004 11:37:28 (muokattu 20.08.2004 11:45:37)

Yhden asian mä tiedän, joka Finalella on parempi kuin Sibeliuksella.

.... niin Sibeliuksellahan tuo onnistuu, kun pistää tahdin vaikkapa 8 tai 16 osa tauoiksi ja painaa sitten CTRL ja (3,5 tai 7)... ei kauhean vaikeeta....

No mitenkäs kaaritukset Finalella. Tökit niitä epätoivoisesti ja venuttelet ja aina ihan päin per....
Sibeliuksella klikkaat nuottiin, josta haluat kaaren alkavan ja painat "s" ja välilyöntinappulalla menet niin pitkälle kuin haluat ja kaari on komja ja valmis....

No mites laulun sanat.... sibbe välistää ne heti sopiviksi ja Finalella saat tehdä hianosäätöä ylitöinä ;)

No en halua taistella kenenkään kanssa, mutta nykyään jos haluan lapun nopeasti kauniina ulos, niin Sibbellä se vie vaan noin 30% vähemmän aikaa kuin muilla softilla....

.... ja kun Sibbestä oppii kaikki (Humppamuusikon tärkeimmät työkalut)...sointujen filtteröinnit, etuheleet ja voice 1,2,3,4 -systeemit, niin eipä tule muita softia käytettyä...

P.S. Pitäisköhän laittaa uusi thread tänne, joka käsittelisi eri nuotinkirjoitusohjelmiin liittyviä kysymyksiä....
Max komppaa ja mää soitan hanuril...Sininen uni
baron
20.08.2004 11:44:36

P.S. Pitäisköhän laittaa uusi thread tänne, joka käsittelisi eri nuotinkirjoitusohjelmiin liittyviä kysymyksiä....

Täällähän on palstakin: "Tietokoneet ja musiikkiohjelmat". Olen yrittänyt kysellä ja keskustella nuottiohjelmista siellä, mutta ilmeisesti nuoteilla ei ole musiikin kanssa tekemistä, kun en ole mitään palautetta koskaan saanut.
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy
Irti Humpasta
20.08.2004 11:48:08

Täällähän on palstakin: "Tietokoneet ja musiikkiohjelmat". Olen yrittänyt kysellä ja keskustella nuottiohjelmista siellä, mutta ilmeisesti nuoteilla ei ole musiikin kanssa tekemistä, kun en ole mitään palautetta koskaan saanut.

..... mutta kun veri vetää ainoastaan tälle palstalle :)
baron
20.08.2004 12:08:36

..... mutta kun veri vetää ainoastaan tälle palstalle :)

Kyllä mä olen huomannut, että kun oikeasti kaipaa apua/neuvoa mistä tahansa musiikkiin liittyvästä asiasta, niin tältä palstalta sen saa, me (tai joku meistä) tiedämme kaiken.
Kukko
20.08.2004 13:42:50

Kyllä mä olen huomannut, että kun oikeasti kaipaa apua/neuvoa mistä tahansa musiikkiin liittyvästä asiasta, niin tältä palstalta sen saa, me (tai joku meistä) tiedämme kaiken.

Jep, muakin kyllä kiinnostaa edelleen kommentiti noista ohjelmista.Jos vaikka hankkisi.Mä oon fakkiutunu tänne palstalle, koska muualla on aika hiljaista tai sitte liikaa semmosta teinihörpötystä...
"Viihdetaiteilijan työssä on ikävintä, kun joutuu selvinpäin mikrofonin takaa katselemaan, kun amatöörit ryyppää" -Irwin-
Kukko
20.08.2004 13:44:40 (muokattu 20.08.2004 13:44:55)

Lisäksi vielä olis kiva kuulla jotain kotistudiovirityksistä...esim.kannattaako hommata cubase tms.
"Viihdetaiteilijan työssä on ikävintä, kun joutuu selvinpäin mikrofonin takaa katselemaan, kun amatöörit ryyppää" -Irwin-
M.i.k.key
20.08.2004 13:53:21
Lisäksi vielä olis kiva kuulla jotain kotistudiovirityksistä...esim.kannattaako hommata cubase tms.

hehe, tästähän tulee tm-palstan oma offtopic, sustaintyyliin... ai että.
Komppaan sitä että täällä on kyllä parhaat keskustelut koko mnetissä, silloin tällöin teoria/sävellys-palsta yllättää puun takaa
My name is Baron, M.i.k.key Baron. Oho, melkein musiikkia!?
baron
20.08.2004 14:02:42

Jep, muakin kyllä kiinnostaa edelleen kommentiti noista ohjelmista.Jos vaikka hankkisi.Mä oon fakkiutunu tänne palstalle, koska muualla on aika hiljaista tai sitte liikaa semmosta teinihörpötystä...

Mä en saa mitään provikkaa Finalelta, puhun siitä siksi, että en muuta tunne.
Parhaan käsityksen kyllä saat kun downloadaat itsellesi joko ilmaisen "köyhälistöversion" tai hienon ohjelman demoversion ja tutustut ja sitten harkitset, kannattaako mokomaan rahaa sijoittaa.
Irti Humpasta
20.08.2004 15:31:13 (muokattu 20.08.2004 15:31:44)

hehe, tästähän tulee tm-palstan oma offtopic, sustaintyyliin... ai että.
Komppaan sitä että täällä on kyllä parhaat keskustelut koko mnetissä, silloin tällöin teoria/sävellys-palsta yllättää puun takaa

Joskus aina saa hyvät naurut, vaikka ei saisi nauraa, mutta mua on lämmittäneet joskus kysymykset ja pitäähän aina jostain tämä homma aloittaa :

Mikä on kitaralla trioli??

Millanen on H?

Onko modulaatio sama kuin transponointi?

Mutta kai sen huomaa jos elementit on rikki?

Mitä kaikkia sormia käytät kitaransoitossa?

Uskaltaako käyttää jatkojohtoa?
isojussi
20.08.2004 17:54:40
Mitä ,mitä, mitä???? ....Ja selitykseksi ei kelpaa, että on muiden myymä keikka.

Pahus - sitä olisin juuri tarjonnu...;o)

Ei millään pahalla.. ;) Niin ja valitettavasti mulla ei ole biisiin papereita, ilman muuta jelppaisin, jos oisi.

On niin saatanan mukava ja fiksu solisti, että ajattelin auttaa.

Kyllä se viime viikolla ilmotti jo muut toiveet, mutta tätä olivat vonganneet.

Ei ollu luvannu varmaks.

Kiitos nuotista Baronille - taas kerran.
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
R.Syke
20.08.2004 18:02:25 (muokattu 20.08.2004 18:05:12)
Näistä Sibeliuksista ja Finaleista saa halutessaan uusimmat versiot 6€:lla Viipurin torilta.Tuotetuki vaan puuttuu.

-Näissä soittajan moraali horjuu? Toisin kuin keikkaliksoissa? Ammattilainen on palkkansa ansainnut...Edit: Häh?
R.Syke
20.08.2004 18:09:34 (muokattu 20.08.2004 18:17:08)
Tässä on Irti Humpasta:lle vastauksia:

Mikä on kitaralla trioli??

-Kolme kitaraa.

Millanen on H?

-Moilasen näköinen.

Onko modulaatio sama kuin transponointi?

-Modulaatio on sama kuin ovulaatio. Transpointti on rekkayhtiö.

Mutta kai sen huomaa jos elementit on rikki?

-Joo. Soitto kuuluu kerrostalossa kauaksi.

Mitä kaikkia sormia käytät kitaransoitossa?

-Tähän on yksi vastaus: "Älä sormi pieni koske mihin vain!"

Uskaltaako käyttää jatkojohtoa?

-Jos oma ei piisaa.
bugarifinlandia
20.08.2004 21:06:04
Kiitokset kaikille yhteyttä ottaneille ja apua antaneille
koskien vastaus-ja häälauantai-valsseja. En tarvitse enempää nuotteja tällä hetkellä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)