Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Rammstein suomeen
1 2 3
Metallityöläinen
08.08.2004 20:55:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan siltä varalta että joku ei vielä ole kuullut:
 
http://www.soneraplaza.fi/vapaaaika … keli/0,2973,h-8955_a-234219,00.html
 
Ihan saatanan hieno juttu! Tonne on pakko mennä. Kaiken kaikkiaan helvetinmoinen vuosi: Metallica, Slayer, Slipknot x2, Hatebreed ja Rammstein! Ainoastaan Dream Theater ei tullu vaikka ne Infernossa lupas.
 
Vitusta tänne tultiin ja päin vittua täällä mennee! -Tommy Taberman
GuitarMonster
08.08.2004 21:00:00 (muokattu 08.08.2004 21:00:39)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tästä oli juttua konsertit- palstalla:
 
http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=28&t=67369&o=0&co=0
 
hognabbt
10.08.2004 11:49:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan siltä varalta että joku ei vielä ole kuullut:
 
http://www.soneraplaza.fi/vapaaaika … keli/0,2973,h-8955_a-234219,00.html
 
Ihan saatanan hieno juttu! Tonne on pakko mennä. Kaiken kaikkiaan helvetinmoinen vuosi: Metallica, Slayer, Slipknot x2, Hatebreed ja Rammstein! Ainoastaan Dream Theater ei tullu vaikka ne Infernossa lupas.

 
Voi vittu, oliko tosiaan Dream Theater tulossa? Harmi, olisin taatusti menny kattohan..Nehän kävi provinssissa onko siitä nyt 3 vuotta sitten, enkä valitettavasti päässyt paikalle silloin..No ehkä sitte ens vuonna :)
 
waldemarx
11.08.2004 15:14:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mihkä se Hatebreed tuloo ja millon onkse menny jo?
 
Skate and destroy!!
-JiiTee-
12.08.2004 15:26:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mihkä se Hatebreed tuloo ja millon onkse menny jo?
 
Slayerin lämppäriksi lokakuussa.
 
http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=44&t=63726&o=180&co=0
 
EYESCREAM, uusia biisejä tarjolla!
halodrummer
13.08.2004 10:37:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan siltä varalta että joku ei vielä ole kuullut:
 
http://www.soneraplaza.fi/vapaaaika … keli/0,2973,h-8955_a-234219,00.html
 
Ihan saatanan hieno juttu! Tonne on pakko mennä. Kaiken kaikkiaan helvetinmoinen vuosi: Metallica, Slayer, Slipknot x2, Hatebreed ja Rammstein! Ainoastaan Dream Theater ei tullu vaikka ne Infernossa lupas.

 
Sultahan sitä sisäpiirin tietoa löytyy.....
 
Ei hemmetti, täytynee hommata piletti.
 
"Kuka ihmisten kuningas on tunteidensa valtias? Kuka viisauden rakastaja rakkautensa ruhtinas? Ei yksikään." A.W. Yrjänä
Metallityöläinen
13.08.2004 12:24:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sultahan sitä sisäpiirin tietoa löytyy.....
 
Mä oonkin astetta rankempi jätkä ku sä. Mä esim. tiedän missä sä asut, joten watch your fucking step!
 
Vitusta tänne tultiin ja päin vittua täällä mennee! -Tommy Taberman
halodrummer
13.08.2004 14:55:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä oonkin astetta rankempi jätkä ku sä. Mä esim. tiedän missä sä asut, joten watch your fucking step!
 
Joo, ja rikoit mun tuolin. Ja mä tiedän missä sä käyt koulua, pahis.
 
No joo, mut seriously pitäs kyl tsekat toi bändi.
 
"Kuka ihmisten kuningas on tunteidensa valtias? Kuka viisauden rakastaja rakkautensa ruhtinas? Ei yksikään." A.W. Yrjänä
Lord of the strings
13.08.2004 16:11:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yeah! Menossa ollaan.
 
"Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith."|IHKK #14| "Eihän tässä lasissa oo pohjaa" -Mutsi Slide-putkesta.
Metallityöläinen
14.08.2004 16:41:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, ja rikoit mun tuolin. Ja mä tiedän missä sä käyt koulua, pahis.

No joo, mut seriously pitäs kyl tsekat toi bändi.

 
Se tuoli oli valmiiksi paskana! Mutta jos pyydät anteeksi vääriä syytöksiäsi ja liityt mun uuteen bändiini, ni mä voin kertoa sulle et ne liput tulee maanantaina myyntiin. Mutta vasta kun oot pyytäny anteeks!
 
Vitusta tänne tultiin ja päin vittua täällä mennee! -Tommy Taberman
rc
14.08.2004 23:05:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Koulut alkaa täällä päin tiistaina, eli samana päivänä kun liput tulee myyntiin. Täytyy käydä lippu noutelemassa ennen sinne menoa sitten. Onko sinne joku lämppäri tulossa?
 
Sometimes I'll sing the same verse through the entire song. The kids don't notice, and when I'm singing the wrong verse I'm looking at them giggling and they don't realise it, ha ha -Tom Araya-
halodrummer
18.08.2004 10:08:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Se tuoli oli valmiiksi paskana! Mutta jos pyydät anteeksi vääriä syytöksiäsi ja liityt mun uuteen bändiini, ni mä voin kertoa sulle et ne liput tulee maanantaina myyntiin. Mutta vasta kun oot pyytäny anteeks!
 
Okei. Nöyrimmät anteeksipyyntöni, ystäväiseni. Ja kiitos kun hait sen lipun mulle. Ah, olet ihana ihminen. Ja bändi passaa kyllä kunhan keksit mitä instrumenttia mä siinä soittelen.
 
Ja rc, ei niistä lämppäreistä ole ainakaan vielä ollut puhetta...
 
"Kuka ihmisten kuningas on tunteidensa valtias? Kuka viisauden rakastaja rakkautensa ruhtinas? Ei yksikään." A.W. Yrjänä
Metallityöläinen
18.08.2004 11:16:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Okei. Nöyrimmät anteeksipyyntöni, ystäväiseni. Ja kiitos kun hait sen lipun mulle. Ah, olet ihana ihminen. Ja bändi passaa kyllä kunhan keksit mitä instrumenttia mä siinä soittelen.
 
Sä saat tulla soittamaan kukkopilliä. Treenit on 8 kertaa viikossa ja tänään on ekat treenit klo 12.00-21.00. Be there or varastan lippus!
 
Vitusta tänne tultiin ja päin vittua täällä mennee! -Tommy Taberman
halodrummer
18.08.2004 13:35:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sä saat tulla soittamaan kukkopilliä. Treenit on 8 kertaa viikossa ja tänään on ekat treenit klo 12.00-21.00. Be there or varastan lippus!
 
Joo, kukkopilliä soittamaan mut onkin luotu.
 
"Kuka ihmisten kuningas on tunteidensa valtias? Kuka viisauden rakastaja rakkautensa ruhtinas? Ei yksikään." A.W. Yrjänä
Metallityöläinen
19.08.2004 12:24:07 (muokattu 19.08.2004 12:24:45)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, kukkopilliä soittamaan mut onkin luotu.
 
Miks sä laitoit noin paskan vastauksen? Eihän tohon ny voi mitää hienoo heittää! Sä olet luotu hyppäämään katolta!
 
Vitusta tänne tultiin ja päin vittua täällä mennee! -Tommy Taberman
halodrummer
19.08.2004 13:21:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miks sä laitoit noin paskan vastauksen? Eihän tohon ny voi mitää hienoo heittää! Sä olet luotu hyppäämään katolta!
 
Paskat ihmiset laittaa paskoja vastauksia.
 
"Kuka ihmisten kuningas on tunteidensa valtias? Kuka viisauden rakastaja rakkautensa ruhtinas? Ei yksikään." A.W. Yrjänä
Metallityöläinen
19.08.2004 18:19:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Paskat ihmiset laittaa paskoja vastauksia.
 
Ihan tosi. Olet siis paska. Mut et yhtä paska ku mä. Tai jotain. Olis mulla muuten ylimääräinen kitaravahvari jos haluut tulla toiseks kitaristiks. Tosin ei ole toista kitaraa...paitsi akustinen.
 
Vitusta tänne tultiin ja päin vittua täällä mennee! -Tommy Taberman
halodrummer
20.08.2004 10:00:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan tosi. Olet siis paska. Mut et yhtä paska ku mä. Tai jotain. Olis mulla muuten ylimääräinen kitaravahvari jos haluut tulla toiseks kitaristiks. Tosin ei ole toista kitaraa...paitsi akustinen.
 
Joo. Tai sit vaan laulan. (pähkinä)
 
"Kuka ihmisten kuningas on tunteidensa valtias? Kuka viisauden rakastaja rakkautensa ruhtinas? Ei yksikään." A.W. Yrjänä
Metallityöläinen
20.08.2004 10:42:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo. Tai sit vaan laulan. (pähkinä)
 
Nii sillä kultaisella mikilläs. Vai oliks se keltainen. Ketä kiinnostaa? Se voi olla vähän vaikiaa jos sä tarttet sitä toises pändis. Ja onks sulla pa-kamoja? Ei varmaan, sen näkee naamasta et oot liian köyhä.
 
Vitusta tänne tultiin ja päin vittua täällä mennee! -Tommy Taberman
halodrummer
20.08.2004 14:50:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nii sillä kultaisella mikilläs. Vai oliks se keltainen. Ketä kiinnostaa? Se voi olla vähän vaikiaa jos sä tarttet sitä toises pändis. Ja onks sulla pa-kamoja? Ei varmaan, sen näkee naamasta et oot liian köyhä.
 
Up yours.
 
"Kuka ihmisten kuningas on tunteidensa valtias? Kuka viisauden rakastaja rakkautensa ruhtinas? Ei yksikään." A.W. Yrjänä
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «